Todennäköisesti kolmella, mutta kahdella varmuudella.
ja:
Kilpailussa on menneinä vuosina kilpailtu silikonin voimin ja vuonna 2012 finaalissa on kaksi silikoneista kärynnyttä. Kolmaskin saattaa olla, mutta kahta vastaan on päivänselvä näyttö.
Säännöt eivät tunnu olevan samat kaikille.
Kilpailun - kuten pelaamisenkin - pitää olla hauskaa, mutta rehellistä!
Luottamuksen palauttamiseksi kansainvälinen pelisivusto tutki kiistattoman todisteaineiston ja teki reilun tarjouksen kahdelle missifinalistille:
Todista röntgen-kuvilla olevasi luomu ja saat 5000€*.
Kahdella Miss Suomi finalistilla on silikonitissit
26
1506
Vastaukset
- savuna ilmaan
Eikös suomes ole missi kisassa säännöissä, et LUOMU pitää olla. MisSs mailmassa ei ole tuota pökälää vaan voi vapaasti punnertaa millaset tissit tahansa. Se tarkistaako tätä silari hommaa kukaan on sitten eri juttu.
Silarit nyt on vaan todella turhamaista puoskarointia, kun KAIKKI NAISET RUPSAHTAVAT 100% varmasti ja siihen ei auta vaikka olis 10 kuution silarit ja kärrykuskit apuna kaikessa minne menee. Naisilla on jokin geenivirhe, mikä saa toimimaan noin juntisti. Me miehet toimitaan aina juntisti, joten pysyis sentään jotku mammandaalit järsissään. Toki sen pimpuran pimppaaminen on vielä järjettömämpää ja tämäkin harrastus on jo täällä paratiisi suomessa.- Aito.Puuma.
Mikään ei oo enää aitoa, mitä edes siihen aikaan oli, kun Armi Aavikko valittiin Miss-Suomeksi!
Tekotukat, tekotissit, tekokynnet, hampaakuoret, botox- tai täyteainetta naamassa tai ties missä pimpassa, voi hyvänen aika sentään! Missin tulee olla alkuperäisen näköinen tavallinen nassumaali käypi ja hiustenlaitto, mutta OMA tukkapitää olla, oli se sitten laitettu miten hyvänsä, eikä mitään irtolisäkkeitä tai pidennyksiä!
Nyt mie sanon sen... Per-ku-les!
- 8483
Siinäpä se virhe onkin, monessa maassa saa käyttää silokoneja sun muuta niin eihän siinä suomen luomumissit pärjää. Säännöt pitäisi saattaa ajan tasalle ja sallia kaikki mahdollinen.
- jiukula
Vastaus aloitettuun viestiin. EI SAA!!!
- Aito.Puuma
Voe stana sentäs, luomua on sitten VAAN maataloudessa, eikä sitäkin nyt pidä liittää naisiin! Joku tolkku sentäs! Oli sitten sanonta vaan, tai ei!
Mie kohta suutun ja sitten vasta onkii maailmankirjat sekas... GggRrr...
- Suolarahat
Anna Tallgrenin kannattaisi heittää Egorazzille haaste: maksakaa 20 000 euroa ja rintani tutkitaan!
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/missit/uutiset_201201?1483426
Kun kerran ovat niin varmoja asiasta.- Aidonvaalija
Mä vaadin että pääsen itse tutkimaan aitouden. Se selviää vaan käsikopelolla tunnustelemalla....ja jos samalla tulee ruikat housuun iteltä ni aidot on.
Makusen Eikka tais olla näiden tunnustelijoiden esi-isä, koeajajien kingi. Nyt ei ole sellasta kulttuuria enää missikisoissa, kaikki tavikset kelpaa.
- En usko
Naurettavaa vihjailua naurettavalta nettijulkaisulta, jos ovat niin varmoja että kahdella kilpailijalla on silikonit niin miksi eivät kerro nimiä!
Taitaa kyseinen nettijulkaisu vaan kalastella uusia kävijöitä sivuilleen tuollaisilla skandaali "uutisilla". - Luomuäijä joo
Anna Tallgren on naamastaan ruma, vaikka kuinka tissejään esittelisi.
- yykaakooviis
Taas sä "mies" täälläki selittämäs, kyllä ottaa koville kun yksi porukasta erottuu kauneudellaan selvästi muista.
- Suomi parka
Taasko uus Tukiainen nuorempi eli Anna Tallgren?En taatusti osta seiskaa jonka kannessa tää tyrkky!
- Nysät pois kisasta
Misseiltä pitäisi ehdottomasti vaatia, että heillä on silikonit! Mitä suuremmat, sitä parempi sijoitus kisassa. Lopputulosten laskantakaavassa olisi siis rinnan ympärys, uuma, lantio, pituus, paino, huulten täyteläisyys, halukkuus kaikkeen kivaan ja siitä mittatulos.
Luomut viherpipertäjät, joilla on pienet ja riippuvat rinnat, pitäisi diskata alkumetreillä. Ei sellaisia halua kukaan katsoa, saati kosketella. - Silikonit.
Voi olla missillä,koska Suomessa jo perustuslaissa määrätään ihmisen yksityisyydestä. Rinnat eivät tee vielä naisesta missiä,kyllä vielä tähän asti on kilpailun voittanut kokonaisuudessa kaunein.
- JK
VAI NIIN
- Hohhoijaa
Jos teko tielle mennään on Havis Amanda pikapuoliin miss Suomi.
- missimamma
ei kai se ny niin vakavaa oo vaikka missillä olis silarit. Niiden oma asiahan se on :)
- tavis
Kadullakin kävelee vastaan nätimpiä naisia kuin mitä missit on!Jos ei pärjää omilla avuilla turha mennä mihinkään missi kisoihin!
- Herra Hoo
http://www.faceplantstatus.com/faceplant-127 LOOOOL :DDD
- JK
VAI NIIN
- kotityöt,kotityöt
Otin summan vastaan hevososakkeena.
Terveisin Vegeburger Princess. Silikooni on perseestä
- raisleri
Saa.
- kjjöjököj
Luuletko että muukaan on aitoa, esim.hiukset.. Ja "meikittömässä" kuvassa meikit päällä jne.
Mielestäni on jokaisen oma päätös, haluaako laittaa silikonit vai ei, ja saa laittaa myös missikilpailua varten. Se ei kuitenkaan mielestäni automaattisesti tuo voittoa kotiin, ja osa ihmisistä arvostaa aitoutta joten se voi olla myös negatiivinen vaikuttaja tuloksiin! - Kädessä paras
Silikoonit tuntuu käteeni paremmilta kuin luomut. Kun puristelen luomuja, tuntuu kuin ne olisi jotenkin nahkeita ja eltaantuneita kuin vihanneskaupassa liian kauan olleet kaalinpäät. Sen sijaan silikooneista tulee mieleeni se Töölön kioskin nuori myyjätär, jonka kimmoisia pystyjä rintoja nuorna miesnä sain puristella Tilkan sairaalan vintillä.
- Yksinkertaisesti ei
Ei.
- silofovi
Nykyiset kauneusihanteet ovat aivan älyttömät. Jos kaunis, ei-leikelty neito jää loppusijoille kisoissa, on kuva naiskauneudesta vääristynyt.
Täällä osa valittaa siitä, että Suomen missikisat pitäisi päivittää sallimalla nämä silpomiset. Minusta on vain hienoa, että emme mene mukaan tähän maailman meininkiin, jossa kaikkeen käytetään apuna kirurgin veistä. Itse olen ylpeä suomimisseistä, jotka menevät kansainvälissiin kilpailuihin ilman muovia kehossaan.
Oletteko miettineet yhtään, miksi nuorten syömishäiriöt ovat lisääntyneet? Juuri sen takia, että heille tuputeaan vääränlaista kehonkuvaa. Nuori ei koe hyväksi omia muotojaan, sillä ympäristö suoltaa leikeltyjä tähtiä, jotka ovat vallitsevan ihanteen mukaisia.
Missit ovat monen pikkutytön idoleita. Toivottavasti Miss Suomi ei muutu kilpailuksi, jossa parhaimmat lisäosat ostanut nainen voittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316