Selvitysmiehen palkkio vj:ssä

MAP

Kertokaapa velkajärjestelyssä olevat kuinka suuri oli tapauksessasi selvitysmiehen palkkio euroissa.

5

614

Äänestä

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuosi vielä

2008 oli n. 1000e

• S

Keski-suomessa oli vuonna 2007 1300€ nyt on järjestely ohitse ja elämä tuntuu paljon paremmalle.

• Anonyymi

Palkkio on mielivaltainen ja usein selvitysmies keksii perustelut palkkion korottamiseksi. Omalla kohdallani korotus oli 100% ja palkkio 2.200€ noin.
      Korotusperustelut olivat minun kohdalla jopa perättömiä mutta näissä jutuissa piilee se oikeuslaitosten mafia ja asianajajien sekä oikeuslaitoksen kytkös. Tietyt selvitysmiehet saavat keikkoja muita useammin ja nauttivat tuomareiden suosiota.
      Niin Suomessahan ei ole korruptiota Hah hah haa

• Anonyymi

Miten niin mielivaltainen. Tottakai jos ihmisellä on paljon velkaa ja pääsee ulosoton jälkeen velkajärjestelyyn viideksi vuodeksi, niin jokainen kymppi ja satanen on paljon rahaa, mutta todella isoissa pääomissa tuhat tai kaksi ei ole mitään siitä, että osa veloista pyyhitään helvettiin ja alle kymmenessä vuodessa paperit on muodollisesti kunnossa.

Selvitysmies on varmasti korvauksensa ansainut, eikä siitä kaikki jää häneelle.

• Anonyymi

Eli joku tekee ison työn ja saa sinulta velkoja esim 50 000€ anteeksi. Velkaa jonka olet itse tehnyt ja käyttänyt. Sitten tonnin-parin palkkio on keksitty? Ilmeisesti kaikki mikä maksaa on keksittyä ja kaikkien pitäisi palvella vain sinua työkseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      63
      594
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe