Uskottavuus Käkkyrällä

Jugi Tere

Kovasta uhoamisesta huolimatta Käkkyrän uskottavuus nolla, puheet eri kun teot.
Uhoili mulle, mutta ei tullut sovittuna aikana varikolle, vaan oli mennyt pomoille itkemään ja yritti järjestää mulle väijyä, että olisin saanut loparit, vaikka mä vaan pari kaunista sanaa sanoin käkkyrästä.
Ei ole mun vika, jos persuista potkittu ja hametta kantaa.
Mä en ole Käkkyrän kanssa tekemisissä vapaa-aikanani, ainostaan duunipaikalla näen ja sekin vastenmielistä, musta on kyllä puhunut skeidaa, silloin kun pomoille kantanut pullaviipaleita.
Mä otan aika lailla hapanta vapaalla, mut ajaa mä osaan, paljon paremmin kuin pihamiessten auttama Käkkyrä.
Mikähän on Käkkyrän vaalisalaisuus, ettei vaan käänny kahdesta huonosta numeroista pienimpää, jos kokee olevansa itse lähempänä, ei silti, hametta saa käyttää, no hätä, mä otan happoa, silloin tällöin.

70

1107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobi.

      Tere Jugi! Onko tasa kyse sama kuski, joka sai hame kuljettaja kerays.
      Olikose joku lause, se, et me kuski ei tykkat jos joku pomot poika ja kaikki kerto mita kuuli, tama oli hakunilat varikot ja luuliet se kayta hame nyt.

      • jouduitko

        jugi tere ihan itse vastaamaan itsellesi, kun sairautesi ei ketään kiinnosta. Nyt sä olet jo mobi, mitähän meillä on seuraavaksi tiedossa? Älä ota enään sitä hapanta, sillä se osoittaa vaan sen mikä sä oikeesti olet. LUUSERI!


      • Talkoo-Tavetti
        jouduitko kirjoitti:

        jugi tere ihan itse vastaamaan itsellesi, kun sairautesi ei ketään kiinnosta. Nyt sä olet jo mobi, mitähän meillä on seuraavaksi tiedossa? Älä ota enään sitä hapanta, sillä se osoittaa vaan sen mikä sä oikeesti olet. LUUSERI!

        Jos olet itse aiheuttanut omalla käytökselläsi moisen vaatekeräyksen , kanna pukusi uljaasti kuin tosi nainen äläkä hauku kavereita.
        Yleensä työtaistelutoimenpiteiden jälkeen toimenpantiin joka puljussa ruodusta poikenneille keräys.


      • Parta Jugi
        jouduitko kirjoitti:

        jugi tere ihan itse vastaamaan itsellesi, kun sairautesi ei ketään kiinnosta. Nyt sä olet jo mobi, mitähän meillä on seuraavaksi tiedossa? Älä ota enään sitä hapanta, sillä se osoittaa vaan sen mikä sä oikeesti olet. LUUSERI!

        Älä Viitsi Leukailla käkkyrä, kun sulle ei leukaa ole, vaikka poskijutuissa oletkin huippu.
        Mä vastaan omista sanoistani, eikä mun tarvi vastailla itselleni, suon muillekin suunvuoron ja sun hamemaisuutesi näkyy läpi, kuin voipaperi.
        Sä olet pelkällä pullankannolla ja viestinviemisellä pomoille pärjännyt urallasi, joa firmassa on näitä liukkaita jätkiä, jotka, osaa, kaiken, tietää kaiken ja kantelee muista selän takana ja viihtyy pomojen kanssa, jopa vapaa-aikanakin..
        Persuista jouduit lähtemään ja vauhdilla lähditkin, vaikka koitit harata nakkisormilal ovenpielistä kiinni, mutta karmit vaan rysky kun sut sieltä ulos kannettiin.
        Mä oon ajomies ja sen homman osaa, muut hoitaa sen puhumisen, ajamaan sä et ole ikinä oppinut, vaikka yrität näin esittää, sun meriittis on tullut toisella tavalla, vois sanoa, että kakkosen kautta.
        Sorot noo ja jatketaan ja pistä hameet pesuun ja silitykseen, kyllä se sullakin helpottaa.....


      • Kom Mari
        Parta Jugi kirjoitti:

        Älä Viitsi Leukailla käkkyrä, kun sulle ei leukaa ole, vaikka poskijutuissa oletkin huippu.
        Mä vastaan omista sanoistani, eikä mun tarvi vastailla itselleni, suon muillekin suunvuoron ja sun hamemaisuutesi näkyy läpi, kuin voipaperi.
        Sä olet pelkällä pullankannolla ja viestinviemisellä pomoille pärjännyt urallasi, joa firmassa on näitä liukkaita jätkiä, jotka, osaa, kaiken, tietää kaiken ja kantelee muista selän takana ja viihtyy pomojen kanssa, jopa vapaa-aikanakin..
        Persuista jouduit lähtemään ja vauhdilla lähditkin, vaikka koitit harata nakkisormilal ovenpielistä kiinni, mutta karmit vaan rysky kun sut sieltä ulos kannettiin.
        Mä oon ajomies ja sen homman osaa, muut hoitaa sen puhumisen, ajamaan sä et ole ikinä oppinut, vaikka yrität näin esittää, sun meriittis on tullut toisella tavalla, vois sanoa, että kakkosen kautta.
        Sorot noo ja jatketaan ja pistä hameet pesuun ja silitykseen, kyllä se sullakin helpottaa.....

        Hametta kantaa ja pomoille antaa. Ei siis ihme että kaverit hermostuu.


    • jugi keskustelee

      itsekseen. Sitä se alkoholismi teettää. No eteen moisen taudin oire ja seuraus aina jossain vaiheessa tulee, ennemmin tai myöhemmin.

    • Sauli Pressaksi nro6

      MITKÄ V***** AY-POMOT TÄÄLLÄ KÄY PROVOOMASSA YKSITTÄISTÄ KUSKIA VASTAAN.
      ONKO SE HÄPEÄ ETTÄ OSAA ITSE AJATELLA LUTKUTTAMATTA TEIDÄN ******* ???
      OTTAKAA HATTU KÄTEEN JA HÄVETKÄÄ.

      P.S. OTTAAKO KOVILLE KUN KOMMARI-ARHINMÄKI EI PÄRJÄNNYT PRESSAN VAALEISSA ???

    • NÄILLE KOMUKOILLE

      OTTAA MYÖS ETEEN, KUN EI TUO PERSU IKONI PÄRJÄNNYT KAIKESTA JYTKYYDESTÄÄN HUOLIMATTA. KUN ON AHDAS HATTU, NIIN VERI EI KIERRÄ EDES OTSANAHASSA.

      • Kom Mari

        Joku muu näytti hermostuneen vaikka ei vielä vaalit ole käyty. Taitaa käydä viima hameen alla kun noinkin äkänen.


    • Parta Jugi

      Käkkyrä hei, kun kerran poskeas soittelet, niin sovitaan tää juttu, aiemmin esitin että sovitaan varikolla, mutta susta ei siihen ollut, vaan yritit tehdä silmukan.
      Mä esitän nyt sulle, kun kerran Timo ei päässyt jatkoon, mikä suuri harmi, tule ensi lauantai 4.2- kello 11 noin , itäkeskuksen torille, tavataan vaikka Saulin vaaliteltalla ja jutellaan ja juodaan kahvit, tunnet kyllä mut kun varikolla ollaan usein nähty ja olet mustakin puhunut selän takana.
      Mikäli susta on miestä puhumaan asiat halki ja sopimaan niin näytät, että olet hameesi arvoinen, pelkkä tyhjä poskensoitto ei näet pitkälle kanna ja siinä voi jopa lerpahtaa..

      Mä olen lauantai siellä torilla ja toivin, että sä tulet, loppuis se selän takana paskon puhuminen, jota olet tehnyt ja pomoille pullaa kantanut.

      Eikä mennä Pekan teltalle, vaan siihen toiseen, meinasin, että muistat, kun hameporukkaa on kuitenkin paljon siellä pekan porukoissa, mutta ole sääkin kerrankin mies ja pidetään vaalikahvi tilaisuus.
      Son moro, nähträän ja pidä suus puhtaana.

    • Ari Kikkara

      Sorry, en päässyt tulemaan, koska olin nuolemassa pomoni peppaa, jotta saisin pari ylimääräistä palkallista vapaata.

      • säälittävää

        kun jätkät esittää kovista eikä ole muuta kovaa kuin kantapäät., joilla juosta piiloon toistuvasti. Jugio on pelkkä suunpieksijä joka ei uskalla olla edes omalla nimellään saati fyysisesti olemassa, Kom Mari taas on pelkkä jugin jalkapuoli ja nämä nimivääntelijät ovat kiiskien ruokaa. Säälittävää, todella säälittävää.


    • Parta-jugi

      Käkkyrä tulee lauantaina Itäkeskuksen torille, kello 11 ja etiäpäin tavataan.

      Turha sun on uhoilla, mä oon kova jätkä, mutta suora, mä sanon asiat suoraan en selän takana pomoille kantele kuten sä.
      Mä haluan kysyä sulta suoraan face to face, mitä sulla on mua vastaan, ollut alusta asti kun tulin hakunilaan, niin sä aloitit heti sen pottuilun ja suun soiton ja kantelun, muan monest nauratti, kun sä pullapitkon kanssa painelit pomojen luokse ja supattelit ja kuiskit, mä tiesin ja kaverit kerto, että musta sä puhut.
      Aika akkamaista touhua sulla, mutta mä olen valmis sopimaan ja kuulemaan sun versios asiasta.
      Tuu sinne Saulin teltalle, mä tuun vaikka Persu olenkin ja pakkasta on luvassa, jote älä laita minhametta päälle ja voin sulle myöntää miehen arvonkin, jos reilusti tuut paikalle ja puhut asiat niin kuin ne on.
      Kahvin merkeissä nähdään ja en oo pienille paha..

      • jugi ei oo

        muuta kuin suurta suuta. Jätkä uhoilee tällä palstalla, mutta ei ole ollut uskallusta naamaansa näyttää vielä missään. "käkkyrän" kans met odotettii jugia käytävällä, mutta eihän tää lesbon äpärä uskaltanut mihkään tulla. Naamaa jugi kyl soittaa, mutta ei siitä mieheksi ole. Tyypillinen persu happoveikko jolla on paljon uhoa, mutta siihen se jääkin. jugissa ei oo muuta kovaa kuin olematon uho ja halu olla jänis pää pensaassa.


      • jugi ei oo kirjoitti:

        muuta kuin suurta suuta. Jätkä uhoilee tällä palstalla, mutta ei ole ollut uskallusta naamaansa näyttää vielä missään. "käkkyrän" kans met odotettii jugia käytävällä, mutta eihän tää lesbon äpärä uskaltanut mihkään tulla. Naamaa jugi kyl soittaa, mutta ei siitä mieheksi ole. Tyypillinen persu happoveikko jolla on paljon uhoa, mutta siihen se jääkin. jugissa ei oo muuta kovaa kuin olematon uho ja halu olla jänis pää pensaassa.

        Näin se vaan oikeesti menee! Jugi selittää tällä palstalla juttujaan, mutta ei siitä mihinkääntodelliseen ole ollut kaikesta normaalista lähentymisestä huolimatta. Kaikki mitä jugi esittää on fiktiivistä tarinaa, sillä yhtäämn tekoa ei ole vielä ilmaantunut.Tämä parta, perse ym. jugi kun ei yhä vieläkään osaa henkilöityä niin , että voisi alooittaa mm. varikolla keskustelun. Puhumattakaan örkinlausumia jolla "hän" ei ole pienille paha, kun anonyymi itse on 1,55cm pipo päässä. Ilmeisesti ko. NM pelkää asemaansa mahdollisesti kohdistuvaa sanktiota, sillä muutoinhan normaali(?) henkilö kykenisi ottamaan puheistaan jotain vastuuta. Tosin tämä " jugi" on jo osoittanut useilla julkituloillaan olevansa epänormaalihenkilö ja siten jättäytynyt uskottavuuden ulkopuolelle.


    • Ari Kikkare

      Ok tulen silloin poikkeamaan, mut sitä ennen pitää käyrä pomoja moikkaamassa, kun pitää hoitaa noi vapaat kuntoon. Pari lipasua, pullapitko ja pussi pähkinöitä, niin työkuviot menee käsikirjoitusten mukaan. Mä tiedän että sä olet oikaissut menemättä päättärille vikalla sivuilla, joista olen kannellut pomolle, mutta en ole mitään korvaan kuiskinut. Yx aamu sä haisit vanhalle viinalle, josta mainitsin pomolle, muuten en ole kertonut mitään selkäsi takana. Paitsi sen väärän sanan, jonka pomosta kerroit taukotuvalla, sen kerroin eteenpäin, mutta muuten en ole kertonut susta Parta-jugi yhtään mitään. Ihan turhaan auvot siinä päätäs, jos mä suutun niin siitä on leikki kaukana. Muista se!

      • Parta-jugi

        Säkö musta kantelit pomoille, kun ne yksi aamu tuli puhalluttamaan , mutta onneksi sillä kertaa ei promilleja onneksi ollut. Enhän mäkään susta kantele kenelekkään, miksi kerrot selkäni takana pomoille kaikkea skeidaa musta.
        Muistan sen aamun, kun kainalossasi oli se pullapitko, vai pomoille se menikin, ei meille kuskeille. Oot sitten aikamoinen perseennuolija!


      • Talkoo-Taavetti
        Parta-jugi kirjoitti:

        Säkö musta kantelit pomoille, kun ne yksi aamu tuli puhalluttamaan , mutta onneksi sillä kertaa ei promilleja onneksi ollut. Enhän mäkään susta kantele kenelekkään, miksi kerrot selkäni takana pomoille kaikkea skeidaa musta.
        Muistan sen aamun, kun kainalossasi oli se pullapitko, vai pomoille se menikin, ei meille kuskeille. Oot sitten aikamoinen perseennuolija!

        Kyllä tässä vanha lakkovahti ei voi muuta kuin ihmetellä mihin on kadonnut kunnon yhteishenki. Pullia kannetaan kilvan pomoille ja kannellaan toisten tekemisistä. Vastavuoroisesti naistenvaatetuksella kiitellään kantelupukkia ja pullapaakaria.
        Juuri tuollatavoin se työnantaja saa pitävän niskaotteen työntekijästä. Kaikista pahin on juuri se ruodusta poikkeava joka veljeilee työnantajan leirissä tuhoisin seurauksin. Siinä mielessä Jugit ja kumppanit ovat oikealla tiellä. Meidän aikanamme olisi moinen lipovaisuuteen taipuvainen uitettu kunnolla ja kitketty akkamaisuus pois juurineen.


      • taavetti on todella
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kyllä tässä vanha lakkovahti ei voi muuta kuin ihmetellä mihin on kadonnut kunnon yhteishenki. Pullia kannetaan kilvan pomoille ja kannellaan toisten tekemisistä. Vastavuoroisesti naistenvaatetuksella kiitellään kantelupukkia ja pullapaakaria.
        Juuri tuollatavoin se työnantaja saa pitävän niskaotteen työntekijästä. Kaikista pahin on juuri se ruodusta poikkeava joka veljeilee työnantajan leirissä tuhoisin seurauksin. Siinä mielessä Jugit ja kumppanit ovat oikealla tiellä. Meidän aikanamme olisi moinen lipovaisuuteen taipuvainen uitettu kunnolla ja kitketty akkamaisuus pois juurineen.

        vanha ja siten naavuttunut lakkovahti, jolle ei ole tilaa missään. Taavetti voi työntää ruuttansa omaan ahteriinsa ja sitä kautta luoda kuvaa kavereilleen joille ei myöskään ole tilaa missään, sillä tila vaatii miehen jolla on identiteetti ja kyky todistaa se. Muutoin moiset trollit voi hakeutua suoraan lähimmälle kaatikselle, sillä muuta sijoituspaikkaa rojulle ei oikeastaan ole. Kierrätyskeskuskaan, kun ei ota vastaan epäkurantteja kapistuksia.


      • Talkoo-Taavetti
        taavetti on todella kirjoitti:

        vanha ja siten naavuttunut lakkovahti, jolle ei ole tilaa missään. Taavetti voi työntää ruuttansa omaan ahteriinsa ja sitä kautta luoda kuvaa kavereilleen joille ei myöskään ole tilaa missään, sillä tila vaatii miehen jolla on identiteetti ja kyky todistaa se. Muutoin moiset trollit voi hakeutua suoraan lähimmälle kaatikselle, sillä muuta sijoituspaikkaa rojulle ei oikeastaan ole. Kierrätyskeskuskaan, kun ei ota vastaan epäkurantteja kapistuksia.

        Ahaa. Taitaakin äänessä olla katkeroitunut, vuosientakainen lakkovahtien ruiskutuspartion tielle eksynyt rikkurikokelas. Tuntomerkit viittaa kirjoituksen sävyn ja sanamuotoilujen perusteella henkilöön joka tiettävästi hametta kantaakin. Oikein porukalla hankittua sellaista. Emme toki tienneet että viime lakon aikana kun jouduit koulutettavaksemme , sillä noinkin kauaskantoiset ja vakavat seuraukset olisi. Mutta kanna ansaitsemasi hameesi , sillä kierrätyskeskuskaan ei ota vastaan epäkuranttien päällä pitämiä kapistuksia.


    • Persu pelaa

      Kikkura lopettaa sen Blowjobin ja tulee torille Jugin kanssa sopimaan asiat, mies saa käyttää hametta, mutta pitää olla hameensa arvoinen.
      Mitään pomoille kaakkukantavia Blowjobeja ei hyväksytä perussuomalaisissa, siksi lähtö tuli kikuralle näsitä riveistä.

      • Erkki Rantanen

        Näin se on nähtävä. Ei siellä todellakaan hyväksytä ketä tahansa kuvatusta. Pelkkä suuri koko ja suuret puheet eivät riitä. Vielä jos alentuu hametta käyttämään ihan julkisesti , niin sitä suuremmalla syyllä. Ainoa kunnoituksen osoitus että rohjennut kaapista ulos ,mutta se ei sinällään riitä. Pitää olla muutakin meriittiä.
        Uskallanpa epäillä ettei tämä kyseinen persuista persuksiin potkittu minnekään sovittuun tapaamiseen ole saapunut. Olen monesti kutsunut ja odotellut kovasti "ovelle" , niinkuin sanonta on , mutta ei ole äij...ei kun muijaa kuulunut.


      • reppana erkki
        Erkki Rantanen kirjoitti:

        Näin se on nähtävä. Ei siellä todellakaan hyväksytä ketä tahansa kuvatusta. Pelkkä suuri koko ja suuret puheet eivät riitä. Vielä jos alentuu hametta käyttämään ihan julkisesti , niin sitä suuremmalla syyllä. Ainoa kunnoituksen osoitus että rohjennut kaapista ulos ,mutta se ei sinällään riitä. Pitää olla muutakin meriittiä.
        Uskallanpa epäillä ettei tämä kyseinen persuista persuksiin potkittu minnekään sovittuun tapaamiseen ole saapunut. Olen monesti kutsunut ja odotellut kovasti "ovelle" , niinkuin sanonta on , mutta ei ole äij...ei kun muijaa kuulunut.

        Erkki se asettaa itsensä epätodellisenn valoon, kunesittää asioita joista ei tiedä mitään. No kait tuostakin jotain kiksejä saa. Se mahtaa tuntua ohuelta, kun ei pääse millekkään tasolle instansissa, jota kuitenkin esittää edustavansa. Kateus se vie kalatkin katiskasta.


      • Erkki Rantanen
        reppana erkki kirjoitti:

        Erkki se asettaa itsensä epätodellisenn valoon, kunesittää asioita joista ei tiedä mitään. No kait tuostakin jotain kiksejä saa. Se mahtaa tuntua ohuelta, kun ei pääse millekkään tasolle instansissa, jota kuitenkin esittää edustavansa. Kateus se vie kalatkin katiskasta.

        Ei ole syytä kenenkään olla kateellinen ainakaan sinulle poispotkitulle.


    • Kallekapitaali

      Mitäs ne kuskinprujut täällä juonii, älkää kuulkaa uneksiko ratti-turhapurot mistään lakoista ne loppuu kuulkaas penat nyt kun sale tuli pressaks, saatiin kunnon mies siihen hommaan ja muumimamma ei enää kuskinprujuja suosi, joten alkakaa työnsankarit tekee duunia tai saatte möllit kenkää, ja pistäkää se hörökorva työpaikkakiusaaja pihalle joka tosin kertoo ratti-hessujen ammattitaidosta paljon,
      tai otetaan idästä ammattimiehet tilalle nää rattipenat kun ei osaa muuta kun norttisuussa olla

      • Talkoo Taavetti

        On muistettava että oli pressana kuka hyvänsä , ei se niitä busseja kuljeta jos kaikki kenkää saisivat. Eikä pressan toimenkuvaan kuulu kuskien , nortit suussa tai tupakoimattomienkaan palkkaaminen eikä erottaminen.
        Nyt jos koska on aika ruveta laittamaan kapuloita rattaisiin. Kapitaaleille niin elintärkeä asia että kaikki kulkee ettei kaupankäynti tyrehdy joten kyllä ne taipuu. Kaikille rikkurointeja suunnitteleville kannattaa muistuttaa porteilla olevien tukiryhmien , ruiskupartioiden vankkumattomasta toiminnasta. Mukavampi uida puhtaassa vedessä kuin siankusessa.


      • kaurala
        Talkoo Taavetti kirjoitti:

        On muistettava että oli pressana kuka hyvänsä , ei se niitä busseja kuljeta jos kaikki kenkää saisivat. Eikä pressan toimenkuvaan kuulu kuskien , nortit suussa tai tupakoimattomienkaan palkkaaminen eikä erottaminen.
        Nyt jos koska on aika ruveta laittamaan kapuloita rattaisiin. Kapitaaleille niin elintärkeä asia että kaikki kulkee ettei kaupankäynti tyrehdy joten kyllä ne taipuu. Kaikille rikkurointeja suunnitteleville kannattaa muistuttaa porteilla olevien tukiryhmien , ruiskupartioiden vankkumattomasta toiminnasta. Mukavampi uida puhtaassa vedessä kuin siankusessa.

        Muahan ei uiteta noin vaan.


      • oo kaurala
        kaurala kirjoitti:

        Muahan ei uiteta noin vaan.

        huoleti, sillä tuosta Taavetista ei oo ees kengännauhojaan sitomaan muusta puhumattakaan. Lapsellinen tiivitaavi koko höpöttäjä. Samaa kaliberia kuin tää joku kelokalle ja Rantanenkin.


      • Talkoo-Taavetti
        oo kaurala kirjoitti:

        huoleti, sillä tuosta Taavetista ei oo ees kengännauhojaan sitomaan muusta puhumattakaan. Lapsellinen tiivitaavi koko höpöttäjä. Samaa kaliberia kuin tää joku kelokalle ja Rantanenkin.

        Kannattaa Kauralan sitoa kengännauhansa huolella kun silloin ei ehdi kissaa sanoa kun on ruiskutettu siankusella läpikotaisin jos rikkurin ominaisuudessa lakkopaikalle ilmaantuu. Kannattaa myös valita hameekseen siksi päiväksi mahdollisimman lyhyttä sorttia että pääsee paremmin pakoon kun vielä jos sattuu pääsemään. Viime kerralla pääsi turhan vähällä mutta seuraavan kerran kun meidät kutsutaan vahteja avustamaa, käy Kauralalle ohrasesti.


      • Eipä ole
        Talkoo-Taavetti kirjoitti:

        Kannattaa Kauralan sitoa kengännauhansa huolella kun silloin ei ehdi kissaa sanoa kun on ruiskutettu siankusella läpikotaisin jos rikkurin ominaisuudessa lakkopaikalle ilmaantuu. Kannattaa myös valita hameekseen siksi päiväksi mahdollisimman lyhyttä sorttia että pääsee paremmin pakoon kun vielä jos sattuu pääsemään. Viime kerralla pääsi turhan vähällä mutta seuraavan kerran kun meidät kutsutaan vahteja avustamaa, käy Kauralalle ohrasesti.

        talkoo taavettia, erkkiä , keloa saati monikasvo jugia elävänä missään näkynyt. Tällä palstalla kyllä posket pullollaan torvea(itseään) soittavat, mutta ei oikein nuotti kulje.

        No kait noille ongelmaisille pitää antaa joku tila missä saavat yrittää sointia luoda, vaikkakin tuloksena on pelkkiä riitasointuja. Mutta kun ei osaa, niin ei osaa eikä kykene.


    • Parta-Jugi

      Käkurako siellä huutelee? Eipä näkynyt torilla Käkuraa pressanvaalien aattona, kun esitin kutsun tulla kahville ja olis puhuttu kuin mies, miehelle, mutta Käkura osoitti taas akkamaisuutensa. Ei näkynyt, ei, ellet ollut hame päällä ja reva paljaana, jossain ovella kurkkimasssa, mutta mä olin rehdisti paikalla.
      Varikolla en sun kanssa rupea nyt juttelemaan, kun tiedän, että yritit saada mut nalkkiin ja pomojen luokse, se on akkojen touhua ja hame sulle kuuluukin.
      Hakiksen ja Rt:n montussakin ovat sulle naureskelleet, oletko huomioinut, mikä on tunnelma.
      Varikolla olet tunnettu pullapoika ja sanankantaja, kaikki mitä puhutaan jätkien kanssa, menee sun kauttasi pomojen tietoon ja pullapitkon kera.

      Älä enään kuiski mun selän takana, mäkin voin joskus hermostua ja silloin ei tyhjä hame paljon paina.
      Jatketaan näkymistä ja sulle kyllä piakkoin paljastuu kuka on Jugi, mutta älä laske alles, voi tulla hamepyykkiä, se ei ole mun vika, että sulla on ongelmia ja persuista lähtö sua yhä kalvaa.

    • Perus-suomi.
      • Erkki Rantanen

        Kyseisen henkilön tuntien , ei liene ihme vaikka olisi jo saman tehnyt , ellei parasta aikaa istu sitä tatuointia ottamassa.
        Naamavärkki voisi tulla hivenen siedettäväksi jos siihen uuden kuvan istuttaisi.
        Ei tosin hyvä niinkään ,mutta parempi kuin nykyinen roikkuposki.


    • Moilasenlaakso

      Helkkari, onkohan sama äijänkuva kyseessä, joka ajaa bussia ja esittää johtajaa, tunnettu puolueloikkari.
      Toimin vuosia ravintoloissa ovimiehenä ja tätäkin käkkyrää ulos talutellut, oli niin johtajaa ja aina aukoi päätään, vaikka usein oli molemmat tarpeet housuissa kun ulos sitä kiikutettiin.

    • Gentleman BECEDE

      Tämä keskustelu käkkyröistä ja mistä muustakaan kertoo sen että suomalainen duunari on kykenemätön syvempään keskusteluun , sama kun katso akt:n lakkovahteja pilottitakit päällä, humalassa ja nortti suussa sataman portilla, ei tyhmien kanssa kannata yrittää keskustella järkeviä, toki en yleistä sillä onhan bussihommissa koulutettua porukkaa ja fiksua väkeä niitä jotka tykkäävät tehdä ajohommia, mutta suomalainen duunari valittaa joka asiasta ja kaikki on huonosti...
      Sama tämän keskuteleun suhteen, ainakaan bussikuskien käytös on hyvien herrasmiesten tavoista kaukana jossa henkilökohtaisuuksiin ei mennä, luulin että naiset osaavat puukottaa selkään, kyllä miehetkin se osaa.

      • varsinkin nämä

        tietyt tyypit elävät henkisesti(saavat orgasmin) siitä etteivät keskustele, vaan puukottavat anonyymin kun eivät muuhun kykene. Eiväthän nämä fyysisesti edes kykene toteuttamaan puheitaan, vaan ovat pelkkiä trolleja. Sana herrasmies on näille samaa kuin puhuisi suhteellisuusteoriasta, E= MC 2 .


    • Toveri Kontula

      Käkyri pistää vaan rakoaan piiloon, kovin korrektia ei ole käyttää lyhyttä hametta, varsinkaan talvikelillä ja noilla polvilla.
      Tietyt tyypit rehvastelevat lakkorikkuroinillaan, pomojen suosion haulla ja muiden työtovereitten väheksynnällä ja kantelupukkina toimisella.
      Tämä jos mikä on eukkojen hommaa ja selkääpuukotusta ja hameensa on ansainnut.

      Suomalainen duunari on kykenämätön ymmärtämään duunaria, joka julistaa itsensä oikeistolaiseksi, kehuu vessan pesuillaan olevansa toimitusjohtaja, joka ajaa huvikseen bussia ja on lentänyt puolueesta toiseen kuin käki pesästä pesään.
      Tätä erästä duunaria harmittaa, kun persuista tuli lähtö, näin loppui poliittinen nousu, kun kykypuolueeseen ei köyhä poika päässyt kuin kenkiä jynssäämään.
      Lutkuta vaan...

      • Erkki Rantanen

        Mikähän mahtaa olla itse Käkkyrän kanta tähän?


    • Voi erkki parka

      oletatko että kukaan täysipäinen ottaisi kantaa tuollaiseen idiotismiin? Tietty teillä siellä Tammisalossa on näitä poikkeavia, mutta ei sitä pidä yleistää.

      • Erkki Rantanen

        En tarkoittanutkaan että täällä Tammisalossa ,mutta nytpä juuri taisi äsken klo 16:27 joku poikkeava Kontulasta juuri ottaa kantaa , sillä päivänselvähän tuo ettei kukaan täysipäinen ja norminaamainen.


      • Kelokalle
        Erkki Rantanen kirjoitti:

        En tarkoittanutkaan että täällä Tammisalossa ,mutta nytpä juuri taisi äsken klo 16:27 joku poikkeava Kontulasta juuri ottaa kantaa , sillä päivänselvähän tuo ettei kukaan täysipäinen ja norminaamainen.

        Niin ja siellä se Juki odottaa "ovelle" kovasti sitä mutta ei se varmasti sinnekään taaskaan tapansa mukaan mene.


    • Alppilan Stara

      Ei tainnut ovelle, mennä kun tämä Jugi on sen kaliiberin jätkä, että parempi olla kohtaamatta, on nimittäin pahansisuinen ja nopea kaveri, jos sille päälle sattuu ja siinä saisi Käkkyrä hameeneinen kyytiä..
      Sen verta tunnen tätä Jugia kun samoissa kapakoissa istuttu ja olen nähnyt miehen toiminnassa, Jugi ajaa hakunilassa busaa nykyään, mutta on tapellut ikänsä, katupoika ja aito stadilainen.
      Parempi on pysyä Käkkyrän hiljaa.

    • olipa huvittava

      kommentti, joten jugi "alppilan stara" älä ota enään yhtään.

      • Kakkurako

        Kakkurako sensijaan ottaa jatkuvasti milloin vaan suinkin on tilaisuus kun sen uskottavuus on mennyt niin nolliin kuin olla taitaa. Joskus käynee pikku kankkusessa bamlailemassa pomojensa kanssa ja esittelemässä uusimpia Stokkan hulluilta päiviltä löytämiään hameuutuuksia. On kuultu siirtyneen jo alushameidenkin käyttäjäkaartiin. Joten jaksamista sinne Hakunilaan vaan kaikille teille normaaleille. Erikoisterkut Jugille että tirvase minunkin puolestani.


    • Suomalia

      kirjoittakaa jokainen kansanedustajallenne, että tasa-arvon nimissä on huolestuttavaa, ettei Westendissä asu yhtäkään somalia!

      Sellainen ei käy päinsä. Somaleille on lailla taattava yhtäläinen asumisen taso kuin hyvin toimeentulevilla suomalaisilla.

      Westendiläisille on myös taattava yhtäläiset tutustumismahdollisuudet somalien kulttuuriin kuin mitä jakomäkilaisilla jo on. Tämä ei toteudu, elleivät westendiläiset ja somalit kohtaa, elleivät he elä samassa piirissä.

      Rasistisesta työpaikkakulttuuristamme johtuen somaleilla ei ole töitä, eikä varaa muuttaa Westendiin. Westendiläinen ja somali eivät kohtaa, eivätkä tule ikinä kohtaamaankaan, ellei käytetä positiivistä syrjintää.

      Siksi tähän on saatava lakimuutos ja heti!
      On säädettävä laki, että Westendin merenrantaan on rakennettava isoja kaupungin vuokra-asuntoja, joissa 10-lapsisten somaliperheiden on lokoisaa asustella ja tavata westendiläisiä.

      Erityisesti tasavallan presidentti voisi näyttää meille vähemmän koulutetuille, rasismista kärsiville houkille, miten korkeakoulutetut eivät pelkää tutustua somaleihin. Presidentti voisi ottaa jonkun isohkon somaliperheen asumaan luokseen. Tai eiköhän presidentin lukaaliin tai naapuriin mahdu vaikka koko somalisuku.

      Kun johtajamme näyttävät meille rahvaalle mallia, miten somaleiden kanssa eletään, voi rasismikin vähentyä!

      Tai sitten saadaan vahvistus sille, minkä rahvas jo tiesikin.

    • KPS Aktivi.

      Sama henkilö näissä keskusteluissa esillä, joka yritti vaikuttaa ennen Perussuomalaisissa, mutta kun teot ja puheet eivät kohdanneet, tuli lähtä Persuista ja siihen loppui yritys päästä politiikkaan mukaan.
      Tämä herra on nyt kokomuksen jäsen ja siellä ei ole saanut minkäänlaista tehtävää , vaan siirretty vapaaehtoistyönä siivomaan toimiston vessaa ja jakamaan kahvia tilaisuuksisa.
      Persuissa on ajatusta ja siellä pitää olla jäsenellä ryhtiä ja periaatteita, mitään januskasvoa ei katsota, loppuu debatit lyheen.

      • oletko koskaan

        kps aktiivi meneväsi töihin? Sitten kun sulla on ensimmäinen tilipäivä, niin älä vie sitä oersutyypillisesti Kontulan Alkoon, vaan sijoita se perheeseesi(sikäli jos sulla sellainen on) tai yritä edes vaikka ostaa kerrankin joki maksullinen aviisi, josta net todellisuuden. Teillä KPS.ä kun tuo todellisuus katosi jo aikoja sitten. Tosin KPS.ä on kadonneet myös jokseenkin ainoat uskottavatkin henkilöt. Nythän siellä ei liene muita kuin Klonkku lkaaren deegulössi.


    • Polittinen sihteeri

      Eikähän tämä Käkkäri tehnyt poliittisen flobin eli alastulon ja tuli pää edellä alas. Hän jota kutsut klonkuksi on merkittävä persoona persusuomalaisissa ja olet ilmiselvästi hänelle kateellinen.
      Taisi käydä niin, että käkkyrä ulkoistettiin Persuista ja kokoomuksesta ei ole löytynyt mitään käyttöä hänelle, lähtökohtansakin täysin väärät kun tyhjätasku duunari.
      Käy nyt Kontulassa KPS:ssä kysymässä jos sulla mitään mahdollisuutta päästä takaisin, tietenkin ensin julkinen anteeksipyyntö .
      Miehen pitää olla mies, eikä mikään hame-eukko.

    • Kontula 1.

      Persut on vahva puolue ja Jytky kantoi monen eduskuntaan asti. Ari lähti/joutui lähtemään väärään aikaan, mutta itseään saa syyttää. Miehen pitää olla puheidensa takana, joka asiassa. Minun ei tulisi mieleenikään loikkia puolueesta toiseen, kun Persuissa on hyvät ja vahvat arvot ja oikeudenmukaisuus.

      • hieno homma

        mutta kerro ihmeessä, että missä nuo vahvat arvot ja oikeudenmukaisuus noin niiku käytännössä näkyy? Met äänestäjät annettii EK-vaaleissa persuille 39 paikkaa. Missä se vastine . eli vahvat arvot ja oikeuden mukaisuus näkyy noin niiku käytännössä? Vastuuta hallituksessa ei otettu, vaan vastuu sivuutettiin keinotekoisilla argumenteilla, joissa ei ole yhä vieläkään selvinnyt se, että mitä ne oikeasti olivat. Edellisissä vaaleissa kun persut sivat 5 edustajaa Soini uhosi, että nyt me näytetään. Ei näytetty. Nyt kun tuli Soinin hehkuttama JYTKY, niin mitä teki Soini? hipos hips hips... takaisin takariviin, sillä edessä on vaikeita päätöksiä, joten emme mene KATAISEN RIISTO HALLITUKSEEN.

        TS. Soini on äänestäjien hyväksikäyttäjä, eli voisi melkein verrata entisiin ja miksei nykyisiinkin Kotkan ruusuihin, joille kelpaa kaikki josta saa rahaa, mutta jos joutuu jostain maksamaan tai ottamaan vastuuta maksamisesta, ni ei käy. maksaminen on porvareiden hommaa, eikä sitä voi missään nimessä ruusuille asettaa. Johan nuo ruusut lakkaa peruskukkimasta, jos niitä ei ainankaan sanallisesti puolusta. Käytäntöhän onkin sitten eri asia, sillä sitä nuo ruusut eivät koskaan näe.


      • Kom Mari
        hieno homma kirjoitti:

        mutta kerro ihmeessä, että missä nuo vahvat arvot ja oikeudenmukaisuus noin niiku käytännössä näkyy? Met äänestäjät annettii EK-vaaleissa persuille 39 paikkaa. Missä se vastine . eli vahvat arvot ja oikeuden mukaisuus näkyy noin niiku käytännössä? Vastuuta hallituksessa ei otettu, vaan vastuu sivuutettiin keinotekoisilla argumenteilla, joissa ei ole yhä vieläkään selvinnyt se, että mitä ne oikeasti olivat. Edellisissä vaaleissa kun persut sivat 5 edustajaa Soini uhosi, että nyt me näytetään. Ei näytetty. Nyt kun tuli Soinin hehkuttama JYTKY, niin mitä teki Soini? hipos hips hips... takaisin takariviin, sillä edessä on vaikeita päätöksiä, joten emme mene KATAISEN RIISTO HALLITUKSEEN.

        TS. Soini on äänestäjien hyväksikäyttäjä, eli voisi melkein verrata entisiin ja miksei nykyisiinkin Kotkan ruusuihin, joille kelpaa kaikki josta saa rahaa, mutta jos joutuu jostain maksamaan tai ottamaan vastuuta maksamisesta, ni ei käy. maksaminen on porvareiden hommaa, eikä sitä voi missään nimessä ruusuille asettaa. Johan nuo ruusut lakkaa peruskukkimasta, jos niitä ei ainankaan sanallisesti puolusta. Käytäntöhän onkin sitten eri asia, sillä sitä nuo ruusut eivät koskaan näe.

        Menisit nyt tapaamaan sitä ystävääsi Jukia , mutta muista ettet revi leukojasi kovin paljon kun se Juki kuulostaa olevan hieman pahapäinen ja äkkipikainen pikku kankkusessa.


    • Kps-Jäsen

      Oliko siellä joku tapaaminen käkkyrän kanssa? Miten lienee mennyt, jos tämä Jugi on ollut pahalla päällä, niin Käkkyrällä on tullut housujen/hameen vaihto kun löysät lurahtaneet. Mitähän pomotkin on sanoneet?

      Mitä tulee Perussuomalaisiin, niin uskottava ja kansan puolue, ilmankos Käkkyrä sieltä sai lähteä ja sitä nyyhkii monella palstalla.

      • Erkki Rantanen

        Tämä Käkkyrämme ei uskalla kohdata Jugia muuten kuin esimiestensä suojeluksessa. Minäkin pääsin käsitykseen että tämä työtoverinsa Jugi ehdotti tapaamista ihan aivan muualle kuin kyseisen firman tiloihin. Herrasmiehenä ei halua sotkea asioita ja firmaa keskenään. Perussuomalaisista heitetty Käkkyrämme ei käyttäydy miesten tavoin joten oikein ja oivallista se hame hänellä , mistä niin paljon puhutaan.


    • Partajugi

      Nähdä saa mahtaako olla miehistynyt ja onko tänään 10.8.2018 klo 18 tulijaksi Helmigrilliin jossa tarjoan sovintoa ja anteeksiantoa kaikesta huolimatta olkoon toiminut vasten työyhteisöjä niin kuin on tehnytkin.
      Tilaisuus face to face pitää miehisesti järjestää puoluekannasta ja pukeutumistyylistä ja...suuntautumisesta huolimatta.
      Helmigrilliin siis tänään klo 18 ja siellä synnit sovitetaan.

    • yxharry

      No eihän sitä sinne kuulunut tulevaksi kuten vähän arveltiin siellä venaillessamme.
      Olisi ollut mukava kyllä tavata vanha tuttu, vaikka jutut ovatkin vähän ja aika paljonkin korkealentoisia. Ollut ennen persuissakin ja sehän hyvä puolue jota minäkin kannatan.

    • Partajugi

      Käkkyrän uskottavuus mennyt jo vuosia sitten, eikä palaudu ennen sovintokaljojamme.

    • Talkoo-Taavetti

      Taitaa kovasti hinguta rikkuroimaan, mutta erehtyy pahan kerran kuten aíkoinaan Espoossa kävi.

    • Anonyymi

      Olihan se saatanan löttäpöksy nähty rikkuroimassa viime AKT.n työnseisauksen aikaan.
      Nyt vaan jos sopimkseton tila olis jatkunut ja lakko pantu pystyyn, olisi kyllä uitettu vaikka emme enää samassa talossa työskentelekään kun puhalsi itsensä pihalle erään Helmi-illan jälkeen.

      Olis viimein aika se sovintokin tehdä tuon mokoman kanssa ja menen perjantainakin Helmeen jos sinne tulisi esikuntineen paikalle !!!

      Parta-Jugi

      • Anonyymi

        Uskottavuus on jo aikoja sitten siltä mennyt.


    • Anonyymi

      Vieläks te jaksatte tätä samaa paskaa jauhaa?pidin pari vuotta väliä etten käynyt lukemassa näitä suomi24 juttuja,nyt päätin tulla katsomaan onko ihmiset kasvaneet aikuisiksi,paskanmarjat...samoja idiootteja täällä näkyy kirjottelevan noita kakaramaisia käkkyrä juttujaan.kasvakaa nyt jumalauta aikuisiksi ja käyttäytykää sen mukaan.

      • Anonyymi

        Heti kun saadaan se Käkkyrä Helmigrilliin , nyk Ilanoon sovintopöydän ääreen ja saisin tarjottua sille ne lupaamani sovintokaljat.
        Hän kun lupasi jo vuosia sitten minulle jotain ikävyyksiä, mutta eipä ole siit neitokaisesta ollut niidenkään järjestäjäksi.
        Minä sensijaan sovitoa tarjoaisin ja kaljat vielä päälle tänään Helmessä klo 18 jälk.

        Parta Jugi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun saadaan se Käkkyrä Helmigrilliin , nyk Ilanoon sovintopöydän ääreen ja saisin tarjottua sille ne lupaamani sovintokaljat.
        Hän kun lupasi jo vuosia sitten minulle jotain ikävyyksiä, mutta eipä ole siit neitokaisesta ollut niidenkään järjestäjäksi.
        Minä sensijaan sovitoa tarjoaisin ja kaljat vielä päälle tänään Helmessä klo 18 jälk.

        Parta Jugi

        Eipä ollut perjantaina kun Jugi ja minä pelkästään paikalla.
        Mikä niitä nykyneitejä oikein vaivaa ? Ei me neideille pahoja olla. Jugi vähän äkkipikainen mutta vasta jos joku sitä ärsyttää, voi tulla nenu pipiksi ja mustelmat ja kuhmut.

        Helbheikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut perjantaina kun Jugi ja minä pelkästään paikalla.
        Mikä niitä nykyneitejä oikein vaivaa ? Ei me neideille pahoja olla. Jugi vähän äkkipikainen mutta vasta jos joku sitä ärsyttää, voi tulla nenu pipiksi ja mustelmat ja kuhmut.

        Helbheikki

        Onhan päivä vielä huomennakin 13.3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan päivä vielä huomennakin 13.3

        Kikkura, käkkyrä, Kikkura, kykkyrä, kekkura, Kokkura......parta Suti, parta Juti, jalkasieni, paha laatuinen kuppa....


    • Anonyymi

      Käkkyrän lisäksi pitäisi saada firmamme suurin nuoleskelija, täällä kirjoitteleva Helbin äijä, myöskin sinne Ilanoon / Helmeen perjantaina 14.8 klo 18 jälk.
      Ei taitane uskaltaa tulla kun ei voi piiloutua sen ihannoimansa Syvämulkun kaljun taakse.

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Helbin äijällä ( lue Neidillä) on joku tekosyy olla tulematta, kun pitää olla Syvämulkun kaljua suukottelemassa Ruhassa silläaikaa, kun tosimiehet nauttivat olutta Kontulan Helmessä.

      Partajugi

    • Anonyymi

      Eipä ollut tissiposkista viime perjantaina Helmee tulijoiksi.
      Äiti taisi kieltää, tai miesystävä, tai itse Syvämulkku !!!

      Helbheikki

    • Anonyymi

      Eihän ne neitokaiset, kuten Helbin äijäkään, joka kova uhoamaan ja provosoimaan, uskaltaudu paikalle.
      Pelkää joutuvansa myöntämään totuuksia meidän faktojen edessä.

      Karju Heinolasta

    • Anonyymi

      Eivät ole uskaltautuneet, kuten olemme huomanneetkin. Luulisi nyt tosineitien uskaltavan, vaikka vaatiihan se kotoa luvan joko äitiltä tai mieheltä.
      Edes paikanvaihdos ostaria vastapäätä olevaan Rav Pikkulintuun ei ole houkutellut, eikä ilmainen tarjoamani kalja. Erityisesti Kähärälle se sovintokalja. Useampikin jos Juhana antaa luvan sille.

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Onko perjantai huono päivä kun miehenne ei päästä ketään tissiopskea sovintokaljoille vai mikä on ?
      Kovaa kritiikkiä olemme saaneet ja uhkauksia, mutta toteutuneet eivät ole yhdetkään.

      Parta-Jugi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      415
      4574
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      247
      2274
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1700
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      304
      1380
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1147
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      138
      1117
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      79
      1103
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1085
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe