Seksiä kylpylässä

Minulle kävi kiihottava tapaus muutamaviikko sitten nokian kylpylässä porealtaassa nuori pari harrasti seksiä nainen sylissä mies alla nainen keinui hiljaa päällä välillä purren alahuulta...selvästi näki milloin laukesi sitten kierahti miehen viereen hetken olivat siinä ja poistuivat. onkos kellään ollut vastaavia tilanteita kylpylässä tai muualla?

27

11613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bnngvfggmies

ei ole,mutta sinne veteen liukeni spermaa ja emätin eritteitä,kiihottaako se siinä

• Tuleehan sitä nuoltua suoraan naisten jalkovälistäkn aivan mielellään.

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

• Eiksvaan?
    • Piritan kylpylät

Tallinassa, Piritassa on runsaasti pikku "kylpyläitä" Saunottajajia on aina mukana niin saunassa, pesuhuoneessa kuin poreammeessa, ai niin tietenlin myös puku- ja takkahuoneessa.

Voi että on ollut mukavaa, joskus otan kolmekin saunottajaa.

Taksi tietää, vie ja tuo. Naisilta ei kannata kysyä, mieluummin alle 35-v kuskeilta.

• oli se kivaa

Kerran oon sormettanut yhtä naista kans nokian edenissä porealtaassa Kyllä siinä muija puri huulta tosissaan ettei alkanut huutamaan.

• panomies

Kerran harrastin seksiä ruottin laivan porealtaassa yhen ruotsalaisen blondin kaa.
      siinä oli muutama mies ja nainen yleisönä kun kännissä paneskelin.

• Anonyymi

Vain unelmissas juoppo

• Anonyymi

Itse muistan aina sen kun joskus 2013 olin 14 ja kalajoen kylpylässä runkkasin poreammeessa semi hitaasti(olin yksin) ja sitten altaaseen tuli joku nuoripari ja he todennäköisesti huomasivat touhuni koska jatkoin ja he alkoivat imuttelemaan ja nainen hieroi tissejään ja meni poreammeen reunalle niin että perse näkyi suoraan minua päin. Laukesin ja sperma nousi pintaan ja lähdin nopeasti pois ja muistan sen muijan ilmeen kun hän näki uima housujen läpi seisovan kyrpäni joka erottui selvästi

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

Äläpä rupia mulle hyvä mies ja olihan tuo vähä nolua jälkeen päin ku siinä ihan vieressä hakkasin hanskaa ja kyllä muuten seiso

• Anonyymi

Ei altailla, mutta asunto-osan parvekkeella Tampereen kylpylässä toissa kesänä.
      Menin huoneestani vähän salaa henkosille parvekkeelle ja huomasin, kun naapuriparvekkeen pöydällä oli alaston rouva työstettävänä. Asuinrakennus on monitasoinen ja ulkonevat parvekkeet polveilevat vähän eri korkeudella. Naapuriparveke oli hieman alempana. Sain katsella rauhassa. Välillä mies siirtyi naisen pääpuoleen imetyttämään kaluaan ja rouva oli koko ajan selällään jalat levällään. Tällöin minulla oli suorastaan herkulliset näkymät rouvan jalkoväliin.

Rouva ei ainakaan huomannut minua, miehestä en osaa sanoa, mutta ainakin parilla imuttelukerralla rouva meinasi painaa reidet yhteen, jolloin mies ne heti levitti.
      Aktin jälkeen mies poistui huoneeseen ja palasi hetken kuluttua parvekkeelle paperitukon kanssa ja sitä ennen sain rauhassa ihailla rouvan vartaloa, tissejä ja valuvaa pillua. Oma vaimo ehti ihmetellä miksi viivyn parvekkeella ja tuli kesken kaiken ovelle, jolloin varoitin olemaan hiljaa ja myös hän ehti nähdä yhden imutuksen ja loppunainnin.

Olihan se sen verran kiihottavaa, että mekin pelmahdimme pedin päälle toviksi.

Myöhemmin oli jännittävää olla pariskunnan kanssa kylpylässä ja höyrysaunassa. Olisi kyllä tehnyt mieli kertoa havainnoista rouvalle, mutta oltiin vaimon kanssa hiljaa.

• Anonyymi

Parikertaa olen kusdut porealtaaseen. Se on jotenkin kiihottavaa katsoa kun toiset istuu kusessani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parikertaa olen kusdut porealtaaseen. Se on jotenkin kiihottavaa katsoa kun toiset istuu kusessani

Pipipää, et ole koskaan kylpylässä käynytkään. Kuse vaan housuusi, niinkuin tähänkin asti.

• Anonyymi

Tampereen kylpylästä mullakin mukavia muistoja parin kesän takaa. Olin pukeutumistiloissa kaapillani, kun huomasin naisten pesupuolelta tulevan neli-viisikymppisen (mistä näitä naisten ikiä arvioit) aikas hyvännäköisen naisen pukeutuneena vain pyyhkeeseen ja mikä parasta se pyyhe oli kiedottu hiusten ympärille turbaaniksi. Bikinit olivat myttynä kädessä. Nainen tuli samalle käytävälle kanssani ja jouduin siirtymään leveämmälle käytävälle, jotta hän pääsi taaemmas kaapilleen.

Naisella ei ollut mitään kiirettä kaapillaan ja sain ihailla komiaa vartaloa parin muun ukon kanssa ihan rauhassa. Kuivateltuaan kunnolla nainen veti vain kylpytakin päälleen ja hetken kuluttua istui paukuilla ilmeisesti miehensä kanssa.

Ihan mukava se on että löytyy näitä estottomia naisia, jotka ovat sinut itsensä kanssa, tai jopa itse nauttivat tilanteesta.

• Anonyymi

Tarkoituksellista ja estotonta viuhahtelua tuolta rouvalta ja ihan kiva juttu. Olispa ollut paikalla ihailemassa. Olen tehnyt kylpyläreissuilla niin suomessa kuin virossakin ihan samanlaisia havaintoja. Jotkut naiset vilauttelevat, tai näyttävät ihan tarkoituksella, tai sitten ovat vaan niin estottomia, että se on heille ihaan luonnollinen asia. Mukavaa kuitenkin. Joskus vaan on itsellä vaikeaa, kun tahtoo tuo pikkuveikko osoittaa omia mielihalujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoituksellista ja estotonta viuhahtelua tuolta rouvalta ja ihan kiva juttu. Olispa ollut paikalla ihailemassa. Olen tehnyt kylpyläreissuilla niin suomessa kuin virossakin ihan samanlaisia havaintoja. Jotkut naiset vilauttelevat, tai näyttävät ihan tarkoituksella, tai sitten ovat vaan niin estottomia, että se on heille ihaan luonnollinen asia. Mukavaa kuitenkin. Joskus vaan on itsellä vaikeaa, kun tahtoo tuo pikkuveikko osoittaa omia mielihalujaan.

Itse kusen aina altaaseen ja katson kun naiset nauttivat kusestani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kusen aina altaaseen ja katson kun naiset nauttivat kusestani.

Sulla pipipäällä on aina samat jutut. Saatko niistä jotain kiksejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla pipipäällä on aina samat jutut. Saatko niistä jotain kiksejä.

Tänäänkin kusi lensi kaaressa kylpylän altaalle. Nautitteko kun saatte uida kusessani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin kusi lensi kaaressa kylpylän altaalle. Nautitteko kun saatte uida kusessani

Ota ressukka nyt ne lääkkeesi.

• Anonyymi

28v kiimainen ja hyväkroppainen kundi imatran kylpylässä lauantaihin asti.

NAISET HOX

• Anonyymi

Ootko ollu siellä tosiaan 9 vuotta?

• Anonyymi

Edenin nokian kylpylässä jotain 10 vuotta sitten porealtaassa juttelin yhden naisen kanssa ja nainen sitten lähenteli siellä veden alla. No kullini pomppas samantien seisomaan ja aloin myös hieromaan naisen pimppiä joka selvästi nautti siitä. Sitten mentiin ulkoaltaalle jossa ei ollut ketään muita ja siinä reunalla panin naista takaapäin. No myöhemmin nainen kutsui huoneeseensa ja siellä kunnon seksi sessiot ja oli kyllä mukavaa.

• Anonyymi

Ennen itäisen Suomen kylpylöissä oli iltaisin meno todella villiä. Nuoret kauniit venakot saivat suomi-pojat panemaan parastaan.

Vietävän korona!

• Anonyymi

Kuka muistaa 90 luvun Savonlinnassa ja Imatralla!Oli hyvät tanssit ja aina sai vierasta rouvaa!!

• Anonyymi

Kerran Tampereen kylpylässä vaimo veti multa porealtaassa kuivat, thats all.

• Anonyymi

Allas oli tyhjä?

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4702
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      127
      1158
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe