Olent tapaillut jonkun aikaa aikuista miestä ja vaikka on ollut välillä aika myrskyisää niin pidän hänestä kovin. Nyt mies sanoi, että haluaa ottaa etäisyyttä minuun. No ihan ok periaatteessa, mutta hän on kuitenkin hyvin mustasukkainen minun menoistani. Siis ennen tätä "irtiottoa". Kun hän tietää, että olen ulkona ystävieni kanssa alkaa kauhea tekstaripommitus ja kysely kenen kanssa olen "panemassa" jne.
Vähän olen sekaisin tällaisen käytöksen kanssa kun mitään syytä mustasukkaisuuteen ei ole. Aikaisemmin sinkkuaikoina olen viettänytkin aika riehakasta elämää (ja olen sen kertonut kysyttäessä) mutta mies kyllä tietää että nyt en halua muita!
Niin ja mitään teinejjä ei siis olla vaan 4-kymppisiä...
Mies haluaa ottaa etäisyyttä - on kuitenkin mustasukkainen
Lapin_taikaa
1
388
Vastaukset
- Niin se vaan on
Mies haluaa sekä syödä kakun että säästää sen. Monet naiset tulkitsevat mustasukkaisuuden rakkaudeksi, vaikka mies olisi vaan omistushaluinen narsisti, joka haluaa että sinä pysyt hänelle uskollisena, mutta hän itse saa kyllä seikkailla tekemässä uusia valloituksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026