Kokemuksia Vaa'asta

wendyy

Pari kuukautta sitten tapasin Vaaka miehen baarissa. Oltiin tavattu jo 1,5 vuotta aikaisemmin, mutta nyt näimme uudestaan. Se oli taas menoa kun nähtiin. Hän tuli baarissa juttelemaan, siinä meni ilta ja lähdettiin samaa matkaa kotiin. Vaaka on mielestäni äärimmäisen humaava ja komea, sekä taitava puhumaan. Illan jälkeen viestiteltiin aika maltillisesti, koska kyseinen Vaaka oli parisuhteessa ja heillä oli lapsia. Nähtiinkin kerran. Viestittelyä jatkui, vaikka hän koki hieman huonoa omaatuntoa puolisoaan kohtaan, vaikka heillä oli jo useamman kuukauden mennyt huonosti. Sitten näimme yhä enemmän ja viestittely muuttui paljon kiihkeämmäksi ja näkemisemme myös. Näimme iltaisin useita kertoja viikossa. Suhteemme oli äärimmäisen romanttista. Hän oli äärimmäisen hellä, huolehtiva ja ihana. Halusi kovasti huolehtia minusta.Meillä oli todella ihania hetkiä, kävi minun luona yökyläilemässä ja seksikin oli upeaa. Vaikka heillä meni parisuhteessa huonosti puolisonsa kanssa ja hänkin oli valmis eroamaan, hän ei uskaltanut erota.

No sitten nainen otti eron ja aikoi muuttaa lasten kanssa pois. Mies maksoi naisensa ulos talosta ja kaikki eroasiat hoitivat yhdessä. Mies teki suunnitelmia meidän osalle, että sitten voin tulla sen luokse, kun eksänsä muuttaa kuunvaihteessa omaan taloon. Hän suunnitteli jo kesääkin, miten voidaan lähteä mökille jne.

Sitten viime viikolla, aivan yhtäkkiä mies laittoi minulle viestiä, että hänen pää on sekaisin, eikä tiedä mitä haluaa. Kuitenkin sanoi, että olen ihana nainen yms.. kehui jne. Kuulemma ei voi minun viestiin vastata, koska exänsä saa pahan mielen siitä. Ihan kui ei voisi mennä vaikka nurkan taakse sitä viestiä kirjoittamaan. :D Hieman selittelyn makua. Onhan se ihan ymmärrettävää, että eron tullessa konkreettiseksi, voi iskeä ahdistus, niinkuin kävi itsellenikin, mutta se meni ohi ajan kanssa. Kysyin mieheltä, että mitä se aikoo. Ei vastausta. Tuntuu, että aina ahistuu, kun pitäisi päätös tehdä. Nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Tietysti antaisin hänelle omaa aikaa toipua erosta, mutta hän ei tuohonkaan vastannut mitään.

Se on ainakin varma, että en kehtaa olla mikään varahenkilö. Itse rasittaa tuollainen jahkaileminen ja se, ettei voi sanoa, mitä edes ajattelee. Olihan tämä ihan outoa, koska kaikki oli hyvin ja yhtäkkiä kävi näin. Tämä kyseinen mies on kyllä aikaisemminkin pettänyt parisuhteissa, että ehkä olin vain yksi välivaihe.

Saa nähdä viikonlopun jälkeen, kun sen eksä muuttaa pois, että ottaako yhteyttä sitten kun jää yksin. Koska hän on puhunut, että yksinjääminen on pahinta kun ero tulee.

Mutta minulle riitti tämä. :) Onko kellään samoja kokemuksia?

1

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sivusta...

      Ei ole kokemusta, mutta sen verran sanon, että vaaka ei osaa olla yksin vaan aina on joku varalla tai näköjään useampaakin pitää yhtäaikaa. Ja kaikkiin merkkeihin yhteinen sääntö, että jos on sellainen mies joka on pettänyt vaimoaan sinun kanssa, niin saat olla varma,että pettää sinuakin kohta jonkun muun kanssa. Tai ainakaan koskaan et voi olla varma asiasta. Tuskin on hauskaa olla varuillaan koko ajan..... kannattaa ehkä vielä miettiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe