Moikka,
Oletteko pitäneet insuliinit kynissä vai ottaneet ne erilleen muovipussiin turvatarkastuksessa? Teini-ikäinen lapsemme lähtee muiden kuin vanhempien kanssa reissuun ja olisi helpompi kun olisi useampi kynä valmiina eikä tarvitsisi niitä kokoilla ja purkaa. Mikä on virallinen ohjeistus ja miten olette toimineet? meillä ollut joskus aiemmin valmiina kynissä eikä siitä ole tullut sanomista. Eikö ne muut välineet voi olla kassissa ja vain insuliinit (nestemäisinä) näytettävä erikseen? Edellisestä reissusta aikaa ja ei ole ihan tuoreessa muistissa.. Kiitos jo etukäteen vastauksesta!
Insuliinit turvatarkastuksessa
2
96
Vastaukset
- eikun reissuun...
Mulla on aina ollut inskat niin kertiskyninä, vaihtoampullikyninä, kuin erillisinä ampulleinakin siinä Minigrip-pussissa, matkan kesto kun on saattanut olla vähän pidempikin eli on varajutut ja suunnilleen varajuttujen varajututkin mukana. Mukana tietty vielä se englanninkielinen todistus (Medical Certificate) lekurilta/hoitopaikasta. Pumppu kulkee kropassa kiinni ja sen joutuu sitten aina turvatarkastuksessa näyttämään eli joutuu siihen käsikopelointiin, kun piippaa turvaportissa.
Eli purkanut en ole koskaan mitään. Mukana on ollut myös niitä kylmäsäilytysjuttuja (geelityynyllisiä tai vastaavia) ja nekin siis on ollut sinä muovipussissa, mulla vakiona MiniGrip 2l, koska noita lääkejutuja ei koske se 1 litran kokoraja pussille.
Muut välineet on ollut sitten ihan käsimatkatavaroissa.
PS. ainahan voi kysyä lentokentältä/lentoyhtiöltä...
Ja eikun hyvää matkaa...- reissuun juuu...
Kiitokset nopeasta ja tarkasta vastauksesta! Tämä selvensi paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560