Mikä on paras asento ns. sandwichiin jossa nainen saa kahdelta mieheltä tuplat, eli toinen mies on ykkösessä ja toinen kakkosessa? Onko ainut mahdollinen asento se että nainen ratsastaa ykköseen miehellä jolloin toinen mies tulee samaan aikaan takaa päin kakkoseen sisään. Nuo leffoissa nähdyt asennot joissa nainen on selällään miehen päällä ei taida normi elämässä oikein onnistua. Onko olemassa jotain kylki asentoa missä tämän tuplapanon voisi myös suorittaa. Tässä kevään aikana olisi tarkoitus kyseinen sessio suorittaa ja siksi kyselen tässä vinkkejä.
Asento tuplapanoon
4
1274
Vastaukset
- double chees burger
toivottavasti olet nainen ja toivottavasti tuo tuplapano onnistuu....
Itse olen miehenä kuullut juuri tuollaisesta tilanteesta, että nainen on istunut naimaan pi... lluunsa ja sitten se saunavieras on tullut taakse.
Entäs tämä, että nainen on kyljellään ja toinen tulee taakse ja toinen siten eteen?- J?
oon kasi
Tuplia ja joskus triplojakin kokeneena voin sanoa, että asennoista tuo ensimmäinen on tosiaan helpoin ja luonnollisin ja se mahdollistaa helposti ottaa kolmannelta mieheltä suuhun. Toinen mahdollinen asento on, että nainen istuu selällään makaavan miehen päälle ja saa miehen kullin pyllyyn ja tarjoa taaksepäin nojaten päälletulevalle miehelle tien työntää kullin pilluunsa (asento sopii myös triplaan). Kolmas asento on seisten, jossa mies nojaa seinään ja ottaa naisen syliinsä naisen kasvot häntä vasten ja saa kullinsa ykköseen & toinen mies tulee naisen taakse ja työntyy kakkoseen (asento vaatii hieman bodia naista kannatelevalta mieheltä,mutta toinen mies voi auttaa häntä kannattelemalla myös naista). Neljäs asento on sama kuin edellinen, mutta nainen on siinä selkä häntä sylissäpitävän miehen rintaa vasten. Siinähän sitä on aluksi, mutta varmaan jokainen soveltaa asennot sellaisiksi kuin tapauskohtaisesti haluaa ja voi.
On vain huomioitava, että monelle miehelle, jopa ystäville, on ongelmallista tupla/triplapanot, sillä usealla miehellä on ongelma koskettaa toista miestä, varsinkin alastomana, jota välttämättä tapahtuu, kun useampi mies on yhden naisen kimpussa.- molomees
...mä en haluu panna samaa naista toisen miehen kanssa, mutta haluan viisi naista yht´aikaa....eka imasee molon pilluun...toinen imee pusseja...kolmas ja neljäs saa keskisormea....viiden pimppa imasee nenän....voi että tuntuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234