joo o tämmönen hirviö pitäs ostaa ja kysyn teiltä että kannattako se hommata ku ainaki lähöt on kohallaan
http://munkauppa.fi/kuulapurkki/index.php?main_page=product_info&products_id=647&zenid=b944b83200e74648c0a88f94ace7f185
tossa se ny on
snow wolf m99 barret
15
513
Vastaukset
- kakkapoika44
Sun pitää rakennella tuota aika paljon... Viri-osii ym...
- runkkaaja_pro
osta mieluummin milgearista m82 http://www.milgear.fi/kauppa/snow-wolf-m82a1-metallinen-p-3007.html?osCsid=u9iaa40670sduuif354l0706a0
- lolzz
Ei kannata ostaa;
-Tuntematon merkki; ei vara/viri osia
-Iso: Kömpelö - barretti
joo selvä aatteilin kans tota perus barretia mutta lähöt on niin huonot ja hinntava että kahtoo ny ostaako nii ja lolzz tää on kans samanlainen snow wolf ku toi m82 paitsi että tää on jousiviritteinen ja vielä ostaisko sittenki tän
http://www.milgear.fi/kauppa/metallinen-p-2908.html
vai
http://www.milgear.fi/kauppa/snow-wolf-musta-p-2839.html - kakkapoika44
se m82 AEG parempi jos barret hakusessa osta se.
- lolzz
Ei Snow Wolf:fia!
Tuo SVD onkin jo ihan hyvä, samaten L96 sekä VSR-10...
Ei, älä osta koskaan mitään tuntematonta merkkiä, tai varmista ainakin sen varaosa saatavuus.- kdoxjdikxjd
osta hong kongista vemppu pistooli jonka lähöt on 160m/s
- Janskiman
1. Ei oo tuntematon merkki
2. Kyllä v.2 boxiin sopii kaikki vara/viriosat mitkä vaikka m4 ja mp5 - T3uRa5T4ja
oon kattonu samaa asetta varmaa vuoden.
- lolzz
Totta! Nyt ei olekaan kyse mechasta, vaan hoppikammiosta, sisäpiipusta, rungosta yms.
Pistä esimerkiksi www.google.fi hakuun "Snow Wolf".
Löytyy kaksi kauppaa jotka myyvät kyseistä asetta;
(suomenkielisiltä sivustoilta)
- www.milgear.fi
- www.munkauppa.fi
Tämä kertoo jo, ettei osia ole saatavilla ainakaan suomesta.
(Kaikkialta internetistä)
-Ei löydy sen enempää, pääasiassa videoita tms. foorumeita.
Voin kokemuksella SW:in omistaneena(M24) että siihen ei ole saatavilla varaosia...
Itsellä ainakin oli vaikeuksia löytää uutta sylinteriä kun vanha oli niin pehmeää tavaraa...
Sellaista en kuitenkaan löytynyt joten asetta piti modata yms.
Lisäksi:
-Hyvän puoliautomaatti tarkkuuskiväärin rakentaminen maksaa, aina!
-Mikään tarkkuuskivääriksi tarkoitettu ase, ei ole koskaan tarkka kivääri suoraan laatikosta otettuna (lukuunottamatta poikkeuksia, nekään ei kuitenkaan yllä hyvin rakennetun tarkkuuskiväärin tasolle.) - MB-01sen omistaja
Ajattelin ostaa tällasen sniperin ja haluaisin tietää että kuinka kovaa lähtee ja onko tarkka tai hintansa arvoinen? Jos tiiätte halvempia versioita ni laittakaa linnkkii enkä halua aseen kärkeen sitä oranssia muovia.
http://www.actionhobbies.co.uk/Snow-Wolf-CQ-Barrett-Sniper-Rifle-Short-C-W-Scope_A102YP.aspx#.Uao7tnryWAhOstapa tuolta niin tulee kiva neonvärinen pyssykkä kotiin. n. 120 m/s.
Voi olla suht tarkka pitkän piipun takia mutta tarvii perushuoltoa. Oletko varma että jaksat kantaa noin metrin pituista 6kg asetta?
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=SNWO-AEG-M82A1&search=special&rs=Snow Wolf AEGs&catid=6&cat=659
Eipä mua Snow Wolfin M82 oo mistään kotosin... pulttilukko barretit on luotettavempia kuin nua sähköt... Jos haluat Barretin mikä on sähkö vehje niin http://shop.ehobbyasia.com/eac-socom-gear-m82-custom-gandp-gearbox-upgrade.html Socom Garilta kannattaa hankkia sähköt.
finsoft kirjoitti:
Ihan kuin jollain perus jannulla suoli24:ssa ois tonni käytössä pelkkään aseeseen...
Eikä niiden tartte olla luotettavia jos kuitenkin tulee perushuolto ja johdot jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399