maahamme, jos meillä on homopresidentti.
Eikö tämä saata olla esim. kaupanteon este?
Vaikka länsimaat ovat edistyksellisiä ja hyväksyvät asian, niin entä arabimaissa.
Onko tästä asiasta keskusteltu/otettu huomioon.
Miten muslimimaissa suhtaudutaan
6
50
Vastaukset
- Parvoa?
Silminnäkijä ohjelmassa 29.10.2010 Tanssipojat aiheesta tietoa.
Teini-ikäiset pojat puetaan tytöiksi ja he tanssivat aikuisille miehille.
Raportti Afganistanin vaietusta pedofiliaperinteestä.
Katso ja kuuntele Yle Elävässä arkistossa. Klikkaa >
http://atuubi.yle.fi/videot_ja_kuvat/id-1009823
----- - järkikäteen
kuka on heidän suuntautumisesta niin tarkkaan perillä.
tuskin se on vain valkoisten yksinoikeus .
susi lammasten vaatteissa. - homolandia?
Homokiima vallannut oasan pöljistä Suomessa? Miksiköhän?
Haloskalle jo naureskeltiin.. - Hillitön kurvi
Ensinnäkään meille ei tule homoa presidenttiä.Mikäli sellainen joskus tulevaisuudessa maassamme olisi se ei kuuluisi pätkääkään muille,etenkään ählämeille.Suomi itse valitsee johtajansa demokraattisesti,toisin kuin monissa ählämimaissa.Ählämit saavat pyöriä kameleidensa kanssa miten lystäävät.
- hinti, olet väärässä
Ahlami ostaa, tai ei osta. Siinä leipäsi!
- Näin on...
Homoutta on muslimimaissa enemmän kuin länsimaissa, sitä ei vain myönnetä.
Muslimimaissa normaali kanssakäyminen eri sukupuolten kanssa on kielletty. Tämä johtaa siihen, että syntyy suhteita kahden saman sukupuolen välille. On jouduttu ojasta allikkoon. Uskonnot ovat aina viettirakenteeseen, jota kautta ihmisiä hallitaan kieltämällä vietit ja asettamalla uskonto tilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661