Zyxel P-660HN-T1A hidastelee??

kaipaa apua

Eli olen huomannut ajoittaista hidastelua itse laitteessa ja mainittakoon nyt että käytössä 10/2 yhteys. Eli onko joku kenties keksinyt ratkaisun tähän mysteeriongelmaan vai onko vinkkejä?

3

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipaa apua

Vielä piti sanoa että se hidastelu vaikuttaa myös sen modeemin hallinnassa jossa jokainen toiminto avautuu todella hitaasti, jopa johdon päässä.

• kaipaa apua

Hmm, onpas hiljaista suomi24:ssä. Joo eli tämä entinen modeemi (Telewell TW-EA510) oli toiminut paljon paremmin nopeuksien suhteen ilman hidastelua, joskin telehell paska käynnisteli itseään uudelleen aina välillä. Saattaa olla että nämä Zyxelit ovat yksinkertaisesti Telewelliin verrattuna pahempia. Ei ole Zyxel oppinut virheistään kun oli jo joskus yksi Zyxelin langaton vehje ennen eikä sekään ollut hyvä, nopeus ajoittain alhainen myös. Telewell sentään korjasi nopeudet todellisempaan suuntaan mutta toisinaan se boottaili välillä tuntemattomasta syystä.

• kaipaa apua

Joo ei väliä enää, saa skipata tämän ketjun. Meinaan palauttaa takaisin liikkeeseen, eli jos joku edes luki tämän niin kiitokset siitä ja niin edelleen. Uuteen Telewelliin tarkoitus vaihtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36