Onkos missään tietoa, onko Hovioikeus/Korkein oikeus hyväksynyt H.K:n tai T.W:n valitusten uudelleen käsittelyä?
Hovioikeus
22
229
Vastaukset
- Tälviisii
Hovioikeus ei hyväksy tai hylkää mitään, vaan se käsittelee kaikki valitukset. Korkeimpaan oikeuteen ei mennä, ennen kuin hovista on tuomio.
- MJYTRSA
HOVISSA JATKUU
Tiinan tuomio on suorastaan käsittämätön.
Hän teki vain yrityksensä nimissä töitä maksaen verot
kaikista tuloistaan.
KRP:n ja nyt käräjätuomarin mukaan tiedotteiden ja asiakirjojen kääntäminen toiselle kielelle ja asiakasneuvonta on rikollista toimintaa. KUKAAN TÄYSJÄRKINEN EI EDES KEKSISI YHDISTÄÄ NÄITÄ RIKOLLISEKSI TOIMINNAKSI.
Minäkin ole rikollinen, kun tein eräästä englannin kielisestä versiosta suomenkielisen oppikirjan.
KYLLÄ TEITÄ TOPPAHOUSUJA VIEDÄÄN, KUIN PSKA-ÄMPÄRIÄ, JA LUJAA.- Kuis meneee
Peri vapautettiin ja veli vapautettiin kaikista syytteistä.
Semmosta se on. - Juusto
Kuis meneee kirjoitti:
Peri vapautettiin ja veli vapautettiin kaikista syytteistä.
Semmosta se on.ehti veljen ja Perin osalta vanheta. Siinä syy vapautukseen.
Kiirehtikää tekemään pozoreista ilmoja. Ponzzicaset vanhenevat tuota pikaa ja ponzorit saavat pitää rikoshyödyn. - joudut tunkiolle
--KYLLÄ TEITÄ TOPPAHOUSUJA VIEDÄÄN, KUIN PSKA-ÄMPÄRIÄ, JA LUJAA. --
p askaämpärikö siellä huutelee ? Juusto kirjoitti:
ehti veljen ja Perin osalta vanheta. Siinä syy vapautukseen.
Kiirehtikää tekemään pozoreista ilmoja. Ponzzicaset vanhenevat tuota pikaa ja ponzorit saavat pitää rikoshyödyn.Miten petoksesta (törkyaste) syyteoikeus on voinut vanhentua 6:ssa vuodessa? Tai jos totta puhutaan 5:ssä vuodessa?
Selittäkää mulle oikeesti, jotta miksi Kari ja Ismo on vapautettu syytteistä.
Ja mitaan ette voi...- Monta ihmeellistä
RailiSuominen kirjoitti:
Miten petoksesta (törkyaste) syyteoikeus on voinut vanhentua 6:ssa vuodessa? Tai jos totta puhutaan 5:ssä vuodessa?
Selittäkää mulle oikeesti, jotta miksi Kari ja Ismo on vapautettu syytteistä.
Ja mitaan ette voi...Minua ihmetyttää lisäksi erään ministerin ja entisten tai nykyisten kansanedustajien asiat capissa.
- Cleet
Puhtaat jauhot oli RATAN pulesta pussissa!
Jos että usko Niin kysykää tuolta *irveltä ton sain mailiini joten RATAN pulesta on puhtaat jauhot pussissa.Onko muuta kysyttävää?
Kysyin uteliaisuttani Ratala Winclubia ja tässä copy/paste.
From: **rri.**[email protected]
Reply-To: **rri.**[email protected]
To: **ttisuhon**@mailvault.com
Date Sent: 3-Jul-2007 14:33:09 0200
Ant** **honen,
Kiitos yhteydenotostanne. Rahoitustarkastus (Rata) on usein saanut kyselyjä
koskien Winclub- nimisen sijoitusklubin toimintaa.
Yhteistä näille tiedusteluille on ollut, että ne ovat yleensä koskeneet
seuraavia asiota Ratan valvontaa; yrityksen toimintaa, sijoituksen tuottoja,
verotusta ja riskejä. Jäljempänä lyhyesti Ratan näkemyksiä asiasta.
Ratan käsityksen mukaan Winclub tarjoaa EU/Eta - alueen ulkopuolelta (Panama)
ainakin valuuttakauppaan liittyviä palveluita.
Suomessa rahoituspalvelujen tarjoaminen vaatii yleensä Ratan myöntämän
toimiluvan. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa (esim. Panama)
toimiluvan saanut luottolaitos ei voi tarjota luottolaitospalveluita Suomeen
rajan yli, vaan palvelut on tarjottava Suomeen perustetusta
sivukonttorista. Sivukonttorin perustamiseen tarvitaan Ratan myöntämä
toimilupa. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa toimiluvan saanut
sijoituspalveluyri-tys puolestaan voi tarjota palveluita Suomeen rajan yli
perustamatta tänne sivukonttoria, mutta tämänkin toiminnan
aloittamiseen tarvitaan Ratan myöntämä toimilupa.
Ratan käytettävissä olevan tiedon perusteella Winclubin harjoittama toiminta ei
vaadi Suomessa sijoituspalvelun tarjoamista koskevaa toimilupaa.
Sen tutkiminen, onko clubin toiminta jäsenhankinnan osalta ristiriidassa
rahankeräyslain säännösten, kanssa ei kuulu Ratan toimivaltaan
(pyramidipelin muodossa toimeenpantu rahankeräys on rikoslain 17:16 b §:n 2
kohdan mukaan rahankeräysrikos). Tämä tarkoittaa, että
järjestelmän "tuotoista" suurin osa tulee uusien mukaan liittyvien maksamista
maksuista tai "sijoituksista". Järjestelmä on olemassa ja "tuottoja"
maksetaan niin kauan, kuin uusia ihmisiä saadaan mukaan "sijoittamiseen."
Yleisellä tasolla Rata toteaa sijoittamisen luonteeseen kuuluvan, että se
sisältää aina riskejä. Tuoton suuruus on aina suoraan verrannollinen
sijoituksen
sisältämään riskiin. Lisäksi lopullisen riskin sijoituksesta ja sen
onnistumisesta kantaa aina sijoituspäätöksen tehnyt asiakas itse. Rata kehottaa
sijoittajia
kiinnittämään huomiota siihen, että kyseisessä tapauksessa yksittäisen asiakkaan
saattaa olla vaikeaa hoitaa asiaansa Panamalla sijaitsevan yrityksen
kanssa, jos sijoitustoiminnassa ilmenee virheitä tai väärinkäytöksiä.
Terveisin
Har** Hir**
FINANCIAL SUPERVISION AUTHORITY
Market Supervision
Snellmanninkatu 6
P.O. Box 159
Fin-00101 HELSINKI, FINLAND
phone 358 10 831 5***
fax 358 10 831 5***
www.rahoitustarkastus.fi
**rri.hir**@rahoitustarkastus.fi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4748367- Kuka huijasi? Cluso.
Liityin Wincaptaan sen takia kun Cluso niminen nimimerkki kehui systeemiä rehelliseksi ja oli selvittänyt tasutat.
Hän kertoi olevansa Islantilaisen Pankin palveluksessa.
Cluso olikin lopulta vähämpi älyinen ja pieleen meni sijoitukset. Onneksi ei mennyt kuin perusmaksut. - Plösö627±1
Kuka huijasi? Cluso. kirjoitti:
Liityin Wincaptaan sen takia kun Cluso niminen nimimerkki kehui systeemiä rehelliseksi ja oli selvittänyt tasutat.
Cluso olikin lopulta vähämpi älyinen ja pieleen meni sijoitukset. Onneksi ei mennyt kuin perusmaksut.suositteli joulupukkikin... Sissus näitä idiootteja, menkää tuhlaripojan kursseille
- cleet
Kuka huijasi? Cluso. kirjoitti:
Cluso olikin lopulta vähämpi älyinen ja pieleen meni sijoitukset. Onneksi ei mennyt kuin perusmaksut.Äläpäs hörhö kitise siellä, en ole missään kertonut olevani mikään pankin palveluksessa jos tommosta väität niin näytäppä se kirjoitus ja tuo ratan lausun ei ole mun kirjoittama se on sen hirven, mutta mikään ei tuo rahoja takas näille winkkari-tolloille se on varmaa
- kunhan kerroin
En tiiä hovista mutta pirusti jäi monelta näkymättömiiniin rahojaan yhteys katkesi kätevien toimesta jotka syyttää nyt viranomaisia riistonsa pysäyttämisestä
- Cleet
Jos että usko
Niin kysykää tuolta Hirveltä ton sain mailiini joten RATAN pulesta on puhtaat jauhot pussissa.Onko muuta kysyttävää?
En ole käynyt kouluja syynä isän sairastumisen/kuollut ja sitä kautta muut ikävyydet,mutta silti olen jaksanut eteenpäin
Ja finanssiallal tulokset puhuu puolestaan ei kouluutus...Mmm.Kai mäkelä on pennyt perseellen,vaikka herralla on kouluutusta.Niin ne Islantilaseti auttaa kun jätkä oli perseellään.
Se Ylinampa ***** visiitti olis saanut jäädä väliin
mutta sille en voi mitään siellä ihmiset on yleensä
vittumaisia.Ne on sitä itseään vittumaisia.. - Cleet
voi kuinka noyrää kuinka nöyrää on winkkarit:)
yrittävät hätissään etsiä vanhoja juttuja he yrittävät löytää ketä syyllistää, no kuulkaa se syyllinen olette te itse ja kailajärven hannu asiat ei siitä koskaan miksikään muutu hypätkää mun puolest wallriveriin
- Cleet
Ja toisekseen clusonkin pitäisi kantaa oma vastuunsa siitä, että se suositteli capitaa clubilaisille. Se (huom koirista sanotaan se) esiinty erään islantilaisen pankin "silmäätekevänä" (siellä pankissa sattuu olemaan korkeassa asemassa AS-nimen mies) saadakseen uskottavuutta jutuilleen. Eli ne, jotka uskoivat cluson suositteluja ja liittyivät clubiin alkuvuodesta 2008 voisivat vallan hyvin vaatia sitä "tilille" suosituksista.
Ja mitaan ette voi... - J.F GREUS
no tehkääpä se vaatikaa tilille, HÖRHÖT
no eikös se wincapita ollutkaan kultakaivos, vaatikaa tilille hannua tässähän hän sanoo, että ei kukaan ole hävinnyt mitään"""""
Olet aivan oikeassa Kavoniuksesta. Hän ei ole sanonut, että rahat
on tallessa. Hän on välittänyt hannun viestin "omaisuus on
tallessa, kukaan ei ole menettänyt mitään http://wincapita.blogspot.com/"Oikeudenkäynnissä on kyse siitä,
onko wincapitan myymä lisenssi aito tuote. Eli saako sijoittaja
vastinetta ostamalleen lisensille. No sijoittaja on saanut
käyttöönsa toimivan signaalimittarin ja lisenssiosuutensa
tuotoista, joten tuote on olemassa."
Erikoinen teksti blogspotissa.
Tämän mukaan ei varsinainen sijoitus vaikuta tuottoihin lainkaan.
Samalla sijoituksen tuottoprosenttia on yleisesti laskettu väärin kun tuotto onkin verrattava lisenssiosuuteen.
Olisi siis pitänyt keskittyä lisensseihin jos halusi tuottoa
Monia on harhaan johdettu!
- cleet
joo se oli yksi kiihkosimmista wincapita-uskovaisista toi JP
- Cleet
Ja toisekseen clusonkin pitäisi kantaa oma vastuunsa siitä, että se suositteli capitaa clubilaisille. Se (huom koirista sanotaan se) esiinty erään islantilaisen pankin "silmäätekevänä" (siellä pankissa sattuu olemaan korkeassa asemassa AS-nimen mies) saadakseen uskottavuutta jutuilleen. Eli ne, jotka uskoivat cluson suositteluja ja liittyivät clubiin alkuvuodesta 2008 voisivat vallan hyvin vaatia sitä "tilille" suosituksista.
Ja mitaan ette voi...
- columbo on homo
ihan kuule rauhassa vaan tulkaa vaatiin tilille, niin katotaan miten käy!
- Cleet
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
Olette ansainnut mitä venakot tulee teille antamaan JA ÄLKÄÄ HITOSSA SOITTAKO POLIISIA APUUN KUN OLETTE NE LEIMANNEET VIRANOMAISRIKLLISEKSI.olkaapas hyvä ja srlvitää itse etes minä en selviäs teidän housuissanne kun tiedän kuinka suuro Pietarin mafia on.Takatukka saa selvittää sen heille niin ei tähän poliisia tarvita eihän?Nehän on teidän mielestänne korrupteita yms.
no kello lähtee tai jo lähti laskemaan hyviä jatkoa opetelkaa Venäjää.
Rakkaudella http://luetut.blogspot.com/2008/02/roberto-saviano-gomorra.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238