Onko yön aikana tapahtunut muutoksia keskustelupalstan ulkoasussa?
Kävin suomi24 infosivulla, en löytänyt yläpalkin enkä keskusteluissa aikaisemmin näkyneille galleriakuville häviämisinfoa. Onko vika koneessani, minussa vai eikö missään?
Kysyy tollikka korvesta ; )
Sokea kanako?
47
188
Vastaukset
- henrjii
???? paina vaikka. F.11, jos olet kokoruutilassa; Mitään tietysti ei ole otettu
Itseasiassa näin on helpompi lukea ketju on selkeä ja näkyy kuka vastaa kenellekin, mutta onko sulta kuvat hävinneet? Illallahan myöhään kun tulin kotiin ja yritin palstalle, en päässyt oli päivityskatkos siis jotain päivitettiin
No mä en ainakaan näe mitään muutosta missään. Toistaiseksi.
- lapset pelaa
minttupuu kirjoitti:
En nää mäkään.
Kuvat tallessa ja ketjut täsmä samanlaiset ku tähänkin asti.Jossain oli ohje paina F5 silloin tällöin ja päivitä sivustoja.
Johtuukohan siitä että mokkulakoneissa on samoja tunnuksia useammallakin - aina ei oo just oman koneen sivustoilla? lapset pelaa kirjoitti:
Jossain oli ohje paina F5 silloin tällöin ja päivitä sivustoja.
Johtuukohan siitä että mokkulakoneissa on samoja tunnuksia useammallakin - aina ei oo just oman koneen sivustoilla?Käsittääkseni sillä, monellako on mokkula, niin ei ole mitään tekemistä sun oman koneesi asetuksien kanssa. Jos muksut pelaa sun koneella, ne on voineet tehdä omia asetuksia niille sivuille millä pelaavat ja se voi vaikuttaa muihin sivuihin. Ei ulkopuoliset.
- mummon harmit...
lapset pelaa kirjoitti:
Jossain oli ohje paina F5 silloin tällöin ja päivitä sivustoja.
Johtuukohan siitä että mokkulakoneissa on samoja tunnuksia useammallakin - aina ei oo just oman koneen sivustoilla?Minulla ei lapset pelaa ja on se surullinen mokkula ja bannissa olen harvasepäivä. Suututtaa.
Nyt vielä enemmän, kun kone ilmoitti paripäivää, "ei verkkoa"? Soitimpasitten gurulle, joka ei pystynyt auttamaan ja niin tuli guru kotiin. Voin vain arvailla laskun suuruutta. Olisin varmasti saanut uuden koneen. - 7-14
mummon harmit... kirjoitti:
Minulla ei lapset pelaa ja on se surullinen mokkula ja bannissa olen harvasepäivä. Suututtaa.
Nyt vielä enemmän, kun kone ilmoitti paripäivää, "ei verkkoa"? Soitimpasitten gurulle, joka ei pystynyt auttamaan ja niin tuli guru kotiin. Voin vain arvailla laskun suuruutta. Olisin varmasti saanut uuden koneen.Mokkulan ohjelma pois ja kokonaan uudelleenasennus.
Ilman mitään kalliita guruja. - Johan on neuvot ?
7-14 kirjoitti:
Mokkulan ohjelma pois ja kokonaan uudelleenasennus.
Ilman mitään kalliita guruja.Ekanahan kannattaisi kysyä kuka on mokkulan operaattori, ja kuten Soneran ja TeleFinlandin ohjelmassa voit hakea lähin tukiasema nettitikulle.
Joten eiköhän tuo mahdollisuus ole kaikilla muillakin operaattoreilla.
En nyt muista asiaa, vaikka olen ollut asiakas DNA:lla ja Elisalla. Muistaakseni ainakin Elisalla on vastaava. Ja miksei sitten olisi muillakin ?
Tuo eilinen "häikkä" oli täysin Suomi24:n oma. Toiset sivut toimi tämä 60 ei. - zz-zz
Johan on neuvot ? kirjoitti:
Ekanahan kannattaisi kysyä kuka on mokkulan operaattori, ja kuten Soneran ja TeleFinlandin ohjelmassa voit hakea lähin tukiasema nettitikulle.
En nyt muista asiaa, vaikka olen ollut asiakas DNA:lla ja Elisalla. Muistaakseni ainakin Elisalla on vastaava. Ja miksei sitten olisi muillakin ?
Tuo eilinen "häikkä" oli täysin Suomi24:n oma. Toiset sivut toimi tämä 60 ei.Käyn päivittäin tällä palstalla ja hyvin toimii Firefoxin kautta. Yhteydet tulee kaapelia pitkin.
Ekanahan kannattaisi kysyä kuka on mokkulan operaattori, ja kuten Soneran ja TeleFinlandin ohjelmassa voit hakea lähin tukiasema nettitikulle.
Tuo eilinen "häikkä" oli täysin Suomi24:n oma. Toiset sivut toimi tämä 60 ei."kysyä kuka on mokkulan operaattori"
Keneltä??
Kai nyt jokainen tietää, minkä operaattorin asiakas on.
Aina ei auta, vaikka se lähin tukiasema ois metrin päässä, jos 3g-verkko pahasti ylikuormittunut.- Johan on neuvot ?
minttupuu kirjoitti:
"kysyä kuka on mokkulan operaattori"
Keneltä??
Kai nyt jokainen tietää, minkä operaattorin asiakas on.
Aina ei auta, vaikka se lähin tukiasema ois metrin päässä, jos 3g-verkko pahasti ylikuormittunut."Keneltä??"
Ajatus oli että täällä voisi sellainen neuvoa joka on saman operaattorin asiakas, ja jopa tietää asiasta jotain.
Muutakin kun sen että 3g-verkko pahasti ylikuormittunut.
Itselläni ei ole moisia ongelmia koska olen varautunut noihin, ja 3g-verkko on ollut jo käytössä liki 6-vuotta. Jotain on oppinut jo tuona aikana. - Pirre*
mummon harmit... kirjoitti:
Minulla ei lapset pelaa ja on se surullinen mokkula ja bannissa olen harvasepäivä. Suututtaa.
Nyt vielä enemmän, kun kone ilmoitti paripäivää, "ei verkkoa"? Soitimpasitten gurulle, joka ei pystynyt auttamaan ja niin tuli guru kotiin. Voin vain arvailla laskun suuruutta. Olisin varmasti saanut uuden koneen.Just niin..bannissa joka päivä..
- Johan on neuvot ?
zz-zz kirjoitti:
Käyn päivittäin tällä palstalla ja hyvin toimii Firefoxin kautta. Yhteydet tulee kaapelia pitkin.
Joo, ne on vielä tänään parhaat nettiyhteydessä, nuo kaapelit, piuhat ja valokuitukaapelit.
Saa nähdä millaiseksi saavat 4G-yhteydet tulevaisuudessa, ja onko yhtä paljon ongelmia kun on ollut näissä 3G-yhteyksissä.
Suurin puutehan näissä on tuo kuormitus ja liian vähäinen kapasiteetti kännyille ja mokkuloille. Puhelut ovat aina etuoikeutettuja 3G-yhteyksissä, se mikä jää linjasta vapaaksi saavat sitten nettitikut ja mokkulat.
Joten ei ihme jos on ongelmia.
- Korppis*
Kävin mökillä tuulettumassa. Palattuani vihdoin mokkulani läppäriin. Homma täällä ihan kuin eilenkin joten olen ilmeisesti itse tehnyt valokuvia muokatessani jonkin virheasennuksen.
Olen aikaismmin palauttanut toimintoja, mutta nyt ei vielä kelaa miiten sen tein.
Jospas tämä tästä kun järjestelen harmaat aivosoluni riviin.- henrjii
Ohjauspaneelista, päivämäärä, aika, siirrä järjestelmää paripäivää taaksepäin.
- Korppis*
henrjii kirjoitti:
Ohjauspaneelista, päivämäärä, aika, siirrä järjestelmää paripäivää taaksepäin.
Ei onnistunut, mutta kuopus tulee katsomaan mitä olen söhlännyt. Muuten käytän firefoxia. Kun tulen sisään internet koska internet explorella pääsen vanhaan näkymään, mutta kun avaan ketjun ohjelma heittää minut ulos. Läppärillä käytän internet explorea ja se pilittää. Olisiko firefoxissa vika (:0'
- henrjii
Korppis* kirjoitti:
Ei onnistunut, mutta kuopus tulee katsomaan mitä olen söhlännyt. Muuten käytän firefoxia. Kun tulen sisään internet koska internet explorella pääsen vanhaan näkymään, mutta kun avaan ketjun ohjelma heittää minut ulos. Läppärillä käytän internet explorea ja se pilittää. Olisiko firefoxissa vika (:0'
itsellä on tässä ubuntu, mutta sielä saattaa olla joku lisäosa päällä, joka estää mainokset.Katso firefox ohje/lisäosat,
Konekin saattaa olla täynnä kaikkea rojua joka pitäisi siivota pois
- Johan on neuvot ?
Niin siis missä se vika on ? Selaimessako vai siinä kuvankäsittelyohjelmassa, jos menet sillä selaimella nettiin. Ethän sinä tuolla kuvankäsittelyohjelmalla nettiin mene.
- opettelen mäkin
mee koneen helppokäyttökeskukseen ja kumoa annetut komennot, pitäis taas toimia kuin ennenkin.
Jos yhteys verkkoon Mobile Partnerin avulla, eikä verkkoja löydy, joskus auttaa mokkulan irrotus koneesta. Yhteys syntyy, kun painat Tools > options > general motorsilta > profil management >mokkula paikoilleen > Odota nuolesta kuuluva plumps-ääni > näppäile tunnuksesi ilm. lappuun, täppää connect > disconnect ja yhteys on valmis.
Mä teen näin. - Korppis*
opettelen mäkin kirjoitti:
mee koneen helppokäyttökeskukseen ja kumoa annetut komennot, pitäis taas toimia kuin ennenkin.
Jos yhteys verkkoon Mobile Partnerin avulla, eikä verkkoja löydy, joskus auttaa mokkulan irrotus koneesta. Yhteys syntyy, kun painat Tools > options > general motorsilta > profil management >mokkula paikoilleen > Odota nuolesta kuuluva plumps-ääni > näppäile tunnuksesi ilm. lappuun, täppää connect > disconnect ja yhteys on valmis.
Mä teen näin."mee koneen helppokäyttökeskukseen ja kumoa annetut komennot, pitäis taas toimia kuin ennenkin. "
Minä menin, en löytänyt kumoa annetut toiminnot nappia ; )
Jos uskoisin teitä kaikkia ja tekisin kuinka sanotte olisin hukassa ; DD Koneeni toimii ihan moitteettomasti muualla, mutta täällä suomi24 keskusteluissa olen palannut menneisyyteen minulla on vanhaa tyyliä edustava sukupuu ilman kuvia, joka itseasiassa on sekeä, kuvat häiritse.
Voin pelittää tällä pöytäkoneella näinkin. Jos haluan katsoa kauniita kissan tai kukkien kuvia kommenttienne kohdalla se onnistuu kun vaihdan mokkulan läppäriini joten ei tämä ole kauhistuksen kanahäkki.
Ajattelin kun kopioin kuvia täältä omiin tiedostoihin ja käsittelin kopioimiani kuvia, että ehkä tein jonkin virhesiirron kun kuvat keskustelusivuilta häipyivät bittitaivaalle ; ).
Tälläinen tappaus.korpikirjailija kirjoitti:
Koneeni toimii ihan moitteettomasti muualla, mutta täällä suomi24 keskusteluissa olen palannut menneisyyteen minulla on vanhaa tyyliä edustava sukupuu ilman kuvia, joka itseasiassa on sekeä, kuvat häiritse.
Voin pelittää tällä pöytäkoneella näinkin. Jos haluan katsoa kauniita kissan tai kukkien kuvia kommenttienne kohdalla se onnistuu kun vaihdan mokkulan läppäriini joten ei tämä ole kauhistuksen kanahäkki.
Ajattelin kun kopioin kuvia täältä omiin tiedostoihin ja käsittelin kopioimiani kuvia, että ehkä tein jonkin virhesiirron kun kuvat keskustelusivuilta häipyivät bittitaivaalle ; ).
Tälläinen tappaus.Siis tarkotatko nyt, että näet sen vanhan puunäkymän??
- Johan on neuvot ?
Mä teen näin.Varmaan nuo neuvot toimii Windowsissa.
Itselläni toimii niin et kun starttaan läppäri, niin se hakee suoraan nettiyhteyden ilman mitään kommervenkejä. Ja anteenit ovat varmistamassa hyvän yhteyden nettitikun kautta. Johan on neuvot ? kirjoitti:
Varmaan nuo neuvot toimii Windowsissa.
Itselläni toimii niin et kun starttaan läppäri, niin se hakee suoraan nettiyhteyden ilman mitään kommervenkejä. Ja anteenit ovat varmistamassa hyvän yhteyden nettitikun kautta.Mitäs jos siitä läppäristä hajoo startti?
:D- Johan on neuvot ?
minttupuu kirjoitti:
Mitäs jos siitä läppäristä hajoo startti?
:DTinataan uusi startti, tai laitetaan yliheitto siihen, niin että starttaa, kun virtaa tulee piuhasta.
- Korppis*
minttupuu kirjoitti:
Siis tarkotatko nyt, että näet sen vanhan puunäkymän??
En varsinaisesti sama näkymä, mutta koska kuvat ovat tuosta nimimerkin vasemmaltapuolen pois niin pystyy helpommin seuraamaan ketjun kulkua.
- Johan on neuvot ?
Tinataan uusi startti, tai laitetaan yliheitto siihen, niin että starttaa, kun virtaa tulee piuhasta.
Oon muuten tehnyt / asentanut nettitikkuun käyttöjärjestelmän, eli se ei kaipaa mitään kun näytön ja USB -väylän koneesta.
Niin tietenkin hiiri ja näppis on hyvä olla kun en ole vielä ostanut kosketusnäyttöä. - Korppis*
Varmaan nuo neuvot toimii Windowsissa.
Itselläni toimii niin et kun starttaan läppäri, niin se hakee suoraan nettiyhteyden ilman mitään kommervenkejä. Ja anteenit ovat varmistamassa hyvän yhteyden nettitikun kautta.Johan on neuvot@, minulla ei ole nettiyhteysongelmia, pelittää hyvin, mutta..no... lähden saunomaan. Kuopus hoitelee hommelin huomenna kuntoon, niin ei ole sellainen omituinen olo, että on kuin nurkan takana kuikkimasssa mitä te muut teettä ; )
- Johan on neuvot ?
Mä teen näin.Näin sitä voi testailla Sonera / TeleFinlandin Mobile Partner illa. Windows-käyttöjärjestelmässä.
Mee tuossa Mobile Partnerissa
- Työkalut >
ase ... >
paina vasemmalla > verkko <
ja sitten oikealta puolelta tuota ikkuna valitse > Rekisteröintitila <
Sen jälkeen valitse
>Etsi ja rekisteröi man. <
Sitten ei kun Päivitä nappia
http://aijaa.com/006759453545
Odota että saat kuvan mukaisesti eri operaattoreiden tukiasemia, kuten kuvassa .
Sitten painat ( OK ) -nappulaa
Ja johan taas pitäisi pelata mokkulan. - Johan on neuvot ?
Korppis* kirjoitti:
Johan on neuvot@, minulla ei ole nettiyhteysongelmia, pelittää hyvin, mutta..no... lähden saunomaan. Kuopus hoitelee hommelin huomenna kuntoon, niin ei ole sellainen omituinen olo, että on kuin nurkan takana kuikkimasssa mitä te muut teettä ; )
Juu, ymmärsin mikä on sinulla vialla, ja vastasinkin jo tuolla aiemmin siihen.
"Niin siis missä se vika on ? Selaimessako vai siinä kuvankäsittelyohjelmassa, jos menet sillä selaimella nettiin. Ethän sinä tuolla kuvankäsittelyohjelmalla nettiin mene. "
Joten syy on www-selaimessa. Johan on neuvot ? kirjoitti:
Juu, ymmärsin mikä on sinulla vialla, ja vastasinkin jo tuolla aiemmin siihen.
"Niin siis missä se vika on ? Selaimessako vai siinä kuvankäsittelyohjelmassa, jos menet sillä selaimella nettiin. Ethän sinä tuolla kuvankäsittelyohjelmalla nettiin mene. "
Joten syy on www-selaimessa.Olen saanut hyviä neuvoja, mutta toisaalta olen tässä naputellessani ihastunut tähän blancoon taustaan. Taidan pitää tämän, mainokset ja kuvat eivät häiritse kommunikointiani.
- Johan on neuvot
korppis kirjoitti:
Olen saanut hyviä neuvoja, mutta toisaalta olen tässä naputellessani ihastunut tähän blancoon taustaan. Taidan pitää tämän, mainokset ja kuvat eivät häiritse kommunikointiani.
Jaa, sinulla on Firefox-selain ?, josta olet valinnut www-ammattilaisen työkaluja ?
Jos selaimen ulkonäkö on niin karkea, mainoksiakaan ei näe, se kai on sitten ulkonäöltään kuten tämä mun selain ?
http://aijaa.com/008749455527 - Johan on neuvot ?
Näin sitä voi testailla Sonera / TeleFinlandin Mobile Partner illa. Windows-käyttöjärjestelmässä.
Mee tuossa Mobile Partnerissa
- Työkalut >
ase ... >
paina vasemmalla > verkko <
ja sitten oikealta puolelta tuota ikkuna valitse > Rekisteröintitila <
Sen jälkeen valitse
>Etsi ja rekisteröi man. <
Sitten ei kun Päivitä nappia
http://aijaa.com/006759453545
Odota että saat kuvan mukaisesti eri operaattoreiden tukiasemia, kuten kuvassa .
Sitten painat ( OK ) -nappulaa
Ja johan taas pitäisi pelata mokkulan.Niin, jäipä laittamatta tuohon aiemaan että tuo testi tehdään VAAN silloin kun ei ole nettiyhteyttä.
Elikkä sillähän juuri etsitään rekisteröintiä operaattorin koneelle, ja sisäänkirjautumis mahdollisuutta.
- etsivä löytää..
Jossakin katvealueita, ei ilmesty näytön vas. alalaitaan verkon palkkeja.
Windowsin oppikirjan mukaan osa verkoista kätkettyjä verkkoja, kodin pienkoneissa, esm mikrot, partakoneet, sähköhammasharja tms.
On löytynyt toimiva verkko kun pari minuuttia annat jonkun pienkoneen hurista. - Korppis*
Hyvä biisi, kiitos... muuten taidan pitää tämän näkymän ei mainoksia eikä häiritseviä kissankuvia. Vaaleat reunat joten tekstit helppo lukea ; )
- '''''''''''''''
Mikäköhän nyt mahtoikaan olla ongelmasi, kun en vastauksia lukemallakaan ymmärtänyt?
Älä vaivaa päätäsi, ongelmaa ei ole sillä ongelma voi muutunut positiiviseksi kun tajuaa taustamuutoksen edut. ; )
- virustorjuntaa
Mun koneella noi Mobile B: ssa tunnusta kysyvät laput vaihtuu alinomaa, kielinä suomi, englanti, japani, kiina ja ehkä korea. Onko teillä samoin?
F-secure ilmoittaa tämän tästä hälytyksistä ja palomuurihyökkäyksistä.- Vai niin ..
No eipä ihme kun tuo F-securen Siilasvuo on Suomen rikkainmies, jos sunkin vehkeet noin toimivat!
Mä oon aina heittänyt vesilintua noilla F-securen tuotella, joten mulla ei vaihtele kieli, ja ilmainen anti-virus ohjelmat ovat hoitaneet minun koneita.
Mitkä laput??
Ei mulla mitään lappuja näy? Pööö :D"minttupuu"
Annahan sie Korppiksen venytellä.
H.Höh, itehän sä tääl venyttelet senkin lääkekauppias!!
Väitäkkö muka, että toi lappujuttu ois Korppiksen kirjottama?
Ei taatusti, haluisin kyllä tietää enemmän noista "lapuista".
Heh, jäbä on mustis, jos Korppiksen ketjut vetää väkee ;P- uskomaton tunnustus.
minttupuu kirjoitti:
Höh, itehän sä tääl venyttelet senkin lääkekauppias!!
Väitäkkö muka, että toi lappujuttu ois Korppiksen kirjottama?
Ei taatusti, haluisin kyllä tietää enemmän noista "lapuista".
Heh, jäbä on mustis, jos Korppiksen ketjut vetää väkee ;PNyt voimme odottaa peräti uutta kirjaa, kun täältä on kopioitu kuvia omiin tiedostoihin, vai onkohan ne siirretty facebook:iin????
Missähän se meikäläisen naamakin nyt loistaa??? uskomaton tunnustus. kirjoitti:
Nyt voimme odottaa peräti uutta kirjaa, kun täältä on kopioitu kuvia omiin tiedostoihin, vai onkohan ne siirretty facebook:iin????
Missähän se meikäläisen naamakin nyt loistaa???Etkö ole vielä hokannut, onhan siitä täällä varoitettu. Harmin paikka nyt voi tosiaan naamasi tai kollisi kuvat olla yksityisissä kansioissani ja ties missä ; )
- wwwwwwpiste
korppis kirjoitti:
Etkö ole vielä hokannut, onhan siitä täällä varoitettu. Harmin paikka nyt voi tosiaan naamasi tai kollisi kuvat olla yksityisissä kansioissani ja ties missä ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413867- 843750
- 1213408
- 1452807
- 1582164
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282072Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202048- 401669
- 681288
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261135