tyttöystävän tarve!

lonelyboy /:

Tämmöinen yksinäinen ja vähän masentunutkin 19 ikäinen poika olen ja ihan tavallinen poitsu.Tyttöystävä muuttais kyllä koko elämän ihanaksi, kun ei tarvitsisi sitten olla yksin.Olen täältä pari juttua joskus saanutkin mutta molemmat olikin sitte pettureita. :( Heti kun oli sellainen tunne et nyt menee hyvin niin näin kävi. voi sitä masennuksen määrää. Mä en ainakaan voisi pettää tyttöystävääni ikimaailmassa vaikka mikä olisi. Väärä palsta tämä nyt varmaan on mut onhan 19 vuotias vielä tosi nuori sillai, vaikka täysi-ikäinen onkin. Mut olisko täällä ketään sinkkua tyttöö jota vois kiinnostaa?. voi että olisin iloinen jos löytyisi joku mukava tyttö! :p Kaikki te joita vähääkään kiinnostaa ni kyselkää ihan mitä vain. :) oon kärsivällinen ja odottelen että joku vastais... Ps:välimatka ei haittaa yhtään mitään !

12

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlhowsmile

      Missäs päin sää asustelet? et jos olis mesee tai jotain niin siellä vois vaihtaa vähän paremmin :)) oon ite tampereelta 17.v. :)) et pistä vaikka meili [email protected] niin vastailen sieltä :)) j

    • _aloittaja_ (:

      Mä lähetän sulle tänään meiliä ni voin antaa mesenki siellä ja muutenki kertoa ittestäni sulle paljon enemmän :)) jos sopii? (: Tampereelle 80-100 kilsaa tästä :)

      • girlhowsmile

        juu käyhän se =))


    • _alottaja__

      lähetetty on! =))

    • ts

      puhu kädelle

    • jemi:)

      missä päin asut?:)

    • _alottaja__

      Täältä Satakunnan maakunnan seudulta olen. :p Sää? :) Nii ja tosiaan tämä ilmoitus on yhä voimassa, koska toi yks ei edes vastaa mulle :(

    • N17v hesast

      vois tutustua, anna sun mese osoitteesi?:) ku en viitti laittaa tähän osoiteeni..

    • hesmus

      Olisi mukava tutustua sinuun paremmin, aloittaa jutustelu ystäväpohjalta. :) Olen itse niin hirveän ujo monien, monien itsetunto-ongelmien jälkeen, joten on paljon helpompi vastata tällaiseen viestiin sen sijaan, että itse kirjottaisi tänne aloituksen. Olen 19-vuotias naisenalku Länsi-Uusimaalta. Olisi mukava saada juttuseuraa myös vastakkaisesta sukupuolesta. Laita viestiä, jos haluat [email protected] :)

    • aaww

      Kuulostat suloselta mut en silti eti netistä poikaystävää :)

    • tihvetin:)
    • jokkuvaan

      Jos vielä on voimassa, nii olis ainaki kiva tutustua, jos ei mitään juttua tuu nii eihän kavereita kuitenkaan ole koskaan liikaa :> lähetä mulle sähköpostia kun mun mese ei ota lisäyksiä vastaan: [email protected]
      niin ja olen 17 v tyttö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe