Löysin Facebookista sivun "Anna Tallgren Miss Suomeksi 2012", jossa oli linkki www.annatallgren.com osoitteeseen. Hieno nähdä, että Missitkin kampanjoivat sosiaalisessa mediassa ja verkossa. Oma ääni menee kyllä Annalle - ja ei pelkästään kampanjoinnin takia ;)
Vastaukset 5
- missmaitotyttö
tai sitten ei... käy lukeen muista paikoista mitä mieltä kansa on tästä missistä. ei oo naamavärkki ihan priimaluokkaa! jopa tossa tämän vuoden huonotasoissa näyttelyssä muut kiilaa kirkkaasti ohi, ei edes rinnanmitta nyt auta tässä.
- JyrijaJane
maitotyttö ei osaa ees kirjottaa oikein, pelle. anna on paras ja voi hyvinkin voittaa!
- AN79
Minunkin suosikikseni Anna on noussut, koska hän on kotoisin Lohjalta, joka oli aikanaan ukkini kotipaikkakunta. Olen aina pitänyt blondeista, joilla on aito hymy huulilla.
- huuto/kysymysmerkki
En vaan voi ymmärtää, mikä tekee tästä siansilmäisestä vetyperoksiinipäästä niin ihmeellisen. Perus pissa-liisa.
Vartalo on mukiin menevä. - jk
vai iiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1041044Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47687Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 61639
- 47610
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530