Pitäisi löytää sellainen kohtuuhintainen kampaamo Oulusta, jossa saa ammattitaitoisen hiusvärjäyksen elokuussa vihille astuvalle.
Mielellään ei sellainen kampaamo, jossa on nuoria vastavalmistuneita tyttöjä vaan sellainen jossa on kokeneita kampaajia.
Voisko joku antaa pientä vinkkiä mistä tällainen löytyisi?
Kampaamo Oulusta
10
12710
Vastaukset
- punapää
Haukiputaalla on tosi hyvä parturi-kampaamo Wave.
Kirsi (omistaja) on paras tekemään.- blondi
Patelasta löytyy tosi hyvä kampaaja. Kolibri on sen kampaamon nimi. Sijaitsee Patelan kaupungin osassa Palosuontiellä. Puh. nro löytyy luettelosta.
- Minnie
radan toisella puolen linja-autoasemaa vastapäätä on hinta-laatutasoltaan hyvä ja kokeneita kampaajia löytyy!
- vakituinen kävijä
..eipä se minusta halpa paikka ole, mutta hyvä palvelu ja aina olen ollut tyytyväinen, kun tukka värjätty ja leikattu.
- asiakas
Siellä on 3 kampaajaa. parikymppinen, n. nelikymppinen ja n. viiskymppinen. Ite käyn sillä viiskymppisellä ja hän ainakin osaa työnsä. Siellä on kansio, jossa on hääkampauksia joita ko. kampaaja on tehny. Ihan hyvännäköisiä on niistä tullu. Mutta koekampaus kannataa aina teettää, ettei tule yllätyksiä.
- ouluu
tarvis löytää kohtuuhintanen ja osaava kampaamo, pitäis leikata hiuksia, muutosleikkaus. Ehottakaa paikkoja.
- helinä_89
ouluu kirjoitti:
tarvis löytää kohtuuhintanen ja osaava kampaamo, pitäis leikata hiuksia, muutosleikkaus. Ehottakaa paikkoja.
En jaksanut lukea läpi koko ketjua, et onko jo mainittu Hedgamea? sitä pitää wellan kouluttajana toimiva tyyppi, joten laatu on varmaa!
Ite käyn Anne Kaismolla, on paljon mukana muotijutuissa ja aina lehtijuttuihin tekee uusia hiustyylejä. Hinnat siel on vähän korkeammat mutta ne tietää tasonsa!! :) En oo kertaakaa lähteny pois harmitellen, niinku yleensä mulle käy :) Myös hiustenpidennystä miettivien kannattaa soitella Annelle, itse oon pitänyt niitäki ku joskus kyllästyin lyhyihin hiuksiini ;D
- kanta asiakas
Olen samaa mieltä Parhaasta Kampaamosta ja sen laittajsta Kirsistä.Haukiputaan Waveen kaikki jotka ei ole siellä ennen käynyt.ystävällinen ja tasokas ja hyvä ammattitaito varmaan kaikilla mutta Kirsi tekee sen mitää muut vielä kehittelee.Olen käynt monta vuotta ja ikinä ei ole tukka palanut tai menny pilalle PÄINVASTOIN
- up99
mene hair ekaan !!! tekivät mulle koekampauksen ja sit h-hetkenä sama kampaaja ei ollutkaan paikalla ja ei muutakuin kampaamosta kotiin suoristaan hiukasia kaason kans ja sieltä kirkkoon
- Nimetön
Parturi kampaamo Avant Style Ratakadulla on hyvä varsinkin hiustenvärjäyksessä. Avant Stylen Pasilla on tosi pitkä kokemus alalta, toivottavasti saat ajan hänelle. Itse varaan ajan heidän nettisivuiltaan http://www.parturi-kampaamo.com mutta voi heille soittaakin p. 3114313.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952