kiva kun silikonit sallitaan miss Suomikisoissa vihdoin

Mies12345

Anna Tallgrenilla näyttää olevan selkeet silarit, mutta naamastaan ruma, varsinkin nenä. näin miehenä ajattelen!

20

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luomutyttönen

      juu, ja just tää hempukka hehkutti "vanhaa glamouria", ei sopiva missiksi, ja mä taas aattelen naisena näin!

    • Luomu tuomo.

      Luomu on parasta ennen? päiväystä

    • Tusinaroskia

      Kahdella tytöllä on silikonit, jokaiselle on hiusten tuuhennukset ja pidennykset, hirveä suihkurusketus useimmilla jne...
      Mukava olisi jos edes tämä kisa voitaisiin käydä vain ihan tyttöjen omilla avuilla ilman mitään muovia, nailonia, botixia ja silkonia!

    • Nuori tyttö vaan

      Siis onko nyt oikeasti niin että silikonit sallitaan näissä kisoissa?Kertokaa!

    • MissikeisaRinnat

      Et ole kyllä miestä nähnytkään.. ja siksi varmaan kateellinen oikeasti kauneimmalle missille. Muut ovat aivan naapurintyttöjä Tallgreniin verrattuna, yksi näyttää jopa naapurin ukolta.

      Silmät pois perseestä jos kauniita luomurintoja muovitisseiksi luulee. Presidenttipeli meni jo vituiksi, joten nyt missien kanssa tarkempana kiitos!

      • Haittaaks se?

        Ja kuinka kukaan paitsi Tallgren tukijoukkoineen voi väittää että kaunein?Esim. Sabina ja Krista ja Sara paljon kauniimpia, Griinarilla paljon parempi kroppa ilman silareita, semmoinen tiimalasi!Jos ette mua usko, kysykää asiantuntijoilta!


      • Ahaa..
        Haittaaks se? kirjoitti:

        Ja kuinka kukaan paitsi Tallgren tukijoukkoineen voi väittää että kaunein?Esim. Sabina ja Krista ja Sara paljon kauniimpia, Griinarilla paljon parempi kroppa ilman silareita, semmoinen tiimalasi!Jos ette mua usko, kysykää asiantuntijoilta!

        Kuusi lautaa miinustanut kommenttini. :) Jos ihan tosissaan (eikä kateuksissaan) väittää ihan normitissejä muovipalloiksi niin väitän tällöin omaavani 100x enemmän silmää naiskauneudelle. En valitettavasti ole tukijoukoissa.


      • 105cm
        Ahaa.. kirjoitti:

        Kuusi lautaa miinustanut kommenttini. :) Jos ihan tosissaan (eikä kateuksissaan) väittää ihan normitissejä muovipalloiksi niin väitän tällöin omaavani 100x enemmän silmää naiskauneudelle. En valitettavasti ole tukijoukoissa.

        Mun rinnanympärys on 105 vaikka oon norm. hoikka ,a miinustin, en siis oo lauta


      • Tits or gtfo
        105cm kirjoitti:

        Mun rinnanympärys on 105 vaikka oon norm. hoikka ,a miinustin, en siis oo lauta

        tis, sei llä skö kirjo,itatkin


    • Lohjan hurja :)

      voinen kyllä vakuuttaa ja lyödä vaikka 100k€ vetoa niin Tallgrenin Annalla ei ole silikonirintoja. Satunnpa tuntemaan kyseisen tytön!

      • Kiinteäkumi

        ookkonää päässy testaamaan kumiseeko tissit?

        Eihän kumitisseissä mitään vikaa ole, eikait niitä muuten naisille laitettas. Jos haluu olla kaunis niin kyllähän sitä nuoren naisen ruumis kumia kestää. Samaa kumia se on mitä joskus miehetkin yllensä laittaa ja tökkii sillä sitte tyttöjä korvaan ja muihin aukkoihin..


    • missikeisarinnoille

      miksi sitten muutkin miettii onko rumalla tallgrenilla silarit?ja mä oon ktjun aloittaja -Mies joka vain tykkää luomulikoista, sorry

      • TPoro

        miten voi muka noin ryhdikkäänä tisut pysyä ilman silikoni apuja?? Kyllä on pitänyt täytettä lisätä ja sen päälle vielä itse ruskettavaa voidetta. Voi pyhä jysäys et on mahdottomuuksiin mennyt kisailu :(


      • voi eiii
        TPoro kirjoitti:

        miten voi muka noin ryhdikkäänä tisut pysyä ilman silikoni apuja?? Kyllä on pitänyt täytettä lisätä ja sen päälle vielä itse ruskettavaa voidetta. Voi pyhä jysäys et on mahdottomuuksiin mennyt kisailu :(

        Anna Tallgren Suomen nuorempi Tukiainen, Pelkkää Tissipuhetta, silarit tai ei, mutta naama ei kaunotarainesta


      • saraCvoittoon
        voi eiii kirjoitti:

        Anna Tallgren Suomen nuorempi Tukiainen, Pelkkää Tissipuhetta, silarit tai ei, mutta naama ei kaunotarainesta

        Ei kai se nyt Tukiaista muistuta xD on sentäs hoikka tyttö, menevä kroppa! Mutta kasvot härreguud ei ole kyllä kaunista nähnytkään. Pari ihan hyvää tyttöä, tämä 2. ihan pohjasakkaa sen sanna-kaisan kanssa, ihmettelen miten ne 2 finaaliin päässyt.


    • tsettu

      Joo en tiiä Tallgrenin silikoneista, mutta ei se kyllä minkään näkönen ole! Tavallistakin tavallisempi naama, ei mitään kaunista!

      Sabina, Sara, Krista ja Anni ovat kauniita!

    • Ei jatkoon

      Sabinalla paras kroppa,kasvot valitettavasti ei kauniit.Leuka olematon posket valahtaneet alaspäin,muistuttaa hieman tätä,Henna Kalinaista.

      • talsuZ

        Tallgrenilla näyttäis kuvien perusteella olevan myös länkisääret, että näin


    • seurailijapoju

      Nykyään kaikilla misseillä on kaikki jotain tekojuttuja. Minkä näköisiä olisivat OIKEASTI ilman niitä hiuslisäkkeitään, tekorusketuksiaan ja eyeliner-tatuointejaan. Lisäksi suurin osa on pissiksiä ja hieman bimboja, kun avaavat suunsa. Sellaisia normityrkkyjä, jotka voisivat mennä vaikka tositv:en siitä syystä, että saavat vain julkisuutta ja pääsevät valokeilaan parhaiten palkatyiden jäkismiesten puolisoiksi. Moni ei missiksi haluava nainen päihittää noi ehdokkaat mennen tullen!! Onko tuo misseys kuitenkin suunnattu hieman narsistisille naisille, jotka haluavatkin kaikilta huomiota ja pääntaputusta? Siltä vaikuttaa kun heitä katsoo ja kuuntelee. Lässyn Lää ja ihi ihi!

    • jk

      ninkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe