*** Kaksi näyttöä yksi tietokone
*** Näytönohjaimessa VGA, DVI-I ja S-Video liittimet
*** Näytöt kiinni VGA liittimessä jaetun adapterin kanssa (VGA - 2x VGA)
*** Näytönohjain: NVidia GeForce FX 5200
*** Käyttis: XP Professional (SP3)
Elikkä ongelmana on se että kummassakin näytössä on sama kuva. Pitäis saada näytöt rinnakkain eli laajennettua työpöytä mutta ei onnistu.
*** Näytön ominaisuudet -> Asetukset-välilehti -> kun painan tunnista painiketta kummassakin lukee 1 miten saan sen niin että toisessa näytössä on 1 ja toisessa 2?
Toivottavasti ymmärrätte mitä yritän selitellä tässä
kahden näytön toimiminen yhdessä
timpe---
1
248
Vastaukset
- lycka till :)
Äkkisiltään netistä:
-päivitä ajurit. jollei toimi, niin kannattaa kysyä laitevalmistajan asiakaspalvelusta
-adapteri ntaa saman kuvasignaalin molemmalle näytölle
-mallista riipuen, jotkut tukevat jaettua työpöytääja, toiset eivät,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051341
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763