Liittynyt palveluun: 10.1.2007
Ilmoitus Ratasta.
Muokkaa | Vastaa viestiinVastaa viestiin
Kysyin uteliaisuttani Ratala Winclubia ja tässä copy/paste.
From: [email protected]
Reply-To: [email protected]
To: [email protected]
Date Sent: 3-Jul-2007 14:33:09 0200
Antti Suhonen,
Kiitos yhteydenotostanne. Rahoitustarkastus (Rata) on usein saanut kyselyjä
koskien Winclub- nimisen sijoitusklubin toimintaa.
Yhteistä näille tiedusteluille on ollut, että ne ovat yleensä koskeneet
seuraavia asiota Ratan valvontaa; yrityksen toimintaa, sijoituksen tuottoja,
verotusta ja riskejä. Jäljempänä lyhyesti Ratan näkemyksiä asiasta.
Ratan käsityksen mukaan Winclub tarjoaa EU/Eta - alueen ulkopuolelta (Panama)
ainakin valuuttakauppaan liittyviä palveluita.
Suomessa rahoituspalvelujen tarjoaminen vaatii yleensä Ratan myöntämän
toimiluvan. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa (esim. Panama)
toimiluvan saanut luottolaitos ei voi tarjota luottolaitospalveluita Suomeen
rajan yli, vaan palvelut on tarjottava Suomeen perustetusta
sivukonttorista. Sivukonttorin perustamiseen tarvitaan Ratan myöntämä
toimilupa. Muussa kuin EU/ Eta-valtiossa toimiluvan saanut
sijoituspalveluyri-tys puolestaan voi tarjota palveluita Suomeen rajan yli
perustamatta tänne sivukonttoria, mutta tämänkin toiminnan
aloittamiseen tarvitaan Ratan myöntämä toimilupa.
Ratan käytettävissä olevan tiedon perusteella Winclubin harjoittama toiminta ei
vaadi Suomessa sijoituspalvelun tarjoamista koskevaa toimilupaa.
Sen tutkiminen, onko clubin toiminta jäsenhankinnan osalta ristiriidassa
rahankeräyslain säännösten, kanssa ei kuulu Ratan toimivaltaan
(pyramidipelin muodossa toimeenpantu rahankeräys on rikoslain 17:16 b §:n 2
kohdan mukaan rahankeräysrikos). Tämä tarkoittaa, että
järjestelmän "tuotoista" suurin osa tulee uusien mukaan liittyvien maksamista
maksuista tai "sijoituksista". Järjestelmä on olemassa ja "tuottoja"
maksetaan niin kauan, kuin uusia ihmisiä saadaan mukaan "sijoittamiseen."
Yleisellä tasolla Rata toteaa sijoittamisen luonteeseen kuuluvan, että se
sisältää aina riskejä. Tuoton suuruus on aina suoraan verrannollinen
sijoituksen
sisältämään riskiin. Lisäksi lopullisen riskin sijoituksesta ja sen
onnistumisesta kantaa aina sijoituspäätöksen tehnyt asiakas itse. Rata kehottaa
sijoittajia
kiinnittämään huomiota siihen, että kyseisessä tapauksessa yksittäisen asiakkaan
saattaa olla vaikeaa hoitaa asiaansa Panamalla sijaitsevan yrityksen
kanssa, jos sijoitustoiminnassa ilmenee virheitä tai väärinkäytöksiä.
Terveisin
Harri Hirvi
FINANCIAL SUPERVISION AUTHORITY
Market Supervision
Snellmanninkatu 6
P.O. Box 159
Fin-00101 HELSINKI, FINLAND
phone 358 10 831 5284
fax 358 10 831 5238
www.rahoitustarkastus.fi
[email protected]
Winclub rehellinen..
73
9140
Vastaukset
- Cluso627.
Niin kysykää tuolta Hirveltä ton sain mailiini joten RATAN pulesta on puhtaat jauhot pussissa.Onko muuta kysyttävää?
- inen-----
Tossahan vain todettiin ettei ratalla ole mitään tekemistä ko yrityksen kanssa, koska yritys ei tarjoa mitään rahoituspalveluita suomessa.
Yhdellä rivillä oli myös mainittu sana
Pyramiidipeli
toisella
Panama
Eiköhän siinä ole riittävästi - suuret palkkiot
inen----- kirjoitti:
Tossahan vain todettiin ettei ratalla ole mitään tekemistä ko yrityksen kanssa, koska yritys ei tarjoa mitään rahoituspalveluita suomessa.
Yhdellä rivillä oli myös mainittu sana
Pyramiidipeli
toisella
Panama
Eiköhän siinä ole riittävästikaikille jäsenille. Eiköhän siinä ole riittävästi.
- Winclub ei sijoituspalvelua
"Ratan käytettävissä olevan tiedon perusteella Winclubin harjoittama toiminta ei
vaadi Suomessa sijoituspalvelun tarjoamista koskevaa toimilupaa."
"Sen tutkiminen, onko clubin toiminta jäsenhankinnan osalta ristiriidassa
rahankeräyslain säännösten, kanssa ei kuulu Ratan toimivaltaan"- Cluso627.
Rata vasta noin kun kysyin ja tässä minun oma
Http://www.avoimet.com katsokaa tuloksia.Myös olen
Ratan Hirveltä kysellyt ja tälle palvelulle ei ole estettä.
-Cluso 627 - Bonzzi
Cluso627. kirjoitti:
Rata vasta noin kun kysyin ja tässä minun oma
Http://www.avoimet.com katsokaa tuloksia.Myös olen
Ratan Hirveltä kysellyt ja tälle palvelulle ei ole estettä.
-Cluso 6275000 kusetettua ei voi olla väärässä ?
- Cluso627.
Bonzzi kirjoitti:
5000 kusetettua ei voi olla väärässä ?
Näytöt mun pörssi taidoista ja lisää tulee ja tämä EI
ole verkostomarkkinointia vaan tässä pelataan eri pörssien indexeillä Adaflink kyllä mun historian tietää.Tämä ei ole mikään pozi soita ja kysy ja tässä
näet mitä on tullut tämä EI ole missään nimessä salaista.Halusin vaan tänne v...un verkotomarkkinointi palstalle näyttää mistä tulee
ja tämä tulee ja onkin jo isoja ukolaisia sijoitajia mukana.Huom tämä on alkuvaiheesa,mutta tässä kuussa täysin.Ja rehellisesti. - olla
Bonzzi kirjoitti:
5000 kusetettua ei voi olla väärässä ?
aika yksinkertainen.
- ei ole...
olla kirjoitti:
aika yksinkertainen.
Tsiisus, mitä kirjoitusta. On tainnu jäädä koulut ekan luokan jälkeen käymättä.
- Cluso627.
ei ole... kirjoitti:
En ole käynyt kouluja syynä isän sairastumisen/kuollut ja sitä kautta muut ikävyydet,mutta silti olen jaksanut eteenpäin
Ja finanssiallal tulokset puhuu puolestaan ei kouluutus...Mmm.Kai mäkelä on pennyt perseellen,vaikka herralla on kouluutusta.Niin ne Islantilaseti auttaa kun jätkä oli perseellään.
-Cluso627 - tulee..
ei ole... kirjoitti:
monille. Itse epäilen että cluson äidinkieli ei suinkaan ole suomi (ei ole minunkaan). Jos kirjoitusvirheistä viitsii valittaa niin kokeile itse kirjoittaa esim. ruotsiksi tai englanniksi täydellisesti.
Itse asiassa ois kysymys kans. Kuinkakohan monella kielellä itse osaat kirjoittaa? ...yhdellä? (vaiko: suomee, sauvoo, hiljaa ja kouvoo?) ....ei ole kovin oppinutta :o). - AdaFlink
tulee.. kirjoitti:
monille. Itse epäilen että cluson äidinkieli ei suinkaan ole suomi (ei ole minunkaan). Jos kirjoitusvirheistä viitsii valittaa niin kokeile itse kirjoittaa esim. ruotsiksi tai englanniksi täydellisesti.
Itse asiassa ois kysymys kans. Kuinkakohan monella kielellä itse osaat kirjoittaa? ...yhdellä? (vaiko: suomee, sauvoo, hiljaa ja kouvoo?) ....ei ole kovin oppinutta :o).... on Suomi. Tosin jos jossakin Ylinampassa puhutaan jotain muuta kieltä, niin sitten en tiedä.
Tohon Winclubiin liittyvään keskusteluun en ota osaa, koska se ei ole verkostomarkkinointia, vaan jotain ihan muuta.... Vaikkapa Ponzi?
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... on Suomi. Tosin jos jossakin Ylinampassa puhutaan jotain muuta kieltä, niin sitten en tiedä.
Tohon Winclubiin liittyvään keskusteluun en ota osaa, koska se ei ole verkostomarkkinointia, vaan jotain ihan muuta.... Vaikkapa Ponzi?
Ja mitaan ette voi...Se Ylinampa vitun visiitti olis saanut jäädä väliin
mutta sille en voi mitään siellä ihmiset on yleensä
vittumaisia.Ne on sitä itseään vittumaisia.. - ...pulinaa
tulee.. kirjoitti:
Itse asiassa ois kysymys kans. Kuinkakohan monella kielellä itse osaat kirjoittaa? ...yhdellä? (vaiko: suomee, sauvoo, hiljaa ja kouvoo?) ....ei ole kovin oppinutta :o).Ilmeisesti osaan useammalla kielellä kuin sinä, sori vaan. :) Mutta älä suotta ole kade, aina voi opetella uusia asioita.
- Olet....
Cluso627. kirjoitti:
Se Ylinampa vitun visiitti olis saanut jäädä väliin
vittumaisia.Ne on sitä itseään vittumaisia..suomenkielinen.
Silti en hyväksy sitä että haukutaan kirjoitusvirheistä. Pääasiahan on se että ymmärretään mitä kukin kirjoittaa. Jos ei ymmärrä niin siitähän voi aina kysyä eikä haukkua. - Rehellinen...?
Cluso627. kirjoitti:
vittumaisia.Ne on sitä itseään vittumaisia..Siis Winclubin rehellisyydestä. Jos Rata toteaa, ettei oo niiden toimialueella tutkia, niin se ei tee siitä rehellistä... vai tekeekö sinusta?
- Clubi voi toimia
Rehellinen...? kirjoitti:
Siis Winclubin rehellisyydestä. Jos Rata toteaa, ettei oo niiden toimialueella tutkia, niin se ei tee siitä rehellistä... vai tekeekö sinusta?
Suomessa. Aika paljon on myös poliiseja mukana. Luulen, että pommi olisi jo pudonnut,jos clubi olisi hämärää toimintaa.
- todellakaan ole...
...pulinaa kirjoitti:
Ilmeisesti osaan useammalla kielellä kuin sinä, sori vaan. :) Mutta älä suotta ole kade, aina voi opetella uusia asioita.
kade. Saat olla ylpee jos osaat monia kieliä. Oletko ylpee myös haukkumisistasi? (Siltä ainakin tuntuu). Fiksut ihmiset ei hauku toisia ja fiksut ei myöskään ylistä omaa itseään jatkuvasti :o), heillä ei yleensä ole tarvetta siihen.
- ...tiellä
todellakaan ole... kirjoitti:
kade. Saat olla ylpee jos osaat monia kieliä. Oletko ylpee myös haukkumisistasi? (Siltä ainakin tuntuu). Fiksut ihmiset ei hauku toisia ja fiksut ei myöskään ylistä omaa itseään jatkuvasti :o), heillä ei yleensä ole tarvetta siihen.
Jipii.
Katsohan, mihin kommenttiin vastasin. Mikset itkenyt sille kirjoittajalle? Onkohan kenties oma lehmä ojassa - kuten myös tuossa minulle suunnatussa? ;) - AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
vittumaisia.Ne on sitä itseään vittumaisia..... paljon. Oletko oikeesti oikea cluso627?
Cluso627 on muuten syntynyt Ylinampassa (tai oikeestaan Roissa, koska ne terveyspiirit synnytyssairaaloineen ....) Muistaakseni hänen sukunimensä oli myös Ylinampa tietyyn aikaan asti. Sellainen aika iso kylä löytyy Lapista. Hänen isällään oli melkoinen porotila.
Siis miten sen nyt vois sanoa, että olis se "reissu saanu jäädä tekemättä"? Olisko syntyminen pitäny jättää tapahtumatta, vai mikä?
Ja mitaan ette voi... - Norjalainen poliisi
Clubi voi toimia kirjoitti:
Suomessa. Aika paljon on myös poliiseja mukana. Luulen, että pommi olisi jo pudonnut,jos clubi olisi hämärää toimintaa.
tietenkin se pakollinen Norjalainen poliisikin on mukana, joten ei voi olla laitonta mitenkään.
Pikku pointti on vain se, ettei tavalliset poliisit saa minkäänlaista talousrikoskoulutusta! - idiootista miksikään
Norjalainen poliisi kirjoitti:
tietenkin se pakollinen Norjalainen poliisikin on mukana, joten ei voi olla laitonta mitenkään.
Pikku pointti on vain se, ettei tavalliset poliisit saa minkäänlaista talousrikoskoulutusta!muutu vaikka rautalangasta asian vääntäisi, eina löytyy se entä jos. Entä jos meteoriitti putoaa päällesi.
- sait tuosta lausunnosta rat...
"Ratan käsityksen mukaan"
"Ratan käytettävissä olevan tiedon perusteella"
"Sen tutkiminen, onko clubin toiminta jäsenhankinnan osalta ristiriidassa
rahankeräyslain säännösten, kanssa ei kuulu Ratan toimivaltaan (pyramidipelin muodossa toimeenpantu rahankeräys on rikoslain 17:16 b §:n 2
kohdan mukaan rahankeräysrikos). Tämä tarkoittaa, ettäjärjestelmän "tuotoista" suurin osa tulee uusien mukaan liittyvien maksamista
maksuista tai "sijoituksista". Järjestelmä on olemassa ja "tuottoja"
maksetaan niin kauan, kuin uusia ihmisiä saadaan mukaan "sijoittamiseen." "
"Tuoton suuruus on aina suoraan verrannollinen
sijoituksen
sisältämään riskiin."
Eihän tossa siunata yhtään mitään. Todetaan, hyvin korrektisti, että paljon tietoa/mitään muutakaan asiasta ei ole minkä perusteella antaa lausuntoa, mutta ainakaan se ei kuulu ratan piiriin toi toiminta ja jopa kirjottajalla on vahva haisu siitä, että kyseessä saattaisi olla vedätys, mutta sen tutkimisen toteaa olevan muun elimen ts. KRP:n vastuulla.
Lisäksi toteaa sen mitä kaikki muutkin joilla on mitään käsitystä realiteeteista, suuri tuotto suuri riski. Jos helppoja suuria tuottoja luvataan niin sillon jotain on pielessä.
vielä kerran, kaikki yhdessä P-O-N-Z-I
Lopettakaa se värväyspropaganda, jos ei oo ponzi ni älkää sitte värvätkö sinne ketää, ettehä te tarvii ketää ku rahaa tulee muutenki.- Bonzzi
Aluksi 400 % /puolivuotta
sitten 400 % /vuosi
sitten 160 % /vuosi
Nyt puhutaan jo 30 % , joka sekin on hyvä.
Kannattaisiko sittenkin sijoittaa osakkeisiin, parhaimmillaan tuotto 150 % /vuosi ja saa vielä osinginkin.
Niin ja tietää mihin rahansa on laittanut, näkee paperilla tuoton eikä ruudulla lukuja.. - ihmeestä tuommoista
Bonzzi kirjoitti:
Aluksi 400 % /puolivuotta
sitten 400 % /vuosi
sitten 160 % /vuosi
Nyt puhutaan jo 30 % , joka sekin on hyvä.
Kannattaisiko sittenkin sijoittaa osakkeisiin, parhaimmillaan tuotto 150 % /vuosi ja saa vielä osinginkin.
Niin ja tietää mihin rahansa on laittanut, näkee paperilla tuoton eikä ruudulla lukuja..tietoa olet saanut, ei pidä paikkaansa.
- Kultakaivo
ihmeestä tuommoista kirjoitti:
tietoa olet saanut, ei pidä paikkaansa.
Uskomattomat lupaukset, ei missään voi tuollaista saavuttaa, ei ainakaan Panamassa.
Kyllä on pojilla ja tyttöillä lupaukset. - euripbor
Kultakaivo kirjoitti:
Uskomattomat lupaukset, ei missään voi tuollaista saavuttaa, ei ainakaan Panamassa.
Kyllä on pojilla ja tyttöillä lupaukset.luvataan euribor ja 1,833 prosenttia
- tulokseen perustuva
euripbor kirjoitti:
luvataan euribor ja 1,833 prosenttia
ennuste on eri asia kuin lupaus. Kukaan ei lupaa mitään.
- tulokseen perustuva
euripbor kirjoitti:
luvataan euribor ja 1,833 prosenttia
ennuste on eri asia kuin lupaus. Kukaan ei lupaa mitään.
- AdaFlink
... suunnilleen saman asian, kuin jos opetusministeriltä kysytään, jotta saako lehmiä pitää häkissä? Saako lehmää pitää kerrostalon olkkarissa? Ja millainen se häkki ja olkkarin pinta-ala pitää olla, jos lehmiä saa pitää häkissä ja kerrostalon olkkarissa?
Vastaus on tod.näköisesti sama. Ei kuulu meidän toimialaan. Sit´ annetaan linkki sinne ministeriöön, mihin tuo kysymys oikeesti kuuluu.
Siis ts. Esitetään kysymys silleen, että se ei kuulu ko. instanssin toimialaan ja sitten tullaan tänne hehkuttamaan, että tällanen vastaus ollaan saatu. Olisit kysyny sisäasianministeriöstä ja sieltä tarkemmin asehallintayksikön päälliköltä Jouni Laiholta.
Ja mitaan ette voi...- Zomxxi
Siksi, että voidaan maksaa nämä Suomalaisten pääomat pois ja 160 % tuotot.
Jos laajeneminen tyrehtyy, kaikki paitsi makkaratehtailija menettää rahansa.
- kuitenkaan
ymmärrä lukemaasi tekstiä:)
- Se toinen
Winclub on rehellinen yritys koska muutoin RATA olisi puuttunut asiaan piste.
- tyhmä vai idiootti?
Se toinen kirjoitti:
Edelleenkään ei kuulu RATA:lle. KRP Todennäköisesti tutkii ko. asian kunhan ehtivät. Ei Rata puutu asioihin jotka eivät sille kuulu. Sellaisia ovat virastot suomessa.
- HAH
tyhmä vai idiootti? kirjoitti:
Edelleenkään ei kuulu RATA:lle. KRP Todennäköisesti tutkii ko. asian kunhan ehtivät. Ei Rata puutu asioihin jotka eivät sille kuulu. Sellaisia ovat virastot suomessa.
krp tutkii joopa joo ja pässit synnyttää.
- tyhmä, vai
Se toinen kirjoitti:
muuten vain yksinkertainen?
- pässit
HAH kirjoitti:
krp tutkii joopa joo ja pässit synnyttää.
laittaa rahansa noihin kusetuksiin:)
- rikoksesta
tyhmä vai idiootti? kirjoitti:
KRP olisi kiinnostunut winclubin suhteen?
- Se toinen
tyhmä, vai kirjoitti:
muuten vain yksinkertainen?
Kertokaa oh vatustajat missä kerrotaan että krp tutkii?Missä no todistakaa.Ei tutki kun kukaan ei ole tehnyt tutkintapyyntöä eikä tee piste.
- yksinkertainen?
Se toinen kirjoitti:
Kertokaa oh vatustajat missä kerrotaan että krp tutkii?Missä no todistakaa.Ei tutki kun kukaan ei ole tehnyt tutkintapyyntöä eikä tee piste.
"KRP Todennäköisesti tutkii ko. asian kunhan ehtivät"
Missä tuossa sanottiin, että just nyt tutkii :)
Pointti on se että rahankeräyslain rikkomuksen tutkiminen kuuluu KRP:lle ei Rata:lle. Jos täällä Ratan lausuntoa pidetään jonain siunauksena ponziclubin toiminnan rehellisyyden puolestapuhujalausuntona niin siihen vaan todettiin, että asia ei ole näin. Jos joku sen joskus tutkii niin KRP. Sittenkun saatte KRP:n talousrikosyksikön kirjoituksen siitä käsiinne, että winclub on rehellistä sijoitustoimintaa, eikä rahankeräyslainvastainen ponzivedätys niin palataan sitten asiaan. Todennäköisesti niinkuin jo aiemmin kirjoitin KRP ottaa asian tutkittavakseen ennemmin tai myöhemmin keritessään kun asia tarpeeksi on tapetilla / kun joku jättää tutkintapyynnön asiasta. Sen takia hyvät herrat klubista pitäisi olla ihan hiljaa ettei KRP oma-aloitteisesti ala teidän puljuanne tutkimaan.
--Jos olen väärässä niin olkaa hiljaa eihän se teidän tuloihin vaikuta. - jkdvjnksdvjnk
yksinkertainen? kirjoitti:
Pointti on se että rahankeräyslain rikkomuksen tutkiminen kuuluu KRP:lle ei Rata:lle. Jos täällä Ratan lausuntoa pidetään jonain siunauksena ponziclubin toiminnan rehellisyyden puolestapuhujalausuntona niin siihen vaan todettiin, että asia ei ole näin. Jos joku sen joskus tutkii niin KRP. Sittenkun saatte KRP:n talousrikosyksikön kirjoituksen siitä käsiinne, että winclub on rehellistä sijoitustoimintaa, eikä rahankeräyslainvastainen ponzivedätys niin palataan sitten asiaan. Todennäköisesti niinkuin jo aiemmin kirjoitin KRP ottaa asian tutkittavakseen ennemmin tai myöhemmin keritessään kun asia tarpeeksi on tapetilla / kun joku jättää tutkintapyynnön asiasta. Sen takia hyvät herrat klubista pitäisi olla ihan hiljaa ettei KRP oma-aloitteisesti ala teidän puljuanne tutkimaan.
--Jos olen väärässä niin olkaa hiljaa eihän se teidän tuloihin vaikuta.Krp ei ole tutkinut kun ei ole ollut tutkittavaa.
Krp ei tutki nyt kun ei ole tutkittavaa.
Krp ei tutki tulevaisuudessa kun ei ole tutkittavaa.
Jos olen väärässä niinhän onhan ainakin klubin tulot. - muodossa
--Jos olen väärässä niin olkaa hiljaa eihän se teidän tuloihin vaikuta.Winclub harrastaa rahankeräystä?
- Win!
jkdvjnksdvjnk kirjoitti:
Krp ei ole tutkinut kun ei ole ollut tutkittavaa.
Jos olen väärässä niinhän onhan ainakin klubin tulot.Winclub tuottaa ja hyvin ja tietysti se harmittaa vatustajien päätä se rassaa hermoja kovasti:)
Winclub on täysin laillinen yritys korjatkaa jos saatte paperilla jostain,että se on tutkinnassa tai on epärehellinen yritys.Siihen asti vääntäkee sorvia:) - todennäköisesti
muodossa kirjoitti:
Winclub harrastaa rahankeräystä?
laittomassa.
- nyt vaan.
todennäköisesti kirjoitti:
laittomassa.
Vai menikö jauhot suuhun?
- ne tyypit
jkdvjnksdvjnk kirjoitti:
Krp ei ole tutkinut kun ei ole ollut tutkittavaa.
Jos olen väärässä niinhän onhan ainakin klubin tulot.taida sinulta kysyä, että saavatko tutkia.
Nosta vain kaikki pois, vielä kun ehdit. - kauniina
nyt vaan. kirjoitti:
Vai menikö jauhot suuhun?
päivänä krp varmasti perustelee, joten minun ei tarvinne moiseen ryhtyä:)
- laaja ja siinä liikkuu
--Jos olen väärässä niin olkaa hiljaa eihän se teidän tuloihin vaikuta.niin paljon rahaa ulos Suomesta sekä sisään Suomeen, liikkunut jo yli vuoden, että luuletteko te vastustajapellet että siihen ei olisi puututtu tai kommentoitu rikollisessa tapauksessa.
Naurettavaa kuinka pientä toimintaa kuvittelette sen olevan.
Hyvä herra klubille taitaa olla se ja sama tutkitaanko, teille vastustajille sen sijaan ei.
Taitaisi jokunen kossupullo vitutukseen aueta. - pikku poju tuo!
kauniina kirjoitti:
päivänä krp varmasti perustelee, joten minun ei tarvinne moiseen ryhtyä:)
- sinulla
laaja ja siinä liikkuu kirjoitti:
niin paljon rahaa ulos Suomesta sekä sisään Suomeen, liikkunut jo yli vuoden, että luuletteko te vastustajapellet että siihen ei olisi puututtu tai kommentoitu rikollisessa tapauksessa.
Hyvä herra klubille taitaa olla se ja sama tutkitaanko, teille vastustajille sen sijaan ei.
Taitaisi jokunen kossupullo vitutukseen aueta.on jo sitä virtuaalirahaa? Tässä herääkin kysymys, kuka se pelle on.
Sua on kusetettu, etkä edes tajua sitä senkin pelle:))
Mitä olet ostanut niillä virtuaalirahoillasi? - Clubista
niin paljon rahaa ulos Suomesta sekä sisään Suomeen, liikkunut jo yli vuoden, että luuletteko te vastustajapellet että siihen ei olisi puututtu tai kommentoitu rikollisessa tapauksessa.
Taitaisi jokunen kossupullo vitutukseen aueta.Winclub on toiminu jo 2003 vuodesta asti eikä mitään rikollista ole esiintynyt eikä esiinny joten vastustaja raukat odotatte kieli pitällä jotain mitä ei koskaan tule.
- odottaa,
Clubista kirjoitti:
Winclub on toiminu jo 2003 vuodesta asti eikä mitään rikollista ole esiintynyt eikä esiinny joten vastustaja raukat odotatte kieli pitällä jotain mitä ei koskaan tule.
että teiltä tyhmiltä ehditään kerätä rahat pois, ennenkuin puuttuvat asiaan.
Näin he toivovat teidän yksinkertaisten hoopojen oppivan, ettei joka kusetukseen kannata rahojaan työntää. 400% tuotto..heeeeeheeeehooohooo... - niitä
Taitaisi jokunen kossupullo vitutukseen aueta.suurempiakin rikoksia selvitetty.
Taidat olla aika poikanen. - Clubista
niitä kirjoitti:
suurempiakin rikoksia selvitetty.
Taidat olla aika poikanen.Vaan maanantai aamulla kiltisti sorvin ääreen mun ei tarvi.Ja toiseksi enpäs maksa piruuttakaan veroja Suomeen Winclubista:)Ja tiedättekö mitään ette voi.
- kuulut,
Clubista kirjoitti:
Vaan maanantai aamulla kiltisti sorvin ääreen mun ei tarvi.Ja toiseksi enpäs maksa piruuttakaan veroja Suomeen Winclubista:)Ja tiedättekö mitään ette voi.
että vankilassakin harrastetaan kaikenlaista mm. puutöitä, joten voit hyvinkin olla joku päivä itse siellä puutappeja sorvaamassa:))
- Clubista
kuulut, kirjoitti:
että vankilassakin harrastetaan kaikenlaista mm. puutöitä, joten voit hyvinkin olla joku päivä itse siellä puutappeja sorvaamassa:))
Joopa joo:)Aina katos voi vahingossa unohtaa ilmoittaa verotuksessa jotain ei se ole vakavaa eikä tietenkään harkittua:))
- paljon pienempien
niitä kirjoitti:
suurempiakin rikoksia selvitetty.
Taidat olla aika poikanen.rahamäärien takia, jos on rikollista toimintaa. Taidat olla vähän hölmö.
- aina pienempi kuin
sinulla kirjoitti:
on jo sitä virtuaalirahaa? Tässä herääkin kysymys, kuka se pelle on.
Sua on kusetettu, etkä edes tajua sitä senkin pelle:))
Mitä olet ostanut niillä virtuaalirahoillasi?tuloutettavat rahat. Katos yli 100% puolivuosittainen tuotto. LOL
- Pötsi pontzi
Clubista kirjoitti:
Joopa joo:)Aina katos voi vahingossa unohtaa ilmoittaa verotuksessa jotain ei se ole vakavaa eikä tietenkään harkittua:))
Milloin se H hetki koittaa, omat ja varastetut kotiutetaan.
Nyt täytyy muistaa ne tuttavat, entiset ystävät, MP.kerholaiset jotka olet kusettanut mukaan.
Kannattaako kulkea luotiliivit päällä seuraavat 10 vuotta ? - Ruma Santeri
Clubista kirjoitti:
Winclub on toiminu jo 2003 vuodesta asti eikä mitään rikollista ole esiintynyt eikä esiinny joten vastustaja raukat odotatte kieli pitällä jotain mitä ei koskaan tule.
Winclubiin sijoittaneet odottavat kieli pitkällä tuottoja, joita ei koskaan tule. Ahneus on sellainen voima että Ponzi puree vielä sata vuotta keksimisensä jälkeen.
- vaan
paljon pienempien kirjoitti:
rahamäärien takia, jos on rikollista toimintaa. Taidat olla vähän hölmö.
ole laittanut rahojasi likoon? Jos olet, niin kannattaa katsoa peiliin. Siellä se hölmö ja höynäytettävä pällistelee:))
- aika kurjaa, säälin läheisiäsi
Pötsi pontzi kirjoitti:
Milloin se H hetki koittaa, omat ja varastetut kotiutetaan.
Nyt täytyy muistaa ne tuttavat, entiset ystävät, MP.kerholaiset jotka olet kusettanut mukaan.
Kannattaako kulkea luotiliivit päällä seuraavat 10 vuotta ?ja kurjempaa se tulee olemaan vielä tulevina vuosina, kun klubi toimii. Vitutus lienee hirmuinen. LOL
- itseäni tunne kun
vaan kirjoitti:
ole laittanut rahojasi likoon? Jos olet, niin kannattaa katsoa peiliin. Siellä se hölmö ja höynäytettävä pällistelee:))
viisinkertaisesti olen sijoitukseni jo kotiuttanut. Sinua varmasti vituttaa, kun muut saavat rahaa. Oletko oikeasti muunlaisia juttuja täällä lukenut? LOL
- ei suinkaan
odottaa, kirjoitti:
että teiltä tyhmiltä ehditään kerätä rahat pois, ennenkuin puuttuvat asiaan.
Näin he toivovat teidän yksinkertaisten hoopojen oppivan, ettei joka kusetukseen kannata rahojaan työntää. 400% tuotto..heeeeeheeeehooohooo...puutu mihinkään. KRP ainoastaan tutkii eikä tuomitse. Syyttäjä voi nostaa syytteen mikäli tutkimuksessa ilmenee mahdollista rikollista toimintaa. Syyttäjä harkitsee tutkinnan pohjalta onko aihetta nostaa syyte. Mikäli ei ole niin homma kaatuu siihen. Mikäli syyttäjä nostaa syytteen tuomioistuin päättää onko tapahtunut mitään rikosta.
Poliisilla Suomessa ei ole minkäänlaista tuomiovaltaa. - kotiutin rahaa LOL
itseäni tunne kun kirjoitti:
viisinkertaisesti olen sijoitukseni jo kotiuttanut. Sinua varmasti vituttaa, kun muut saavat rahaa. Oletko oikeasti muunlaisia juttuja täällä lukenut? LOL
Eiköhän toi sun LOL kerro jo ihan kaiken.
Ja teillä clubilaisilla on ehkä hieman vääristynyt käsitys siitä paljonko rahaa on ihan oikeasti kotiutettu suomeen. Sitä en kiistä etteikö sitä olisi suomesta sijoitettu jo merkittäviä summia ko. vedätykseen. Enkä kiistä etteikö sitä rahaa olisi jotkut kotiuttaneetkin. Se ei tarkoita sitä ettei winclubissa ole kyse Ponzista. Palautukset toimivat niin kauan kun clubiin tulee enemmän rahaa kuin sitä otetaan ulos, clubi maksaa jopa lyhyt aikaisesti rahaa enemmän ulos kuin sitä tulee sisään jos se olettaa pitkällä aikavälillä sijoitusten ylittävän taas maksettujen tuottojen määrän. Hyvin hallinoituna Ponzi voi kestää hyvinkin pitkään joten se, että clubi on pyörinyt jo jonkin aikaa ei merkitse yhtikäs mitään. Normaali henkilön onnistunut pikkukotiutus on normaalisti merkinnyt ainoastaan sitä, että ko. henkilö uskaltaa sijoittaa clubiin enemmän rahaa ja mainostaa clubia kavereilleenkin. Jos joku kuitenkin tahtoo täällä leveillä että tienaa isoja summia niin muista, että olet tämän kusetuksen voittaja. - nettiboliisi
Clubista kirjoitti:
Tiesitkö että pankki on velvollinen ilmoittamaan viranomaisille suuremmista tilisiirroista tai mikäli rahaa tulee epätavallisen paljon?
Teillähän klubissa on niin hirveitä summia ne kotiutukset että pankit ilmoittavat niistä eteenpäin.
Unohdappas kerran maksaa verot, niin kusessa olet. - ei vaan toimi niinkuin
kotiutin rahaa LOL kirjoitti:
Eiköhän toi sun LOL kerro jo ihan kaiken.
Ja teillä clubilaisilla on ehkä hieman vääristynyt käsitys siitä paljonko rahaa on ihan oikeasti kotiutettu suomeen. Sitä en kiistä etteikö sitä olisi suomesta sijoitettu jo merkittäviä summia ko. vedätykseen. Enkä kiistä etteikö sitä rahaa olisi jotkut kotiuttaneetkin. Se ei tarkoita sitä ettei winclubissa ole kyse Ponzista. Palautukset toimivat niin kauan kun clubiin tulee enemmän rahaa kuin sitä otetaan ulos, clubi maksaa jopa lyhyt aikaisesti rahaa enemmän ulos kuin sitä tulee sisään jos se olettaa pitkällä aikavälillä sijoitusten ylittävän taas maksettujen tuottojen määrän. Hyvin hallinoituna Ponzi voi kestää hyvinkin pitkään joten se, että clubi on pyörinyt jo jonkin aikaa ei merkitse yhtikäs mitään. Normaali henkilön onnistunut pikkukotiutus on normaalisti merkinnyt ainoastaan sitä, että ko. henkilö uskaltaa sijoittaa clubiin enemmän rahaa ja mainostaa clubia kavereilleenkin. Jos joku kuitenkin tahtoo täällä leveillä että tienaa isoja summia niin muista, että olet tämän kusetuksen voittaja.vastustajat sen kuvailevat. Tässä ei ole kysymys osakkeen arvonnoususta, niinkuin monissa ponzeissa, vaan puhtaasta yli 100% tuotosta, puolen vuoden välein, kaikelle sijoitetulle pääomalle. Ulkopuolisella (uusilla jäsenillä)rahoituksella toimintaa ei vain voitaisi pyörittää tässä vaiheessa. Matematiikka, sori vaan, todistaa jotakin muuta kuin, että olisi ponzi.
Hauskin. Ja muutamat harvat pieniä summia, joo joo. - pankki rekistöröi
nettiboliisi kirjoitti:
Tiesitkö että pankki on velvollinen ilmoittamaan viranomaisille suuremmista tilisiirroista tai mikäli rahaa tulee epätavallisen paljon?
Teillähän klubissa on niin hirveitä summia ne kotiutukset että pankit ilmoittavat niistä eteenpäin.
Unohdappas kerran maksaa verot, niin kusessa olet.kaikki suuremmat tilisiirrot ulkomailta.
- jättäminen vie leivättömän
nettiboliisi kirjoitti:
Unohdappas kerran maksaa verot, niin kusessa olet.pöydän ääreen, vaan tulojen ilmoittamatta jättäminen.
- Clubilainen
pankki rekistöröi kirjoitti:
kaikki suuremmat tilisiirrot ulkomailta.
Voi teitä äitin pikku homojä:)Ei niitä meikä ainakaan ole Winclubista rahoja siirtänyt Suomeen on katos muitakin maita olemassa joissa on todella tiukka pankkisalaisuus.Onneksi näillekkin asioille on juridisesti hyvää neuvontaa.
- Hyvinkin
ei vaan toimi niinkuin kirjoitti:
vastustajat sen kuvailevat. Tässä ei ole kysymys osakkeen arvonnoususta, niinkuin monissa ponzeissa, vaan puhtaasta yli 100% tuotosta, puolen vuoden välein, kaikelle sijoitetulle pääomalle. Ulkopuolisella (uusilla jäsenillä)rahoituksella toimintaa ei vain voitaisi pyörittää tässä vaiheessa. Matematiikka, sori vaan, todistaa jotakin muuta kuin, että olisi ponzi.
Hauskin. Ja muutamat harvat pieniä summia, joo joo.No siinähän perustelet sillä sinun peruskoulu matematiikalla. Mistä sinä tiedät kuka kotiuttaa ja mitä? Enpä ainakaan ole tavannut yhtään winclubilaista jonka elämänlaatu olisi milläänlailla parantunut clubilaisuuden ansiosta, tulot tulevat edelleen rehellisestä työstä. Niin ja ainoastaan ovat ottaneet pankkilainaa ja työntäneet enemmän rahaa clubiin, että siinä sulle niitä vitun isoja kotiutuksias. Kyllä näitten perässätulleiden pankkilaina sijoituksilla makselee mukavasti vanhojen jäsenien kotiutuksia jonku aikaa. Toivottavasti joskus valkenee sullekkin pahvi kenenkä rahaa kotiutat, se on ihan yhtä varmasti otettu valuuttakaupasta voittoina kuin joulupukki on olemassa.
Jos olet jo sijoittanu siihen clubiin rahaasi niin tottakai vakuuttelet, että ei ole ponzi ei ole mahdollista, matematiikkakin jo kertoo. No kerro sitten maailman viksuin mies että miksi pisimmät Ponzit ovat toimineet yli 10 vuotta ja niissä on ollut paljon enemmän kusetettuja kuin teidän clubissanne? Miten albaniassa oli mahdollista, että koko kansantalous kyykkäs ja pahasti Ponzien takia. Luulis, että matematiikka sillonkin jo olisi kertonut, että ei ole mahdollista olla Ponzi mutta niin vaan oli.
Opiskelkaa apinat niin huomaatte, että winclubissa ei ole mitään sellaisia seikkoja jotka edes lieventäisi epäilystä siitä etteikö kyseessä olisi Ponzi. Toiseen suuntaan taas tilanne on aivan toinen, paitsi jos on sijoittanut jo rahaa clubiin ja haluaa pitää itsesuggestiolla itsensä kovassa uskossa siihen, että ei ole sössinyt rahojaan haaskuuseen.
Odotellaan ja katsellaan. Kyllä se joskus selviää olenko oikeassa vai oikeassa. - loppuun ennen
Hyvinkin kirjoitti:
No siinähän perustelet sillä sinun peruskoulu matematiikalla. Mistä sinä tiedät kuka kotiuttaa ja mitä? Enpä ainakaan ole tavannut yhtään winclubilaista jonka elämänlaatu olisi milläänlailla parantunut clubilaisuuden ansiosta, tulot tulevat edelleen rehellisestä työstä. Niin ja ainoastaan ovat ottaneet pankkilainaa ja työntäneet enemmän rahaa clubiin, että siinä sulle niitä vitun isoja kotiutuksias. Kyllä näitten perässätulleiden pankkilaina sijoituksilla makselee mukavasti vanhojen jäsenien kotiutuksia jonku aikaa. Toivottavasti joskus valkenee sullekkin pahvi kenenkä rahaa kotiutat, se on ihan yhtä varmasti otettu valuuttakaupasta voittoina kuin joulupukki on olemassa.
Jos olet jo sijoittanu siihen clubiin rahaasi niin tottakai vakuuttelet, että ei ole ponzi ei ole mahdollista, matematiikkakin jo kertoo. No kerro sitten maailman viksuin mies että miksi pisimmät Ponzit ovat toimineet yli 10 vuotta ja niissä on ollut paljon enemmän kusetettuja kuin teidän clubissanne? Miten albaniassa oli mahdollista, että koko kansantalous kyykkäs ja pahasti Ponzien takia. Luulis, että matematiikka sillonkin jo olisi kertonut, että ei ole mahdollista olla Ponzi mutta niin vaan oli.
Opiskelkaa apinat niin huomaatte, että winclubissa ei ole mitään sellaisia seikkoja jotka edes lieventäisi epäilystä siitä etteikö kyseessä olisi Ponzi. Toiseen suuntaan taas tilanne on aivan toinen, paitsi jos on sijoittanut jo rahaa clubiin ja haluaa pitää itsesuggestiolla itsensä kovassa uskossa siihen, että ei ole sössinyt rahojaan haaskuuseen.
Odotellaan ja katsellaan. Kyllä se joskus selviää olenko oikeassa vai oikeassa.kun tulet aukomaan päätäsi. En ole niin ylimielinen typerys kuin sinä. Katsotaan sitten olenko oikeassa vai väärässä. Muutamiin väitteeisiisi edes jokin todiste, niinkuin te täällä jatkuvasti kinuatte.
- kuka ottanut pankkilainaa?
- tunnetko edes yhtään yli vuoden klubissa ollutta?
- mitä teet jos joulupukki onkin olemassa?
- miksi klubi toimii näin, ei kokouksia, ei koulutuksia ja maksaa tuottoja ihan samalla tavalla myös ihmisille, jotka eivät rekrytoi?
- miksi maksut eivät ole kertaakaan olleet myöhässä, vaikka yli 100% tuottoja tulee joka puolivuotiskausi?
- Osaatko edes laskea paljonka ihmisiä pitäisi rekrytoida tilanteessa, jossa sijoitusmäärät ja tuotot nousevat neliöön yli 100% joka 6 kk ja näin olisi toiminut jo viisi vuotta, jos olisi ponzi? Vaikea lause ehkä sinulle.
Tutki historiaa ja ihmettele Albaniaa sitten.
- JUSU
Oletko tosiaan maa second best friieend
Antti Suhonen.
Jos kerran rahhoo on tullut, niin milloin maksat velkasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076