Oikeesti en tajuu ! Miks mä en saa hevosta nostamaan laukkaa, mut muut saa ? kuinka takana sen toisen jalan pitää olla, että hevonen tajuaa nostaa sen laukan ?
PLIIS joku auttakaa !
Laukan nosto
6
181
Vastaukset
- accd
Oletko käynyt istuntakurssilla? Sellaisesta oli ainakin itselleni apua laukannostoon. Kysy opettajaltasi apua.
- :)
En ole, käyn vain välillä irtotunneilla eri paikoissa kaverini kanssa, sillä ratsastus on aika kallista... : )
- Piuruvain.
Ennyt ole mikään mestari neuvomaan mutta sisäjalka taakse, ihan siksi että hevonen nostaa laukan suoraan ja ulkojalka eteen.
Muista että jos jännität vatsalihaksiasi ja lonkkasi ovat ''kiinni asennossa'' hepo ei yleensä (melkein koskaan) nosta laukkaa.
Toiv. tästä oli apua. - Mestari poni
Eli pidät sisä jalan edessä ja annat sillä vaan pohkeita ja sit ulko jalka taakse sen pitää pysyä paikallaan! KäDET EDESSÄ JA Pieruvain et osaa ees ratsastaa! Mä oon kkuule harrastanu ratsastusta 5v että naama kii! Nojaa taakse päin ja sit BINGO! näin
- Mestari poni2
PS:Käy istuntakurssil
- Tsuki
Mestari poni2 kirjoitti:
PS:Käy istuntakurssil
Juu eli sisä jalka eteen reilusti ja ulko jalka taakse. Jos ei oikee tunnu nostavan ni napauta oikeen terävästi sillä sisä jalalla. Ja Mestari Poni: Mä oon ratsastanu 8 vuotta ja sekin o hevos maailmassa vähän joten vittu naama umpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643980
- 663742
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1113595SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p652957- 732786
- 562271
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.571595Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411185Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171172Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271168