Olen miettinyt, että miksi pilaatte hampaanne, ihonne, ulkonäkönne, jos kerran haluatte olla hyvännäkösii? Vai haluutteko edes olla kauniita?
Ei ihminen ole kaunis vain sen takia että on laiha...jos samal näyttää ihan mummolta.
Kokeilkaa suolihuuhteluita itsenne keventämiseen jos haette vain "kevyttä oloa". Ei kai iha suositeltavaa sekään ainakaan pitkäl tähtäimel mut tuhat kertaa parempi keino ku laattaus. Huuhdelkaa ittenne joka päivä!
Ai mitä? Kalorit ehtii imeytyy jos niit oksenna?
No mitä sitten. Ei sitä liho jos ahmii vaik kaks päivää viikossa ja loppuviikon on dieetillä. Keho saa ravinteita jne. Vaikuttaa päähänkin, piristyy.
No juu. Miettikää hartaasti vaihtoehtoja oksentamiselle. Se on maailman likasinta, luonnottominta touhua.
Bulsut hei
4
303
Vastaukset
- ajattelisit vähän...
Sun kannattais kyl vaan miettii et mitä tuut tänne kirjottelemaa. Bulimiaa sairastavan mieli on häiriintyny ja sairas eikä sulla oo näköjään mitään hajuakaan mitä kaikkee se sisältää. Ihan niinku se olis jotain uutisia ettei bulimikot ajattele loogisesti ja järkevästi? Ja vielä että mitä helvetin mielihyvää sä saat siitä että tuut bulimia keskusteluun haukkumaan bulimikoita? Hanki elämä ja jätä bulimian parantamine jollekki joka omistaa muutaman aivosolun enemmän kun sinä... -.-'
- näitä on...
äh taas näitä "bulimialla kauniiksi" -mielipiteitä... -.- Eihän se niin simppeliä ole. Jos olis, niin sithän sitä vois ottaa ne ruokarahat säästöön ja mennä vaikka kauneussalonkiin.
Olen mies, en todellakaan halua olla kaunis tai laiha. Silti minulla on bulimia.
- .
Ymmärrän, että ihmettelet ja tarkoitat hyvää (kai?), mutta itse en voi oikeastaan mitään sairaudelleni. Ahmimisesta ja oksentamisesta tulee helposti kierre, eikä sitä voi oikeastaan ymmärtää kukaan muu, paitsi itse bulimikko tai bulimian sairastanut henkilö...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset414874Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183636Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693433Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1002794SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302610Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161663En mä tahallani ole näin hankala.
Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161496Harmittaako mies, että yhteys katkesi?
Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?1931366- 1521311