Taas huolta ja murhetta. Kävimme tuossa viikonloppuna lähes tuhannen kilometrin reissun. ABS ja TCS-valot pysyvät tällä kelillä toisinaan pois pitkäänkin ja jarrut sekä luistonesto pelaavat ihan normaalisti. Sitten kun sammuttaa vähäksi aikaa, esim bensan oton yhteydessa, merkkivalot voivat jäädä palamaan, mutta eivät välttämättä, ja silloinhan absit ja luistonesto myös ovat pimeänä, kuten noissa aikaisemmissa valituksissani olen kertonut.
Uutena murheena eilen iltasella kun palailimme kotiin, tuli selkeä raakan bensan haju, joka ilmeni kun auton seisotti esim liikennevaloissa. Lievä haju tuli silloin sisälle, mutta häipyi, kun lähdettiin taas liikkeelle. Ulkona kun auto kävi, niin haju tuntui selvästi. Mikähän siinä nyt mättää? Onko jollekin tuttu juttu?
Bensana olen käyttänyt 98 oktaanista, mitä pari kertaa joltakin kylmäasemalta laittanut kympillä 95:ttä, kun muuta ei ole ollut tarjolla. Tyttö tosin tankkasi kerran ysivitosta vahingossa, kun en muistanut korostaa, että pitää ottaa sitä kallimpaa laatua. Olen nyt itse ajanut autolla vajaa 20tkm. Ostin sen kesällä yhdeltä vanhalta papparaiselta, joka lopetti autoilun kokonaan. Sitä en tiedä, millaista menovettä hän on käyttänyt. Lieneekö laittanut sitä, mitä pumpusta kulloinkin on sattunut tulemaan. Tosin ei hän kovin paljon ollut ehtinyt v.2010 aikana kymppibensallakaan ajaa, jos on pelkästään sitä käyttänyt. 95:hän muuten kyllä Evandalle riittäisi, ellei siinä olisi liikaa sitä etanolia.
Bensa haisee Evandassa
Evandaattori
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899