Myydään suloisia, ehdottoman terveitä ja hyvinruokittuja hunajarihmakalan poikasia. Hunisvauvat etsivät uusia koteja tulevan tilanpuutteen vuoksi.
Ikää niillä on reilut pari kuukautta, ovat nyt muutaman sentin pituisia ja sukupuolet eivät vielä ole näkyvillä.
Hunajat voin toimittaa uusille omistajille välillä vaasa - tampere. Jos kiinnostuit niin mailaa osoitteeseen [email protected].
P.s. voin myös käydä vaihtokauppaa. Hyvää vaihtovaluuttaa olisi käytetty suodatin (teho noin 500 l/tunnissa) tai jotkut kalat. Muukin otetaan huomioon (ei miel. kasveja).
M: hunajawauvoja (tre-vsa)
jossu
2
155
Vastaukset
- ...
Miten tuo terveydentila on todettu?
- jossu
... että päällepäin. Ei näkyviä sairauksia tai epämuodostumia jne. Ei oo näillä eikä aikasemmillakaan poikasilla, joita oon myynyt uusiin koteihin.
Kukapa tietää jos poikaset on jonkun taudin kantajia ja tauti puhkeaa huonoissa/väärissä oloissa. Siitä mä en oo vastuussa mutta meiltä ne ainakin lähtee terveinä, pirteinä ja normaalisti kasvaneina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313730- 973365
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim993290- 773128
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m703050Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862785- 352560
- 692473
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452392- 902126