Homoilta kielletyt maat, lista

löytyykö, löytyy

Olisin listaa vailla. puhetta tuntuu olevan, lista vain puuttuu.

18

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 70 maata

      AFRICA

      Angola
      Benin
      Botswana
      Burundi
      Cameroon
      Comoros
      Eritrea
      Ethiopia
      Gambia
      Ghana
      Kenya
      Lesotho
      Madeira
      Malawi
      Mauritania
      Mauritius
      Mayotte
      Melilla
      Mozambique
      Namibia,
      Nigeria
      SADR/Sahrawi Arab Dem. Rep.
      Sao Tome & Principe
      Senegal
      Seychelles
      Sierra Leone
      Somalia
      Somaliland
      Sudan
      Swaziland
      Tanzania
      Togo
      Tristan da Cunha
      Uganda
      Western Sahara
      Zambia
      Zimbabwe

      ASIA
      Afghanistan

      Bangladesh
      
Bhutan
      
Brunei
      
Burma
      
Indonesia
      
Kiribati
      
Malaysia
      
Maldives
      
Nauru
      
North Korea
      
Pakistan
      
Palau
      
Papua New Guinea

      Philippines
      
Singapore
      
Solomon Islands
      
Sri Lanka
      
Tonga
      
Turkmenistan
      
Tuvalu
      
Uzbekistan
      EUROPE

      Turkish Republic Northern Cyprus
      Chechnya – Southern Province
      MIDDLE EAST/ NORTH AFRICA
      Algeria

      Iran
      
Kuwait
      
Lebanon
      
Libya
      
Morocco
      
Oman
      Palestine
      Gaza

      Qatar
      
Saudi Arabia
      
Syria
      
Tunisia
      
United Arab Emirates

      Yemen
      THE AMERICAS and the CARIBBEAN
      Antigua and Barbuda
      Barbados
      Belize
      Dominica
      Grenada
      Guyana
      Jamaica
      St. Kitts and Nevis
      St. Lucia
      St. Vincent and the Grenadines
      Trinidad and Tobago


      http://www.publicagenda.org/charts/countries-where-homosexuality-illegal

      • kehitysmaita!

        eihän noihin kannata rikkaan maan valkoisen miehen mennä


      • Piilohomoksi
        kehitysmaita! kirjoitti:

        eihän noihin kannata rikkaan maan valkoisen miehen mennä

        Haavisto voi hakea Naurun tasavaltaan ikuisen presitentin virkaa !


      • eljii
        Piilohomoksi kirjoitti:

        Haavisto voi hakea Naurun tasavaltaan ikuisen presitentin virkaa !

        > Haavisto voi hakea Naurun tasavaltaan ikuisen presitentin virkaa !

        NAURUnalaiseksi tulevat nyt kaikki suomalaiset :(


    • Aika kova riski

      Oiskohan Haavistolta onnistunut nuo asekaupat Saudeihin? Kuinka niiden muuten käy jos se valitaan?

      • HELP

        se on lyhyt valtiovierailu ne varmaan tappais sen


    • 10+18

      Miten käy Suomen rauhanturvaamisen kanssa? Kieltääkö esim Afganistan Suomalasiten toiminnan kun ylipäällikkö on syntinen? No saadaanpa turvaajat kotiin hengissä, hyvä niin....jos jotain hyvää tuosta homon pressaksi valitsemisesta.

      • pahalta näyttää

        Juu... jihad saa uuden syntipukin kun avoimesti homomaa on YK:n ja EU:n keulassa kritisoimassa muslimimaita.

        Pulassa tullaan olemaan.

        Todennäköisesti Suomi joudutaan tulevaisuudessa erottamaan näistä elimistä siksi, että se aiheuttaa lännen ja muslimimaiden välisen dialogin keskytymisen ja muslimien yhtenäistymisen länttä vastaan Suomen homoilun takia.

        Islam ei tule alistumaan homojohtajien vaatimuksiin.
        Tämä on vaarallinen tie.


    • .

      Tämä ei ole ongelma eikä mikään. Tätyy vain osata ajatella asia kuten suvaitsevaisto.

      Suomalainen on homovastainen = vihaa, joka pitäisi lailla kieltää.

      Homoja hirttävä Iran ja mestaava Saudi-arabia = monikulttuuria

      Kaikki on paljon yksinkertaisempaa kun suljet silmät ja korvat suvisten tapaan ja lällättelet vaikeat kysymykset läpi. Ei tarvitse turhia ajatella tai murehtia.

    • Pakopaikka löytyy!

      Aika hyvä luettelo, nyt kaikki noista maista tulevat saavat automaattisesti turvapaikan Suomesta.
      Ilmeisesti itse muutettava EU:n ulkopuolelle johonkin vähemmän suvaitsevaan maahan!
      Valko-Venäjälle tai Ukrainaan ;o)

    • Ja helvetti on ilmeisesti jäätynyt, sillä en kyllä ensimmäisenä olisi uskonut että homon presidentti ehdokkaan valituksi tulon pelossa, suomalaiset äärioikeistolaiset ilmaisevat huolensa siitä mitä muslimimaat mahdollisesti ajattelevat Suomesta.

    • näinhän se menee

      Lista on kattava, mutta jos oma Pekka H homomme menee valtiovierailulle puolisonsa kanssa, eikö muka onnistu.

      Putkaanko panisivat tuskin.

      Toisaalta, jos kiellot on tosia, niin mitähän me tälläisellä pressallakaan tehtäisiin. Pitäisi palaveerata, niin pressa Pekkamme kanssa ei halua olla samasa huoneessa.

      • sankarihaudalle

        Jäljellä olevat sotaveteraanit kertokaapa miltä tuntuu, kun Pekka rakkaan puolisonsa kanssa käy sankari haudoilla ylipäällikkönä.


      • lahtaripropagandaa
        sankarihaudalle kirjoitti:

        Jäljellä olevat sotaveteraanit kertokaapa miltä tuntuu, kun Pekka rakkaan puolisonsa kanssa käy sankari haudoilla ylipäällikkönä.

        No yksi sotaveteraani kertoi, että rintamalla tuli homoiltua. Ja se oli siellä etkä sinä ollut edes syntynyt. Että lueppas lisää niitä korkeajännityksiä, että sivistyt.

        Ja olihan marskikin BI

        Perussuomalaisten kansanedustaja Pentti Oinonen on saanut julkisuudessa rankkaa kritiikkiä tuoreimmasta seksuaalisuuteen liittyvästä kommentistaan.

        – Homojen tanssiminen loukkaa minua henkilökohtaisesti. Eräs sotaveteraani on minulle jo ihmetellyt, kuinka on mahdollista, että homot tanssivat Linnassa. Kyllä se minustakin vähän outoa on, Oinonen avautui Iltalehdessä keskiviikkona.

        Hän selvitti lehdessä, miksei aio mennä presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Linnaan pitäisi hänen mielestään kutsua enemmän sotaveteraaneja ja tavallista kansaa.

        Aiemmin Oinonen on suhtautunut julkisesti seksuaaliseen ja sukupuoliseen tasa-arvoon nihkeästi.

        – Johtaako tämä siihen, että ihmisen tulee saada avioitua rakastamansa hauvelin kanssa? Oinonen kysyi toukokuussa 2009 eduskunnan täysistunnossa, kun keskusteltiin perheen sisäisestä adoptiosta samaa sukupuolta olevien parien kesken.
        Verkko pärähti Oinoselle

        Unescon suvaitsevaisuuden päivään sattunut kannanotto herätti monet suomalaiset kommentoimaan Oinosen ajatuksia sosiaalisessa mediassa ja lehdissä.

        Lisäksi verkossa kiertää Touko Laaksosen eli Tom of Finlandin homoeroottisen taiteen pohjalta tehtyjä kuvia, joissa kerrotaan kuka on maailmalla kuuluisin suomalainen sotaveteraani:

        ”Kiitos 1939 – 1944, Tom of Finland oli myös sotiemme veteraani.”


      • veteraani vastasiTÄH
        lahtaripropagandaa kirjoitti:

        No yksi sotaveteraani kertoi, että rintamalla tuli homoiltua. Ja se oli siellä etkä sinä ollut edes syntynyt. Että lueppas lisää niitä korkeajännityksiä, että sivistyt.

        Ja olihan marskikin BI

        Perussuomalaisten kansanedustaja Pentti Oinonen on saanut julkisuudessa rankkaa kritiikkiä tuoreimmasta seksuaalisuuteen liittyvästä kommentistaan.

        – Homojen tanssiminen loukkaa minua henkilökohtaisesti. Eräs sotaveteraani on minulle jo ihmetellyt, kuinka on mahdollista, että homot tanssivat Linnassa. Kyllä se minustakin vähän outoa on, Oinonen avautui Iltalehdessä keskiviikkona.

        Hän selvitti lehdessä, miksei aio mennä presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Linnaan pitäisi hänen mielestään kutsua enemmän sotaveteraaneja ja tavallista kansaa.

        Aiemmin Oinonen on suhtautunut julkisesti seksuaaliseen ja sukupuoliseen tasa-arvoon nihkeästi.

        – Johtaako tämä siihen, että ihmisen tulee saada avioitua rakastamansa hauvelin kanssa? Oinonen kysyi toukokuussa 2009 eduskunnan täysistunnossa, kun keskusteltiin perheen sisäisestä adoptiosta samaa sukupuolta olevien parien kesken.
        Verkko pärähti Oinoselle

        Unescon suvaitsevaisuuden päivään sattunut kannanotto herätti monet suomalaiset kommentoimaan Oinosen ajatuksia sosiaalisessa mediassa ja lehdissä.

        Lisäksi verkossa kiertää Touko Laaksosen eli Tom of Finlandin homoeroottisen taiteen pohjalta tehtyjä kuvia, joissa kerrotaan kuka on maailmalla kuuluisin suomalainen sotaveteraani:

        ”Kiitos 1939 – 1944, Tom of Finland oli myös sotiemme veteraani.”

        Millä rintamalla sodit oi kunnioitettu sota veteraani


      • rajansa kaikella
        lahtaripropagandaa kirjoitti:

        No yksi sotaveteraani kertoi, että rintamalla tuli homoiltua. Ja se oli siellä etkä sinä ollut edes syntynyt. Että lueppas lisää niitä korkeajännityksiä, että sivistyt.

        Ja olihan marskikin BI

        Perussuomalaisten kansanedustaja Pentti Oinonen on saanut julkisuudessa rankkaa kritiikkiä tuoreimmasta seksuaalisuuteen liittyvästä kommentistaan.

        – Homojen tanssiminen loukkaa minua henkilökohtaisesti. Eräs sotaveteraani on minulle jo ihmetellyt, kuinka on mahdollista, että homot tanssivat Linnassa. Kyllä se minustakin vähän outoa on, Oinonen avautui Iltalehdessä keskiviikkona.

        Hän selvitti lehdessä, miksei aio mennä presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Linnaan pitäisi hänen mielestään kutsua enemmän sotaveteraaneja ja tavallista kansaa.

        Aiemmin Oinonen on suhtautunut julkisesti seksuaaliseen ja sukupuoliseen tasa-arvoon nihkeästi.

        – Johtaako tämä siihen, että ihmisen tulee saada avioitua rakastamansa hauvelin kanssa? Oinonen kysyi toukokuussa 2009 eduskunnan täysistunnossa, kun keskusteltiin perheen sisäisestä adoptiosta samaa sukupuolta olevien parien kesken.
        Verkko pärähti Oinoselle

        Unescon suvaitsevaisuuden päivään sattunut kannanotto herätti monet suomalaiset kommentoimaan Oinosen ajatuksia sosiaalisessa mediassa ja lehdissä.

        Lisäksi verkossa kiertää Touko Laaksosen eli Tom of Finlandin homoeroottisen taiteen pohjalta tehtyjä kuvia, joissa kerrotaan kuka on maailmalla kuuluisin suomalainen sotaveteraani:

        ”Kiitos 1939 – 1944, Tom of Finland oli myös sotiemme veteraani.”

        Kova on kiima hävästä vielä veteraanitkin. Hävetkää homot.


    • Tuula Eija

      Ensitöikseen Haavisto sallisi homoparien adoptio-oikeuden.
      Tätäkö me oikeasti haluamme?
      Haavisto on jo yhden pojan adoptoinut...pitäisikö toinenkin saada?

    • YoungToyBoy

      > Haavisto on jo yhden pojan adoptoinut...pitäisikö toinenkin saada?

      jos oikein pippeliä pakottaa, voisi toinen olla tarpeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe