Olent tapaillut jonkun aikaa aikuista miestä ja vaikka on ollut välillä aika myrskyisää niin pidän hänestä kovin. Nyt mies sanoi, että haluaa ottaa etäisyyttä minuun. No ihan ok periaatteessa, mutta hän on kuitenkin hyvin mustasukkainen minun menoistani. Siis ennen tätä "irtiottoa". Kun hän tietää, että olen ulkona ystävieni kanssa alkaa kauhea tekstaripommitus ja kysely kenen kanssa olen "panemassa" jne.
Vähän olen sekaisin tällaisen käytöksen kanssa kun mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole. Aikaisemmin sinkkuaikoina olen viettänytkin aika riehakasta elämää (ja olen sen kertonut kysyttäessä) mutta mies kyllä tietää että nyt en halua muita!
Niin ja mitään teinejjä ei siis olla vaan 4-kymppisiä...
Mies haluaa ottaa etäisyyttä - on kuitenkin mustasukkainen
Lapin_taikaa
1
402
Vastaukset
- Niin se vaan on
Mies haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Monet naiset tulkitsevat mustasukkaisuuden rakkaudeksi, vaikka mies olisi vaan omistushaluinen narsisti, joka haluaa että sinä pysyt hänelle uskollisena, mutta hän itse saa kyllä seikkailla tekemässä uusia valloituksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936