Kouvolan baarit / ruokaravintolat!

Nanna87

Kouvolassa ei ole tullut vierailtua, mihin kannattaisi mennä syömään? Mieluiten sopuhintainen paikka, mutta eri vaihtoehtoja otetaan vastaan! Tällä hetkellä Huviretki ja Neville aika vahvoilla ehdotusten perusteella..

Sitten illaksi ennnen keikkaa olisi hyvä kartoittaa myös baareja; mieluusti pubityyppisiä, ei mitään pintaliitopaikkoja (keikka on jo valmiiksi sellaisessa..) rock-henkisiä; vähän infoa asiakaskunnasta yms.

kiitos :)

36

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Red Moon

Esim.Rosso,Amarillo hyviä ruokapaikkoja ja Red Moon ja Vanha Mestari hyviä baareja.

• namnam

Amarillo tarjoaa surkeinta texmex ruokaa mitä vaan voi olla. Hinta-laatu suhde aivan pyllyllään. Palvelu on huonoa ja jotenkin ei vaan kiinnosta syödä paikassa, missä teinit örveltää öisin.

Ja Rosso taas on jokapaikassa samanlainen, samat pitsat ja pastat ja ravintola täynnä rääkyviä asiakasomistajaperheiden kakaroita. Jos haluaa hermonsa kireälle ja päästä rahoistaan eroon syömällä pullamössö ruokaa, niin Rosso on siihen ihan oikea paikka.

Red Moon on teineille, halpa lihatiskipaikka.

Kannatan Nevilleä. Ei kuuulu mihinkään surkeaan bonuskorttimössörintamaan ja tekevät ruokaa niin kuin itse haluavat, ilman minkään ketjun apsiapina ohjeistuksia.

• NÄLKÄÄN JÄÄT

neville= perusruokaa,ei mitään maku elämyksiä.
      hinta/laatu jokseenkin kohdallaan. Kala aika surkeaa jos tarjolla.

Rosso=kouvola ,kuusaa,KALLIS,liha ruuat todella surkeita,miten joku voikin lihan pilata noin.No ne on pakaste pihvejä ja kyljyksiä mitä tarjolla on.
      Taitaa olla vielä esipaistettujakin.Tosi surkeat ruuat.

Kouvolassa ei kunnon ruokapaikkaa.

Sununtaina lähes kaikki kiinni kun olisi aikaa käydä ulkona syömässä. Hirveän aikaisin kiinni pe ja la.

ELI KOUVOLASTA ET KUNNON RUOKAPAIKKAA LÖYDÄ.

ÄHLÄMIEN PITSAPAIKKOJA KYLLÄ JA IHAN KOHTUU HINNALLA IHAN HYVÄN MAKUSIA. NIISSÄKIN

• Red Moon

Amarillo,Rosso,Red Moon ja Vanha Mestari on ihan hyviä paikkoja.Jos ei kelpaa niin se on sitten selvintä valmistaa ruokansa itse ja viettää kotona iltaa.

• pihvi mies

no empä menis kehumaan.

jos haluat kunnon liharuokaa sitä et kouvolasta saa muualta kuin ehkä siintä yhdestä pihviravintolasta.
      mutta et saa sieltäkään aina.välillä kuin kengän pohjaa toisinaan taas ihan hyvää.

kaikkissa muissa paikoissa perus ruokia,syö kyllä mutta ei kannata maksaa niitä hintoja mitä pyytävät niistä.eikä jokapaikassa edes kummosia ole.

joten ei ole kouvolassa kunnon ruokapaikkaa maittavalla ruualla ole.

rossoa ei kannata nostaa esiin missään yhteydessä hinta ja laatu kaukana toisistaan.

nyt täytyy tunnustaa että en ole vanhassa mestarissa kyllä käynnyt syömässä.
      että sen verran otetaan takaisin.
      mutta täytyypä lähtä käymään.vaikka tänään.

• Nanna87

Kyllä mulle kelpaa iha perusmesta, jossa on hyvää ruokaa. Nevillen voisi sitten vaikka käydä katsastamassa, kiitoksia.

Amarillo ja Rosso tosiaan löytyvät joka kaupungista, vaikkei paha ruokaa ole niissäkään, niin jossain uudessa olisi kiva käydä!

Mutta jos saisi vielä illemmalle baari-ideoita? Mulligan'sissa (tjsp?) olen kerran käynyt jokunen vuosi sitten keikalla, se oli ihan jees oloinen paikka. Mutta mielellään kävisi useammassakin. Keikka on tosiaan Amarillossa ja sinne menen vasta kun bändi aloittaa..

• yksi on ravintola

Ainut hyvä käymisen arvoinen paikka Kouvolassa on Restaurante Ole tai hotelli vaakunan Fransmanni. Suurin osa muista ravintoloista on lähinnä lounaspaikkoja ja ala carte puoli on mitä on. Itämaisia vaihtoehtoja on Mei-Lok ja Hua-Hin.

Neville on tex-mex ravintola mutta on keskittynyt enemmän lounaan tarjoiluun. Siellä saat samoja puolivalmiita pakasteita ym.. kuin Amarillossa. Ketjuravintolat on samoja kuin muissakin kaupungeissa, niihin ei kannata turhaan mennä koska ovat samanlaisia kuin muuallakin. Eli ruoka on vähintään yhtä huonoa joka kaupungissa.

Baareista ei kannata paljon puhua, sellaisia kunnollisia ei oikein olekaan.
      Ainoat kelvolliset pubit on Old Tom tai Holvi. Kaikki muut enemmän tai vähemmän epäilyttäviä.

• varakas 33v.

"nyt täytyy tunnustaa että en ole vanhassa mestarissa kyllä käynnyt syömässä.
      mutta täytyypä lähtä käymään.vaikka tänään. "

Ei sulla kukkakepillä ole varaa käydä edes aseman vessassa.

• Pihvi ja punaviini

Hyviä ruokapaikkoja on Amarillo,Rosso,Mei-Lok,Hua-Hin,Neville,Restaurante Ole ja hotelli Vaakunan Frasmanni ja illanviettopaikkoja Mulligans,Red Moon,Club Encore,Riviera,Vanha Mestari,Old Tom ja Holvi.

• Ja sä "pikku" possu

oot käynnyt joka paikassa missä vähän syötävää näkyy ja löytyy.

Mä sentään näen vehkeeni.

Mutta sä läskimooses et omaasi näe!!

Joten jatka syömistä,se tuo sulle .......................................................................................................................................................................

• se isompi :)

Ja näin se kukkakeppi taas selittelee ohuuttaan... hehehe...

• Pihvi ja punaviini

Niin näkkyy kukkakeppi taas selittelevän ohuuttaan,ei sillä taida olla varaa käydä edes aseman vessassa ja taitaa itse olla se pikkupossu.Ihanks totta näkkee vehkeensä,just ja just kun on niin läskimooses heh heh hee.Ei mun tarttekkaa nähä omaa värkkiäni,vaikka mulla on nätimpi värkki se naisen hah.Joo todellakin jatkankin syömistä ja herkuttelua,mistä tuo kukkakeppi voi vaan unelmoida,niinkuin naisistakin.

• Syö syö
        Pihvi ja punaviini kirjoitti:

Niin näkkyy kukkakeppi taas selittelevän ohuuttaan,ei sillä taida olla varaa käydä edes aseman vessassa ja taitaa itse olla se pikkupossu.Ihanks totta näkkee vehkeensä,just ja just kun on niin läskimooses heh heh hee.Ei mun tarttekkaa nähä omaa värkkiäni,vaikka mulla on nätimpi värkki se naisen hah.Joo todellakin jatkankin syömistä ja herkuttelua,mistä tuo kukkakeppi voi vaan unelmoida,niinkuin naisistakin.

Juu nätti on huulet ku kalkunan kaula,etkös oo nähnyt vai iljennyt katsoa.
        ai juu olet niitä paksuja tyttöjä,ja lisää pitäis ahmia,kato nyt välillä peiliin mikä syöttösika sieltä kurkkaa,ajattele muita jos et ittees,
        Karmee rotan naama.

• Pihvi ja punaviini
        Syö syö kirjoitti:

Juu nätti on huulet ku kalkunan kaula,etkös oo nähnyt vai iljennyt katsoa.
        ai juu olet niitä paksuja tyttöjä,ja lisää pitäis ahmia,kato nyt välillä peiliin mikä syöttösika sieltä kurkkaa,ajattele muita jos et ittees,
        Karmee rotan naama.

Nimimerkille Syö syö sullapas se karmee rotan naama onkin.Joo kalkkunalla on nätti kaula,mutta sun vehkees on yhtä ruma kuin käärme,eikä mun tartte katsella omaa värkkiäni vaan miehen.Olen kuuleppas nainen,enkä mikään tyttö enää ja sopusuhtainen,eikä mikään paksu.Oma asiani syönkö ja herkuttelenko,enkä suinkaan ahmi,niinkuin sinä taidat tehdä.Kannattaisi enemminkin sun katsoa sinne peiliiin,mikä syöttösika sieltä kurkkaa,ajattele myös muita jos et itseäsi,läskipallero.

• iso iso iso.

"nyt täytyy tunnustaa että en ole vanhassa mestarissa kyllä käynnyt syömässä.
      mutta täytyypä lähtä käymään.vaikka tänään. "

Vois tehdä kuikelolle hyvää ja ehkä noi sun kohdistamis/vainoamis ajatuksetkin siitä hetkeks häipyisi..

ps. se iso mies

• isolla miehellä

isot puheet,
      teot on vaan niin pienet, että ei niitä kukaan tiedä tehneenkään.
      ja se mitä muilla on päässä on isolla "miehellä" lue! PELLELLÄ tipahtanu siihen missä normaalilla on vatsalihakset!
      Joten se siintä isosta miehestä ja sen tietämyksestä kouvolan ruokapaikoista!!!!

HEHHEHHEHHEHHEHH no kaikenmoisia vähä älysiä se ruoka hengissä pitääkin

• Pihvi ja punaviini

Miten hölmöjä ja naurettavia miehiä olette kommentit tyyliin mä sentään näen vehkeeni...joopa joo mitä pellejä,joilla ei liiemmin järkeä ja älyä ole heh heh hee vaan.

• STADI

hehheehhehhe hiihhiihhihhi

mä kuolen, aaahaahhahha

mitä taukkeja,varmaan kouvolast

• niin niin joo

"isot puheet,
      teot on vaan niin pienet, että ei niitä kukaan tiedä tehneenkään.
      ja se mitä muilla on päässä on isolla "miehellä" lue! PELLELLÄ tipahtanu siihen missä normaalilla on vatsalihakset!
      Joten se siintä isosta miehestä ja sen tietämyksestä kouvolan ruokapaikoista!!!!"

Tule laiheliini tonne kuusaan sommelon eteen niin saat pataan ?
      olet sää joku vammanen kun puhut koko ajan siintä ja siintä ja siintä.. kuulostat ihan siltä yhdeltä pikkuh*oralta joka on apinan näköinen ja seurusteee vammaisen kanssa.

• niijoo..

siintä siintä siintä..

pienen tytön olematonta uhoa. raiskasiko isä vai mikä?

• Pitsa
        niijoo.. kirjoitti:

siintä siintä siintä..

pienen tytön olematonta uhoa. raiskasiko isä vai mikä?

Nimimerkille niijoo.. mitättömän juipin tai lihavan läskipalleron olematonta uhoa.Raiskasiko isä vai mikä?

• yksi on ravintola

Mihin katosi keskustelu ravintoloista? Tuliko haukuttua kermaperseiden suosikkimestoja joissa tarjoillaan kaupan eineksiä. Säälittäviä viestejä masentuneilta, ahdistuneilta ja kaltoin kohdelluilta nykyajan teineiltä, eli heiltä joita on kotona pyydetty siivoamaan omat jälkensä ja viemään roskat tai auttamaan vanhempia. Katsokaa peiliin niin huomaatte kuinka järkyttäviä läskejä oikeasti ootte kun ajelette vaan skoottereilla ja juotte energiajuomaa. Nyt kaikki joukolla tuumasta toimeen, ranteet auki ja ammeeseen tai ainakin junan alle...

• nyt kaatui maailma

Ihan aikuinen tässä kyllä puhui.
      ja joo ranteet auki sen takia kun olen sinua paksumpi, oletpa terve...

• Pihvi ja punaviini

Niimpä niin...mihinhän se keskustelu ravintoloista hävisi ja miksi tilalle tuli tuollaista älytöntä sekopäisten ihmisten höpinää?Nuo menopaikat on tarkoitettu aikuisille,ei teineille.

• Pihvi ja muna

Niimpä niin...mihinhän se keskustelu ravintoloista hävisi ja miksi tilalle tuli tuollaista älytöntä sekopäisten ihmisten höpinää?Nuo menopaikat on tarkoitettu aikuisille,ei teineille.

Kyllä se ehoton ykkösmesta mitä syömiseen tulee on Nipan grilli!
        Siintä ei pääse mihikään...!! =)

• Pihvi ja punaviini
        Pihvi ja muna kirjoitti:

Kyllä se ehoton ykkösmesta mitä syömiseen tulee on Nipan grilli!
        Siintä ei pääse mihikään...!! =)

Se ehdoton ykkösmesta on Amarillo,eikä mitkään Nipan grillit.

• booooonus

Se ehdoton ykkösmesta on Amarillo,eikä mitkään Nipan grillit.

amarillossa laatu ja hinta eivät kohtaa mutta saahan siellä boonusta ja se on monelle idiootille kaiken aa ja oo

• siintä siintä

siintä ja siintä..... syö p*skaa

• Pitsa

Syöppäs itse p*skaa.

• ..p*skaa
        Pitsa kirjoitti:

Syöppäs itse p*skaa.

Eikun sinä ole hyvä vaan ja syö

• Pitsa
        ..p*skaa kirjoitti:

Eikun sinä ole hyvä vaan ja syö

Nimimerkki ..p*skaa oleppa itse hyvä ja syö paskaa.

• Bailumonsteri69

Paras mesta on tanssiravintola lehtohovi! Hyvä palvelu ja huippu esiintyjät. Kannattaa ehdottomasti tutustua.

• ABC = EINESSHAISSEA

Jos haluaa syödä kallista paskaa ABCon oikea paikka ! Juntit jonottavat einespaskaa ja saavat boonusta ja ovat tyytyväisiä.

• tumpelo..87

Mulligansiin vaan...ruasta tiedä pillua saa aina!! liian isoa lihavaa...tärkeintä saanti!!=)

• jamahatäytee

Mäkkärin autokaistalle ja roskat mäkeen auton ikkunasta, tulee aitoKouvolalainen fiilis!

• tääonsitäelämää

Tämä. SItten näytät jokaiselle keskaria. Äitilleskin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      115
      972
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe