Koulujen pihoilla on vielä tänä päivänäkin niitä oppilaita / nuoria joilla ei ole ketään välituntikaveria tai muutakaan seuraa. Siellä ne nyhjää nurkissa tai seinään nojaten tai yrittää tunkea seuraan mutta ei pääse. Se ei vielä mitään mutta kyllä niitä on helpp kiusata. En tiedä miten jokainen nuorensa kasvattaa ja millaista siellä kodeissa oikein ihmisarvot ja tasavertaisuus käsitellään. Jonkun lapsethan ne siellä koulussa kiusaa ja jyllää. Ihan ällättää. Eikä ne kaikki ole mitään yksinhuoltajan "kultakimpaleita" ihan laidasta laitaan.
Pieksämäen koulukiusaajat
6
178
Vastaukset
- ÄlkääJauhakoPASKOO
Mitähän yksinhuoltajuus yleensäkkään mihinkään liittyy?
Monasti yh on eronnut JUOPOSTA miehestä.
parempi se on silloin yksin kasvattaa lapsi kuin että lapsi saa traumoja hullusta isästä.
Vai mitäpä ootta mieltä.
terv. eräs yksinhuoltaja joka rauhassa elää lapsen kanssa,erottuaan mielipuolesta:)
ps. tuomitsisin ennemmin abortin tehneet kuin yksinhuoltajat;)- Joku vaan.
Joskus voi olla, myös niin, että tuo syrjitty oppilas on omalla käytöksellään aiheuttanut kohtelunsa. Omaporukka on monelle suoja kiusaajia kohtaan. Myös näitä syystä syrjittyjä.
- ymmärsit väärin
Nyt käsitit väärin en tarkoittanut että yksinhuoltajien lapset ovat kiusaajia vaan että ne kiusaajat tulevat oikeista ydinperheistä eikä niistä yksinhuoltajaperheistä niin kuin usein koulussa väitetään. Itse olen myös yksinhuoltaja.
- Sääli
Kukaan ei joutuisi kiusaamisen (nimittelyn, tönimisen, ilkeilyn, ...) kohteeksi, jos kukaan ei kiusaisi mistään syystä. Mutta mitenpä kohteliasta ja huomaavaista käytöstä voisi odottaa lapsilta, kun moni aikuinen ei näitä taitoja hallitse!
- sääli just
Just osuit naulan kantaan. Kyllähän se malli lähtee kotoa.
- NOLLALINJA!!
sääli just kirjoitti:
Just osuit naulan kantaan. Kyllähän se malli lähtee kotoa.
Ai siis että kiusattu on itse aiheuttanut kiusaamisen?
Just joo...
Haistakaa huilu.
Minun lasta ainakin kiusaa kateelliset pennut,joiden äidillä ja isillä on kotona vaikeaa,heijastuu lapsiin...
Eli lapseni ei ole aiheuttanut itse tätä,vaan hän on pahanolon purkauksen kohteena.
Onneksi on aika lailla edes vähentynyt kun olen käynyt ärähtelemässä koulussa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684382TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241716Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458