Haaviston kyvyt rauhanvälitystehtävissäkin ovat köykäiseksi todettu.
YLE:n hyllyttämässä dokumentissa nähdään kuinka Afrikka-erityisedustaja Pekka Haavisto (vihr.) joutuu neuvotteluprosessissa sivuraiteelle. Sitten närkästyy kun häntä ei enää edes huolita neuvottelupöytään mukaan.
Dokumentissa haastatellut rauhanprosessissa mukana olevat Somalialainen vaikuttaja Abdullah Farah ja Kirkon ulkomaanavun toiminnanjohtaja Antti Pentikäinen arvostelevat Haavistoa, joiden kanssa Haavisto kiukutellen ajautuu välirikkoon. Farahin mukaan Haavistolla ei ole ollut "aikaa" ja "osaamista" rauhanprosessille juuri lainkaan.
UUSI PALJASTUS HAAVISTOSTA!
3
162
Vastaukset
- Tämä on fakta
Juu, kaverilla ei ole osaamista ja liian pehmeä. Ahtisaaren sitkeys, paneutuminen ja peräänontamton taito loistaa poissaolollaan.
Niinistö tuntee maailman johtajat ja vaikka onkin painottunut talousvaikumisen saralla, niin on taitava ja sisukas suomen etujen puolustaja. Ja samoin rauhanvälitäjänä. - Tomppa
Kyllä Haaviston viileän charmikas tyyli puree keneen tahansa!
- Valitse viisaasti
Jep, noin on....Haaviston kannattajat voisivat perehtyä "suosikkiinsa" hieman perusteellisemmin, niin todellisuus voisi heillekkin aueta. Noiden Haavisto vouhkaajien perus asenteeseenhan, ikävä kyllä, kuuluu, että ilman parempaa tietoa ja harkintakykyä, huudetaan jonkun asian puolesta, ilman sen kummempaa ajattelematta. Maailmassa on valitettavan usein niin, että nämä kovimmin huutajat saavat turhaa julkisuutta aivan aiheetta.
Nyt, täällä kertaa, vaaleissa onneksi näin ei käy, joten saamme ammattitaitoisen presidenti Saulista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372425Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752