Kertokaapa velkajärjestelyssä olevat kuinka suuri oli tapauksessasi selvitysmiehen palkkio euroissa.
Selvitysmiehen palkkio vj:ssä
5
511
Vastaukset
- Vuosi vielä
2008 oli n. 1000e
- S
Keski-suomessa oli vuonna 2007 1300€ nyt on järjestely ohitse ja elämä tuntuu paljon paremmalle.
- Anonyymi
Palkkio on mielivaltainen ja usein selvitysmies keksii perustelut palkkion korottamiseksi. Omalla kohdallani korotus oli 100% ja palkkio 2.200€ noin.
Korotusperustelut olivat minun kohdalla jopa perättömiä mutta näissä jutuissa piilee se oikeuslaitosten mafia ja asianajajien sekä oikeuslaitoksen kytkös. Tietyt selvitysmiehet saavat keikkoja muita useammin ja nauttivat tuomareiden suosiota.
Niin Suomessahan ei ole korruptiota Hah hah haa- Anonyymi
Miten niin mielivaltainen. Tottakai jos ihmisellä on paljon velkaa ja pääsee ulosoton jälkeen velkajärjestelyyn viideksi vuodeksi, niin jokainen kymppi ja satanen on paljon rahaa, mutta todella isoissa pääomissa tuhat tai kaksi ei ole mitään siitä, että osa veloista pyyhitään helvettiin ja alle kymmenessä vuodessa paperit on muodollisesti kunnossa.
Selvitysmies on varmasti korvauksensa ansainut, eikä siitä kaikki jää häneelle.
- Anonyymi
Eli joku tekee ison työn ja saa sinulta velkoja esim 50 000€ anteeksi. Velkaa jonka olet itse tehnyt ja käyttänyt. Sitten tonnin-parin palkkio on keksitty? Ilmeisesti kaikki mikä maksaa on keksittyä ja kaikkien pitäisi palvella vain sinua työkseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161