Milloinkahan Caprica alkaa tulemaan, jää varmaan viimeiseksi Galacticasta sitten tuo sarja.
Caprica kertoo ajasta kun keksivät ne Cylon-robotit ihmisten avuksi, ennen niiden kapinaa.
Galacticaa on aika paljon tehtykin 1978 vuodesta asti, eikä syyttä kyllä.
Nyt vasta tuokin pyörii Galactican 4. tuotanto uudesta sarjasta.
4
160
Vastaukset
- hyväsarjaonkyllä
Tämä onkin hyvä tämä Caprica-sarja, alkaa kunnolla tapahtumaan vasta jakson 9/18 jälkeen kunnolla "The End of Line"
- Be seeing you, nr. 6
"Galacticaa on aika paljon tehtykin 1978 vuodesta asti, eikä syyttä kyllä."
no eipä kyllä ole jos seitkyt ja kaheksankyt luvulla tehtiin pari kautta ja sitten olikin yli 20 vuotta hiljaiseloa ennen tuota uutta sarjaa.
ja capricakin tais jäädä yhteen kauteen kun ei saanut katsojia mutta nyt on suunnitteilla joku olikohan joku blood and chrome tai jotain sinne päin sarja joka kertoo nuoresta adamasta sotimassa tms. - alku hyvä loppu ei
Itse asiassa tuo Caprican alku lupas hyvää mutta tauon jälkeiset jaksot oli niin täyttä tuubaa, ettei sitä katsonut enää kukaan. Tuo väite, että jakson 9/18 jälkeen olis ollut hyvä niin on kyllä täyttä kukkua.
- ettiedämistäpuhut
12-18 jaksot ovat missä bodareilta lyödään pesäpallomailalla polvet muusiksi: kävele sitten... jne
12. osaan asti on ollut englannissa, mutta sen jälkeen vain jenkkiläisiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908746Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484771Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit472659Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641182Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110