heippa! Minulla todettiin (vielä vahvistamatta) keskivaikea aivovamma,
haitta-luokka tai aste 6-11 välillä muistaakseni ja nyt kuulemma
pysyvästä haitasta on luvassa jotain korvauksia vaikkei se nyt muistia
ym vaikutuksia korjaakkaan niin onko kellään kokemuksia tai jotain
suuntaa antavaa noista korvauksista? Ilmeisesti 1000e lähtee ylöspäin
mutta kun ei löydy tietoa. Kiinnostaisi kuulla teidän korvauksista ja haittaluokista tai vamman laadusta :) jos kysyttävää minulta niin
kysykää niin yritän vastata esim. Tutkimuksista tai muusta sellaisesta!
aivovamma/korvaus
3
2448
Vastaukset
- mä vaan
Hei, varmaan liittyy siihen, miten onnettomuus sattui.
Valitettavasti joudut jokaisesta kolikosta taistelemaan, suosittelen hommaamaan saman tien asianajajan, joka on nimenomaan perehtynyt aivovammoihin. Ja vielä niin, että on voittanut vakuutusyhtiöitä vastaavissa tapauksissa.
Tässä ainakin liikenneonnettomuus-korvausnormit;
http://www.liikennevahinkolautakunta.fi/Document.aspx?id=958
Vähän aikaisemmin on kivut ja säryt sekä kosmeettiset haitat.
Haittaluokka 5 on 18-vuotiaalla 17 tonnia, Siitä pois ikävähennykset ; )
** Missään tapauksessa älä ikinä vie asiaasi tapaturmalautakunnan tai liikennevahinkolautakunnan käsittelelyyn. Vaan suoraan käräjille ja lakimieheksi aivovammoihin perehtynyt.
Marssijärjestys.
1) Selvittele lakimiestä (esim. hippokampus.net)
2) Selvittele kotivakuutuksen oikeusturva-vakuutusta
3) Selvittele asuinkunnan oikeusaputoimistosta oikeusturvan ylittävää osuutta, paljonko se maksaa
Itse mokasin ja käsittely on kestänyt jo 8 vuotta. Siis vein asian sinisilmäisesti liikennevahinkolautakuntaan. Ei olisi pitänyt. Aikaa olisi säästänyt 4 vuotta.
Tsemppiä! - 8 v vamm, lapseni !
JUURIKIN NÄIN .
MIETI MITÄ KANTSII TEHDÄ !!!! - ei korvaa.....???
ELÄMÄ!! on kovaa !!!! :( mutta( sossu korvaa?) kun VIRKA LOISET!?? vie muut...(et
uudet)? ! ja (sdp) korvaa eu :ta! ? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693