"Vaikka uskot, niin uskoohan se paholainenkin Jeesukseen!" tai "Ei kaikki, jotka sanovat Herra, herra..."
Yllä olevilla ilmaisuilla kuittaavat SAASTAISEEN vl-VALHEVAATTEESEEN puetut vanhoillislestadiolaiset usein vilpittömän uskovaisen kertomuksen siitä, miten hän uskoo Kristukseen ja on antanut elämänsä ikiaikojen Jumalan vahvoille käsivarsille.
Joh. 3:16
"16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
Saastainen vl-vaate
20
184
Vastaukset
- Mahdotonta.
Milläpä sielunvihollinen vl-vaatteet saastasta puhdistaisi. Sitähän vl:t yrittävät.
- melpedof
Onneksi melperillä on päällään puhtoiset helluntalaiset vaatteet. Niistä ei vikaa löydy eikä synti tartu.
"Niistä ei vikaa löydy eikä synti tartu."
Olenko jossain väittänyt noin?
Miksi tuot asiallisen avauksen alle TYHJÄN vl-PÄÄSI tuotoksia?!- Ei taida täällä
monikaan tietää hellareiden rahasotkuista eikä myöskään N.Ylivainion huijauskokouksista, joissa ihmisiä mukakamas parannettiin/hypnotisoitiin!
Eräskin hellarisukulaiseni oli hypnotisoitu ja saatu uskomaan kitarakuoron säestyksellä, että oli parantunut vatsasyövästä, johon hän sitten kuitenkin lääketieteellisen diagnoosin mukaan todistettavasti menehtyi. Tästä ei sukumme piirissä tietenkään puhuttu, ylistettään edelleenkin IHMEPARANTUMISTA!
Niilo Ylivainiokin veisaa vl-veijareiden kanssa nyt aivan samassa helvetin köörissä!
- Tuomari.
Yksi lisää
"terveet eivät tarvitse parantajaa.." - 4+7
Vieläkö väität Melperi ja levität väärää tietoa, että Niinistö olisi vapaamuurari ?
Lainaus :
#- Meiltä on kysytty noin miljardi kertaa, onko Sauli vapaamuurari. Ei ole ollut, eikä ole edelleenkään, huokaa Niinistön kampanjapäällikkö, kokoomuksen puoluesihteeri Taru Tujunen.#- En äänestä
***Meiltä on kysytty noin miljardi kertaa, onko Sauli vapaamuurari.***
Lapsellista liioittelua ja valehtelua. - 4+7
En äänestä kirjoitti:
***Meiltä on kysytty noin miljardi kertaa, onko Sauli vapaamuurari.***
Lapsellista liioittelua ja valehtelua.Eikö Melperi sinun paikkaansa pitämättömät juorut tunnu missään ?
- 16+16
En äänestä kirjoitti:
***Meiltä on kysytty noin miljardi kertaa, onko Sauli vapaamuurari.***
Lapsellista liioittelua ja valehtelua.Eikö Niinistö ole aikuinen immeinen.
Miksi youtubessa on video, jossaHÄN puhuu UUDESTA MAAILMAN JÄRJESTYKSESTÄ, joka liittyy joko vapaamuurareihin tai illuminatteihin.
Nykyisin molemmista ja niiden taustavaikuttajasta ( joka ei ole Jumalan mukainen vaan vastustaja) on olemassa tietoa netissä.
Etsikää tietoa.
Kysykää suoraan ehdokkaaltanne!
Vaatikaa tietoa myös lehdistöltä ja medialta.
Myös onko Haaviston uskonvakaumus buddhalainen! 16+16 kirjoitti:
Eikö Niinistö ole aikuinen immeinen.
Miksi youtubessa on video, jossaHÄN puhuu UUDESTA MAAILMAN JÄRJESTYKSESTÄ, joka liittyy joko vapaamuurareihin tai illuminatteihin.
Nykyisin molemmista ja niiden taustavaikuttajasta ( joka ei ole Jumalan mukainen vaan vastustaja) on olemassa tietoa netissä.
Etsikää tietoa.
Kysykää suoraan ehdokkaaltanne!
Vaatikaa tietoa myös lehdistöltä ja medialta.
Myös onko Haaviston uskonvakaumus buddhalainen!Niinistö puhuu todellakin monessa yhteydessä UUDESTA MAAILMANJÄRJESTYKSESTÄ.
Miksi puhuu? Mitä se tarkoittaa?
Eiköhän se liity vahvasti vapaamuurareihin, Bilberger-ryhmään ja muihin sielunvihollisesta polttoaineensa saaviin tahoihin.- Heinolan Heli
4+7 kirjoitti:
Eikö Melperi sinun paikkaansa pitämättömät juorut tunnu missään ?
Melperin viimeinenkin katu-uskottavuus meni.
Taitaa olla niin, että se mistä Mellu syyttä vl:iä onkin hänelle ominaista.
"Valheen isäntä s........a voitelee Mellun puheet. - N.Ylivainiolla
Melperi1 kirjoitti:
Niinistö puhuu todellakin monessa yhteydessä UUDESTA MAAILMANJÄRJESTYKSESTÄ.
Miksi puhuu? Mitä se tarkoittaa?
Eiköhän se liity vahvasti vapaamuurareihin, Bilberger-ryhmään ja muihin sielunvihollisesta polttoaineensa saaviin tahoihin.oli jokin helvetin bensalajike suonissa myös! Mitä pahaa tai epäoikeudenmukaisuutta Niinistö on kylvänyt? Minusta hän vaikuttaa sanojensa mittaiselta, omat arvot ja aattensa sisäistäneeltä, mieheltä - olkoon sitten mikä "muurari" lystää.
Enemmän pahaa ihmisille aiheuttavat nämä erilaiset uskonlahkot; hellarit mukaanluettuina! - karhia
Heinolan Heli kirjoitti:
Melperin viimeinenkin katu-uskottavuus meni.
Taitaa olla niin, että se mistä Mellu syyttä vl:iä onkin hänelle ominaista.
"Valheen isäntä s........a voitelee Mellun puheet.kuules Heli onko näillä puhujilla liukas tavara?
- Kommentti sivusta
karhia kirjoitti:
kuules Heli onko näillä puhujilla liukas tavara?
Ala-arvoista on Melperi1 touhusi.
Kommentti sivusta kirjoitti:
Ala-arvoista on Melperi1 touhusi.
Älähän vl-KU.SIPÄÄ suotta vihjaile minuun päin. Minulla ei ole mitään tekemistä nimimerkin "karhia" kanssa.
Mutta sinä olet saanut vl-geeneissä KU.SIPÄISYYDEN ja VAINOHARHAISUUDEN keskeiseksi osaksi itseäsi.
Minkäs sinä REPPPANA sille mahdat.- ukt
Melperi1 kirjoitti:
Niinistö puhuu todellakin monessa yhteydessä UUDESTA MAAILMANJÄRJESTYKSESTÄ.
Miksi puhuu? Mitä se tarkoittaa?
Eiköhän se liity vahvasti vapaamuurareihin, Bilberger-ryhmään ja muihin sielunvihollisesta polttoaineensa saaviin tahoihin.Uusi maailmanjärjestys tulee sitten, kun uusi kansainvälinen talousjärjestelmä (UKT) tulee koko planeetan kattavaksi talousjärjestelmäksi.
- Käypä kasteella
Melperi1 kirjoitti:
Älähän vl-KU.SIPÄÄ suotta vihjaile minuun päin. Minulla ei ole mitään tekemistä nimimerkin "karhia" kanssa.
Mutta sinä olet saanut vl-geeneissä KU.SIPÄISYYDEN ja VAINOHARHAISUUDEN keskeiseksi osaksi itseäsi.
Minkäs sinä REPPPANA sille mahdat.Melperi, että suusi myös pudistuu!
- Tämä on varmaa
Kaikki vl-oppeihin uskovat pukeutuvat sielunvihollisen tarjoamaan hengelliseen valhepukuun.
- Amen!
Amen!
- Vl = saastaa
Sielunvihollinen ja SRK pukevat yksissä tuumin vl-ihmiset hengellisiin saastavaatteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466