On alkanut tekemään jotakin pikkuhiljaa voi
huomata että pahimmat rotan pesät on alkaneet
tipumaan , on selvästi merkit esillä ..
OLETTEKO HUOMANNEEET ETTÄ YLLÄPITO
16
73
Vastaukset
- su
Ei helvetin hevosmies ole minnekkään tippunut. Hän on edelleen täällä päällepäsmärinä, tuomarina ja kaikkitietävänä kakkosjeesuksena.
- Eikös Näin??
Älä su luule että tuo helvetin hevosmies täältä minnekään poistuisi. Jos palstalla on tarkoitus keskustella lestadiolaisuudesta ja tuo helvettipuheet ovat oleellinen osa lestadiolaisuutta niin eihän ole mitään syytä päästä eroon palstan ansioituneimmasta helvetinkuvien maalailijasta! Eihän hevosmiehen kirjoitteluja muut kuin sinä edes juurikaan kritisoi, omat joukot tuntuvat hiljaa hyväksyvän kirjoitusten sävyt ja sanoman. Toisekseen, hän tässä taannoin melko suoraan julisti itseään profeetaksi, ja profeetoilla on julistamisen tarve ja käsky.
- etkö tiennyt vai?
Ongelmana onkin juuri savon ukko, alias Simonaho.
- ville.
Kyllä minä katselin asiaa siltäkantilta ,että että vähän
pienempia pakettia nyt ensin , hoituu kiitos ylläpitö. . - su
Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä.
su kirjoitti:
Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä.
Miltäs savonukosta tuntuisi jos kaikkia rividemareita syytettäisiin maanpettureiksi erään tietyn Stasi-listalle joutuneen mahdollisista tekosista? Eikös se olisi reilua?
Tietenkin 99,99% lestadiolaisista kuten muistakin tavallisista ihmisistä on sitä mieltä, että insestistä pitää joutua linnaan. Pedofiileille ja muille rikollisille pitää saada niin kovat rangaistukset kuin laki sallii.- ^^muuttolintu^^
su kirjoitti:
Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä.
SU, kiitos, Upeaa huomata empaattisuutesi: "Minä en enää viitsi kääntää puukkoa haavassa. Tuo on paha paikka tosiuskovaisille uskon veljille, kun kyykäärmeitä löytyy omasta pesästä."
Näin minäkin ajattelen. Eräs hellari sanoi kauan sitten: "Aina oikean rahan joukossa on myös väärää rahaa."
Esikoislestojen joukosta ei tietääkseni ole löytynyt vielä ainakaan noita tapauksia (insesti pedofilia)
Toivon ja rukoilen, ettei löytyisikään. Toivottavasti kaikki hyväksikäyttäjät saadaan kiinni, olkoot miltä suunnalta hyvänsä. - su
eleutheros kirjoitti:
Miltäs savonukosta tuntuisi jos kaikkia rividemareita syytettäisiin maanpettureiksi erään tietyn Stasi-listalle joutuneen mahdollisista tekosista? Eikös se olisi reilua?
Tietenkin 99,99% lestadiolaisista kuten muistakin tavallisista ihmisistä on sitä mieltä, että insestistä pitää joutua linnaan. Pedofiileille ja muille rikollisille pitää saada niin kovat rangaistukset kuin laki sallii.Minä nauraisin partaani tuollaisilla Kekkosajan jutuille. Taidat olla niitä kepulaisia, eli heinäseipään kassajia.
- Fered.
Niin oletko su. sitä mieltä, että tuo lestaadio on kaikkien sukunimi
kun et taaskaan kirjita etu nimea , se sanotaan virallisesti kyllä ..
mutta su, unohtaa säännöllisesti , saadakseen liattua meidän pesät
niinkuin hän kirjoittaa . Viittiks kattoo mihin suuntaan se meni .?- ^^muuttolintu^^
Fered, totta turiset! Harmittavaista, että puhutaan yleisnimellä lestadiolaiset, vaikka esim vanhoollislestoilla, sen paremmin kuin muillakaan lestoilla, ei ole yhtään mitään yhteyttä esikoislestadiolaisiin.
Etenkin kun puhutaan pahoista asioista, se närästää.
Harvoin tosin kuulee mistään hyvästä. :(
- Fered.
Kyllä monesti on kirjoitettu Jumalasta ,,Jeesuksesta Kristuksesta
Enkeleistä ja Monista muista maan päälläkin tapahtuvista asioista
kuten jonnekin on saatu rauha , missä ennen on sodittu ..
sekä muita vastaavia , ja pienenpikin asioita joista kanattaa kiittää
ja ylistää luojaamme ja lunastajaamme Kiitos ja Kunnia sille jolle
se (kiitos ja kunnaia kuulu). .. Aamen .- su
No minä nyt tyhmänä kysäsen sinulta Fered, onko meillä edes sama Jumala? Että päästäis jotenkin sen kehittävän keskustelun alkuu, ettei heti murjottaisi ateistiksi suoraan helvettiin? Koska tunnun olevani ainoa mätä paise teille, koska örvelö on jostain syystä tukkinut suunsa.
ps. minä muuten en koskaan valehtele. - su
su kirjoitti:
No minä nyt tyhmänä kysäsen sinulta Fered, onko meillä edes sama Jumala? Että päästäis jotenkin sen kehittävän keskustelun alkuu, ettei heti murjottaisi ateistiksi suoraan helvettiin? Koska tunnun olevani ainoa mätä paise teille, koska örvelö on jostain syystä tukkinut suunsa.
ps. minä muuten en koskaan valehtele...niin jatkan vielä Fered. Siitä sukunimestä, joo, Miltäs tämä tuntus,
Fered Lestadio. Ei se oikein istu minunkaan mielestä.
No kyl kai se insesti isä likas teidän pesät ilman minun sanomattakin.
Ai, suunta, juu, mielestäni etuoikelalle se meni, vai menikö oikein? - Fered.
su kirjoitti:
No minä nyt tyhmänä kysäsen sinulta Fered, onko meillä edes sama Jumala? Että päästäis jotenkin sen kehittävän keskustelun alkuu, ettei heti murjottaisi ateistiksi suoraan helvettiin? Koska tunnun olevani ainoa mätä paise teille, koska örvelö on jostain syystä tukkinut suunsa.
ps. minä muuten en koskaan valehtele.Varsin , oikeutettu kysymys n. 2 vuoden jälkeen Minun Jumala on
Aabrahamin ,Iisakin , Jaakobin JUMALA , se sama joka mainittiin
Raamatussa alkulehdillä , nimellä HERRA , Aadamin aikoihin .. - Fered.
su kirjoitti:
..niin jatkan vielä Fered. Siitä sukunimestä, joo, Miltäs tämä tuntus,
Fered Lestadio. Ei se oikein istu minunkaan mielestä.
No kyl kai se insesti isä likas teidän pesät ilman minun sanomattakin.
Ai, suunta, juu, mielestäni etuoikelalle se meni, vai menikö oikein?Sinä et halua ymmärtää , tässä tarkoitan , Es/Lesta nimitysta .
mutta sinä piiloisesti puhuisit vain lestoists ,huomaatko virheen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 99997
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.51593