Tämmöinen yksinäinen ja vähän masentunutkin 19 ikäinen poika olen ja ihan tavallinen poitsu.Tyttöystävä muuttais kyllä koko elämän ihanaksi, kun ei tarvitsisi sitten olla yksin.Olen täältä pari juttua joskus saanutkin mutta molemmat olikin sitte pettureita. :( Heti kun oli sellainen tunne et nyt menee hyvin niin näin kävi. voi sitä masennuksen määrää. Mä en ainakaan voisi pettää tyttöystävääni ikimaailmassa vaikka mikä olisi. Väärä palsta tämä nyt varmaan on mut onhan 19 vuotias vielä tosi nuori sillai, vaikka täysi-ikäinen onkin. Mut olisko täällä ketään sinkkua tyttöö jota vois kiinnostaa?. voi että olisin iloinen jos löytyisi joku mukava tyttö! :p Kaikki te joita vähääkään kiinnostaa ni kyselkää ihan mitä vain. :) oon kärsivällinen ja odottelen että joku vastais... Ps:välimatka ei haittaa yhtään mitään !
tyttöystävän tarve!
12
261
Vastaukset
- girlhowsmile
Missäs päin sää asustelet? et jos olis mesee tai jotain niin siellä vois vaihtaa vähän paremmin :)) oon ite tampereelta 17.v. :)) et pistä vaikka meili [email protected] niin vastailen sieltä :)) j
- _aloittaja_ (:
Mä lähetän sulle tänään meiliä ni voin antaa mesenki siellä ja muutenki kertoa ittestäni sulle paljon enemmän :)) jos sopii? (: Tampereelle 80-100 kilsaa tästä :)
- girlhowsmile
juu käyhän se =))
- _alottaja__
lähetetty on! =))
- ts
puhu kädelle
- jemi:)
missä päin asut?:)
- _alottaja__
Täältä Satakunnan maakunnan seudulta olen. :p Sää? :) Nii ja tosiaan tämä ilmoitus on yhä voimassa, koska toi yks ei edes vastaa mulle :(
- N17v hesast
vois tutustua, anna sun mese osoitteesi?:) ku en viitti laittaa tähän osoiteeni..
- hesmus
Olisi mukava tutustua sinuun paremmin, aloittaa jutustelu ystäväpohjalta. :) Olen itse niin hirveän ujo monien, monien itsetunto-ongelmien jälkeen, joten on paljon helpompi vastata tällaiseen viestiin sen sijaan, että itse kirjottaisi tänne aloituksen. Olen 19-vuotias naisenalku Länsi-Uusimaalta. Olisi mukava saada juttuseuraa myös vastakkaisesta sukupuolesta. Laita viestiä, jos haluat [email protected] :)
- aaww
Kuulostat suloselta mut en silti eti netistä poikaystävää :)
- tihvetin:)
Lisäiles vaikka meseen=)
[email protected] - jokkuvaan
Jos vielä on voimassa, nii olis ainaki kiva tutustua, jos ei mitään juttua tuu nii eihän kavereita kuitenkaan ole koskaan liikaa :> lähetä mulle sähköpostia kun mun mese ei ota lisäyksiä vastaan: [email protected]
niin ja olen 17 v tyttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456