Niinistö autaisi USA Iranin vastaan

ew434

Mut Haavisto ei...

Miksi emme saa auttaa meidän veljekset?

Niinistö1
Haavisto 0

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmöläisten hommia

No en tiedä, tuo Haavisto vaikuttaa salaperäiseltä.

Typerintä mitä Suomi voisi tehdä olisi liittoutuminen tässä tilanteessa ihan jo Suomen geopoliittisen aseman vuoksi. Meillä nyt sattuu vaan olemaan se Venäjä tuossa naapurissa ja Venäjä ja Kiina ovat ilmoittaneet täysin selvästi kantansa lännen hyökkäyksestä Iraniin, kokevat tämän uhan kansalliselle turvallisuudelleen ja ovat valmiita aseelliseen selkkaukseen. Eli Suomi puolueettomaksi!

• turkkitäti punavuori

niinistö puhuisi taloutta muiden talousäijien kanssa. ei se muusta maailmanpolitiikasta tiedä mittään. ja yläkäsitteillä siitäkin taloudesta, ei sillä oo mitään sanomista siihen miten ne taloushommat menee. pitäs miettiä sitä mikä se pressan tehtävä on. ei nämä kotomaan kysymykset kuulu pressalle ollenkaan. ja nyt molempia ehdokkaita pitäs haastatella englanniksi noista yk ja muista kysymyksistä. sauli on jaaritteleva suomeksikin. miten se selviäsii tätä, miten sanoa ei mitään, ja vielä englanniksi

• Tosimies.

Tottakait meidän tulee seistä Usan rinnalla roistoja vastaan, kaikkien länsimaiden tulisi yhdistyä islamia vastaan sillä siitä tässäkin on kyse hyvä vs paha.

• hassu-1

On siinä Iranissa hyvääkin, sillä osaavat tehdä mahdottoman hyvää leipää kiviuuneissa.
        Varsinkin Suomalaisen voin kera mahtavaa.
        Tuskin nämä papit sitä ovat kieltäneet ja eivät ne läheskään kaikki siellä kannata tätä kiihkoislamia, vaikka joutuvatkin pakosta olemaan hyvin hissukseen ja nielemään kiukkunsa.

Tietty meidän kuuluu seisoa samassa rintamassa länsimaiden kanssa, vaikka sanonta länsimaat onkin hieman vanhanaikainen. sillä kuuluuhan Aussit ja Uusi-seelanti kerhoon täpöllä, sekä moni Aasialainen maakin.

• Tosimies.
        hassu-1 kirjoitti:

On siinä Iranissa hyvääkin, sillä osaavat tehdä mahdottoman hyvää leipää kiviuuneissa.
        Varsinkin Suomalaisen voin kera mahtavaa.
        Tuskin nämä papit sitä ovat kieltäneet ja eivät ne läheskään kaikki siellä kannata tätä kiihkoislamia, vaikka joutuvatkin pakosta olemaan hyvin hissukseen ja nielemään kiukkunsa.

Tietty meidän kuuluu seisoa samassa rintamassa länsimaiden kanssa, vaikka sanonta länsimaat onkin hieman vanhanaikainen. sillä kuuluuhan Aussit ja Uusi-seelanti kerhoon täpöllä, sekä moni Aasialainen maakin.

Jaa no minä en juuri leipää syö, joten pommitetaan vaan puolestani;)

Leipä turvottaa vatsaa.

• Jos se on yhtä hyvää apua mitä natsit sai vuosina 1941-1944 ja epäilen sen olevan vielä kehnompaa. Luulenpa että USA saattaa kieltäytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2561
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1888
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1883
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1338
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1218
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1070
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      924
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      923
    Aihe