Anna Tallgrenilla näyttää olevan selkeet silarit, mutta naamastaan ruma, varsinkin nenä. näin miehenä ajattelen!
kiva kun silikonit sallitaan miss Suomikisoissa vihdoin
20
491
Vastaukset
- Luomutyttönen
juu, ja just tää hempukka hehkutti "vanhaa glamouria", ei sopiva missiksi, ja mä taas aattelen naisena näin!
- Luomu tuomo.
Luomu on parasta ennen? päiväystä
- Tusinaroskia
Kahdella tytöllä on silikonit, jokaiselle on hiusten tuuhennukset ja pidennykset, hirveä suihkurusketus useimmilla jne...
Mukava olisi jos edes tämä kisa voitaisiin käydä vain ihan tyttöjen omilla avuilla ilman mitään muovia, nailonia, botixia ja silkonia! - Nuori tyttö vaan
Siis onko nyt oikeasti niin että silikonit sallitaan näissä kisoissa?Kertokaa!
- MissikeisaRinnat
Et ole kyllä miestä nähnytkään.. ja siksi varmaan kateellinen oikeasti kauneimmalle missille. Muut ovat aivan naapurintyttöjä Tallgreniin verrattuna, yksi näyttää jopa naapurin ukolta.
Silmät pois perseestä jos kauniita luomurintoja muovitisseiksi luulee. Presidenttipeli meni jo vituiksi, joten nyt missien kanssa tarkempana kiitos!- Haittaaks se?
Ja kuinka kukaan paitsi Tallgren tukijoukkoineen voi väittää että kaunein?Esim. Sabina ja Krista ja Sara paljon kauniimpia, Griinarilla paljon parempi kroppa ilman silareita, semmoinen tiimalasi!Jos ette mua usko, kysykää asiantuntijoilta!
- Ahaa..
Haittaaks se? kirjoitti:
Ja kuinka kukaan paitsi Tallgren tukijoukkoineen voi väittää että kaunein?Esim. Sabina ja Krista ja Sara paljon kauniimpia, Griinarilla paljon parempi kroppa ilman silareita, semmoinen tiimalasi!Jos ette mua usko, kysykää asiantuntijoilta!
Kuusi lautaa miinustanut kommenttini. :) Jos ihan tosissaan (eikä kateuksissaan) väittää ihan normitissejä muovipalloiksi niin väitän tällöin omaavani 100x enemmän silmää naiskauneudelle. En valitettavasti ole tukijoukoissa.
- 105cm
Ahaa.. kirjoitti:
Kuusi lautaa miinustanut kommenttini. :) Jos ihan tosissaan (eikä kateuksissaan) väittää ihan normitissejä muovipalloiksi niin väitän tällöin omaavani 100x enemmän silmää naiskauneudelle. En valitettavasti ole tukijoukoissa.
Mun rinnanympärys on 105 vaikka oon norm. hoikka ,a miinustin, en siis oo lauta
- Tits or gtfo
105cm kirjoitti:
Mun rinnanympärys on 105 vaikka oon norm. hoikka ,a miinustin, en siis oo lauta
tis, sei llä skö kirjo,itatkin
- Lohjan hurja :)
voinen kyllä vakuuttaa ja lyödä vaikka 100k€ vetoa niin Tallgrenin Annalla ei ole silikonirintoja. Satunnpa tuntemaan kyseisen tytön!
- Kiinteäkumi
ookkonää päässy testaamaan kumiseeko tissit?
Eihän kumitisseissä mitään vikaa ole, eikait niitä muuten naisille laitettas. Jos haluu olla kaunis niin kyllähän sitä nuoren naisen ruumis kumia kestää. Samaa kumia se on mitä joskus miehetkin yllensä laittaa ja tökkii sillä sitte tyttöjä korvaan ja muihin aukkoihin..
- missikeisarinnoille
miksi sitten muutkin miettii onko rumalla tallgrenilla silarit?ja mä oon ktjun aloittaja -Mies joka vain tykkää luomulikoista, sorry
- TPoro
miten voi muka noin ryhdikkäänä tisut pysyä ilman silikoni apuja?? Kyllä on pitänyt täytettä lisätä ja sen päälle vielä itse ruskettavaa voidetta. Voi pyhä jysäys et on mahdottomuuksiin mennyt kisailu :(
- voi eiii
TPoro kirjoitti:
miten voi muka noin ryhdikkäänä tisut pysyä ilman silikoni apuja?? Kyllä on pitänyt täytettä lisätä ja sen päälle vielä itse ruskettavaa voidetta. Voi pyhä jysäys et on mahdottomuuksiin mennyt kisailu :(
Anna Tallgren Suomen nuorempi Tukiainen, Pelkkää Tissipuhetta, silarit tai ei, mutta naama ei kaunotarainesta
- saraCvoittoon
voi eiii kirjoitti:
Anna Tallgren Suomen nuorempi Tukiainen, Pelkkää Tissipuhetta, silarit tai ei, mutta naama ei kaunotarainesta
Ei kai se nyt Tukiaista muistuta xD on sentäs hoikka tyttö, menevä kroppa! Mutta kasvot härreguud ei ole kyllä kaunista nähnytkään. Pari ihan hyvää tyttöä, tämä 2. ihan pohjasakkaa sen sanna-kaisan kanssa, ihmettelen miten ne 2 finaaliin päässyt.
- tsettu
Joo en tiiä Tallgrenin silikoneista, mutta ei se kyllä minkään näkönen ole! Tavallistakin tavallisempi naama, ei mitään kaunista!
Sabina, Sara, Krista ja Anni ovat kauniita! - Ei jatkoon
Sabinalla paras kroppa,kasvot valitettavasti ei kauniit.Leuka olematon posket valahtaneet alaspäin,muistuttaa hieman tätä,Henna Kalinaista.
- talsuZ
Tallgrenilla näyttäis kuvien perusteella olevan myös länkisääret, että näin
- seurailijapoju
Nykyään kaikilla misseillä on kaikki jotain tekojuttuja. Minkä näköisiä olisivat OIKEASTI ilman niitä hiuslisäkkeitään, tekorusketuksiaan ja eyeliner-tatuointejaan. Lisäksi suurin osa on pissiksiä ja hieman bimboja, kun avaavat suunsa. Sellaisia normityrkkyjä, jotka voisivat mennä vaikka tositv:en siitä syystä, että saavat vain julkisuutta ja pääsevät valokeilaan parhaiten palkatyiden jäkismiesten puolisoiksi. Moni ei missiksi haluava nainen päihittää noi ehdokkaat mennen tullen!! Onko tuo misseys kuitenkin suunnattu hieman narsistisille naisille, jotka haluavatkin kaikilta huomiota ja pääntaputusta? Siltä vaikuttaa kun heitä katsoo ja kuuntelee. Lässyn Lää ja ihi ihi!
- jk
ninkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936