Onko teistä ällöä nuolla toisen alapäätä??? Caikka tiiäätte et sielt tulee kaikkee paskaa jne.. Mun mielestä silti ei JOS sen pesee. Sitten kysymys MIEHILLE;
Miten syvälle työnnät kieles Pilluun? Ja sormetatko.??
Kysymyksiä?? :D
9
605
Vastaukset
- Vitunnuolijamies43v
Ei ole ällöä. V i t t u on sillä siisti kun sen pesee. Työnnän kovaksi kiertämäni kielen niin syvälle Pilluun kuin se menee, ja aina tekee gutaa naiselle. Sitten lipitän hellästi klittaa ja seuraavaksi nuolen leveällä kielellä häppäreitä samalla kun levitän niitä sormilla esille niin että emätinaukko aukeaa, ja sinne sitten kieltä sekä sormia: yksi, kaksi, kolme, jollekin menee koko nippu sormia ja parille tytölle olen saanut mahtumaan koko kouran rannetta myöten.
- kielimiehiä.
Ei ole ällöä. Kaikki, mitä sieltä tulee kielelle, on luonnollista ja kiihottavaa. Työnnän kieleni niin syvälle kuin se ulottuu, kun venytän sitä äärimmilleen. Sormetan myös samalla.
- kiitos
ei kukaan 26w kirjoita noin.. joku teinipoika siellä huutelee? ei niitä kysymysmerkkejä tarvi laittaa viittä, yhdestäkin asia selviää.
miksi ihmeessä olisi ällöä? ihanaa se on! kunhan pesulla käyty, molemmat. - nam nam pillua
Joo, feikki kaikuu alaskaan saakka ja syvemmälle.
Mutta mies nyt vastaa;
- Itse en ole kieltä piluun työntänyt, no ehkä joskus hieman, mutta klittaa lähinnä nuolen ja sormea pilluun.
Ja tulee mitä tulee. Ellei se tapa, niin se vahvistaa.
Jos en pillua uskaltaisi nuolla, niin miten uskaltaisin kepappia syödä.
Jälkimmäisessä enemmän bakteereja.
Tai antaa kättä päivää.
Tai antaa suukkoa lapselleni.
Tai käyttää julkisia kulkuneuvoja.
Tai käydä vessassa baarissa.
Tutkimuksen lasten astmatapaukset nousussa, syyksi ilmoitetaan ylenpalttinen
siivous ja imurointi, jotka estävät normaalin vastustuskyvyn muodostumisen. - kielimies40+
olen täällä jo useasti maininnut että työnnän kieleni niin syvälle silkin pehmeään kosteaan emättimeen kuin mahdollista,nuolen pyllyreijän ja pimpin todella perusteellisesti,näin olen aina tehnyt
- Nuoleva Mies
Sama homma! Rakastan pimpin nuolentaa yli kaiken se menee kaiken edelle nautinnoista. Voisin nuolla vaikka monta naista putkeen ja nautin siitä aivan älyttömästi ja niin kauan kun vain nainen haluaa tai vaatii.
- Oisko Miestä?
Täällä ois 23v nainen Joka ettis n. 18-35 vuotiasta miestä sänkyyn. Ehdot on sinun pitää jaksaa nuolla pilluani aika pitkään ettö ei mitään 2min. Ja että minä saan myös imea sinua Saada sinut sisään! Asun tampereella. Rakastan sitä kun minua nuollaan;)
Kielimies 37v Tornionjokilaaksosta etsii nuorempaa naista nuoltavaksi ja sänkyyn?
- Suck on you
Nuolen vain klitorista ja sitten sormetan ja olen kuulemma taitava siinä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185293MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162750- 102294
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5892025Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1231746Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701342Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411319Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3901054Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047