Presidenttiehdokkaillamme suuri ero koulutodistuksissa

helppo valinta?

Iltapäivälehti on pistänyt Suomelle työhön pyrkivien presidenttiehdokkaiden todistukset kansalle arvioitavaksi.

Sauli Niinistö pyrkii töihin yo-todistuksen yleisarvosanalla abbrobatur. Pekka Haaviston yo-todistuksessa komeilee monta laudaturia ja todistuksen yleisarvosana on laudatur. On huima ero näillä kahdella ja tämä Pekka Haavisto hallitsee vielä kielet Ranska, Englanti, Ruotsi. Niistä tämän laudatur-miehen todistuksessa komeilee 9 ja 10. arvosana. Sauli Niinistön todistuksessa vaivaiset 6-7.

Ainakaan minulle TÖIHIN ei pääsisi abbrobaturin papereilla.

Sauli Niinistön matikannumerokaan ei ole hääppöinen, yo-todistuksessa matikasta hän on saanut cumlauden. Panee vähän miettimään, mitenkähän hän on oppinut sitten oikeasti laskemaan plussat ja miinukset, kun koulussa tieto ei ole uponnut.

13

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylllätys jytky?

      MTV3:n toimittajat pistivät Pekka Haaviston koville siitä, miksi hänellä ei ole yliopistotutkintoa. Eipäs nämä samaiset toimittajat sitten tivanneet Sauli Niinistön heikkoista koulusuorituksista? Ei heikosta matikannumerostakaan, vaikka Sauli Niinistöä markkinoidaan talousosaajana. Kyllähän talousosaajan pitää osata laskea, jos sitten kenen. Heikoista suorituksistahan on kysymys, jos keskiarvo on 6,5 ja yo-todistuksen yleisarvosana on abbrobatur.

      • Puutteelliset taidot

        Kyllä se näkyy että ei Niinistölle ole helppoa puhua ja ilmaista ajatuksiaan selkeästi. Hän ei ole mikkään neuvottleija- ja puhujatyyppi. Ajatukset ja tarkoitukset jäävät kovin hämäriksi kun hän jotain esittää.

        Hämmstyttää että äidinkielen, kirjoittamisen ja suullisen esityksen heikkojen arvosanojen lisäksi Niinistöllä ei ole myöskään luonnontieteellistä eikä loogis-matemaattista lahjakkuutta.


    • cvcxvbvbvb

      Ei ylioppilastodistuksella töitä tehdä. Jos ei ole ammatillista koulutusta (sopivaa)niin se tietysti miinus.

    • eeeaaheeea

      Hheeehhe

    • 6,5 jep 6,5 jep

      6,5

    • Äly hoi..

      Voi herranen aika sentään, koulutodistuksetkin? miten pyhäkoulu ja rippikoulu? Entä sotilaskoulutuksen arvosanat?
      Järki hoi! Mitä vielä tongittais ja mikä vaikuttaisi kykyyn hoitaa presidentin tehtäviä.

      • paljon paljonasioita

        haaviston koulutukset vanhentuneet lisäksi.
        28 vk istunut/koulutuksestaan eli kuunteluoppilaana ns.
        Muta hirvee hurmostila on esim.facebookissa naiset..nuoriso
        ja muut. Itse pidän tärkeänä seuraavia asioita: maan-äiti,
        puolustusvoimien päällikkyys ja uskonto.Vihreät arvot on jotaion ihan muuta kuin rahastamista,(likakaivohanke meni pieleen vanhukset maksaa maalla asuvat kalliisti.. jäteasiat meni pieleen,rahastusta nykyään)jnejne.Pelottavinta on suhteiden katkeaminen naapurimaahan..mitä se meinaisi meille suomal.jotka mudissa nytkin olemme.

        Niinistöllä on koulutukset kunnossa ja muukin osa elämästä..Siinnä on pressa ehdokas jonka saavutuksia tuskin tarvitsee retostella missään.Olisi varmaan suosittu myös ulkomailla. Muutenkin jämerä hyvä!
        Kun taas toinen hyväntahdon lähettiläs..?suomi saisi monta ongelmaa lisää,vihreät arvot kuihduttavat maaseudun kokonaan ja maahanmuuttajia saatas kun meillä ei varaa elättää enää oman maankaan asukkeja.Veromarkat vähentyy.Säästöt lisääntyy.


    • voi homoressut?

      Täläkö voitatte vaalin?

    • Haavisto-ilmiö
    • 6,5 sallta

      6,5

    • appronbaatturi

      6,5

    • jo helepottaa

      Alko

    • helepo

      Tosi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe