Törmäsin tällaiseen kalenteriin, tiedä sitten onko huuhaata vai ei, jotkut sanoo, että kalenteri on ollut oikeassa useammankin lapsen sukupuolen suhteen. Mutta ihan hauska musta on tätä testata.
http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf
Sellainen kysymys kuitenkin kalenteria käyttäneille, että tarkoittaako "Äidin ikä siinä kuussa, jonka aikana lapsi sai alkunsa" hedelmöittymishetkeä (ovulaation nurkilla) vai viimeisten kuukautisten alkamisajankohtaa, josta raskausviikotkin vastataan? Mulla nää on eri kuukausissa.
tyttö vai poika: kiinalainen kalenteri?
999
6
591
Vastaukset
- tjrtjw
"Äidin ikä siinä kuussa, jonka aikana lapsi sai alkunsa" eli minkäikäinen olit kun hedelmöitys tapahtui ja hedelmöityshän tapahtuu silloin kun on ovulaatio!
- päu79oåpöy9
Meillä piti paikkaansa molempien kohdalla :) vaikka aikaa huuhaata onkin :)
meilläkin on pitänyt paikkaansa tämän tulevan pienen kohdalla. neljä kertaa jo neuvolassa näkynyt pojan alku. :>
- .
Meillä ei ole pitänyt paikkaansa kertaakaan.
- neljä lasta...
neljä lasta, ja yhdenkään kohdalla ei ole pitänyt paikkaansa.
Eli siis huuhaata :) .
Vaikka kiinalainen horoskooppi pitää kohdallani paremmin paikkaansa. - Herrag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746