Gallup: muistamiset

näytönpaikka

miten osoitat ihastumisesi ystävänpäivänä

22

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkkejä

      Kortti, halaus, tunnustus...

    • 19+2

      En mitenkään :(.

    • ihana mies on

      Laitan eräälle nuoremmalle miehelle Ystävänpäiväviestin tekstarilla, toiveena, että nähtäisi ;)

      • Mummeli

        Älä laita yhtään mitään,varattu ukm.Kyllä minä hoidan omani.koitas hakee joku vapaa,-iällä 61-73 eli ikäisijäs,kiits


      • ihana mies on
        Mummeli kirjoitti:

        Älä laita yhtään mitään,varattu ukm.Kyllä minä hoidan omani.koitas hakee joku vapaa,-iällä 61-73 eli ikäisijäs,kiits

        mummelilla meni nyt vähän huti!


    • tuula-neiti

      Jos olisi se ystävä niin voisin kutoa hänelle oranssit villasukat.

    • voi.höh

      Tahtoisin osoittaa välittämiseni kaikilla mahdollisilla kilteillä ja vähän tuhmillakin eleillä. Mutta luulen, ettei hän sitä oikeastaan halua. Lämmöllä siis ajattelen ja unelmissa yksin lillun varmaan myös silloin ystävänpäivänä. Toivotaan, että telepaattiset terveiset menevät perille... :/

      • Parasta hänelle

        Seista töpötän oven takana niin kauan, että kohde osuu paikalle. Mitä seuraa, en kerro tässä. Yllätystä luvassa, sitä pähkäilen parasta aikaa. . .


      • vastasin

        vastaa---älä vastaa---vastaa---älä vastaa---kutsunko kylään--en kutsu--kutsunko--en. ---tuntuu niin älyttömältä--en ymmärrä enää mitään. olen jo voinut lähettää tervehdyksen
        vastasin nimimerkille "voi.höh" ehkä meni pieleen, kurjaa tämä arvausleikki


    • t.t.

      Ystäviäkö te haluatte hänen kanssa olla.? Mä ainakin haluan enemmän. Eli ei mitään muistamisia silloin

      • ökkö

        Muuallapäin ystävänpäivä onkin kai enemmän rakastavaisten juttu, Suomessa taas ystävien.


      • mutta eikös

        sitä siinä samalla olla myöskini ystäviä:) minusta ainakin :)


      • ? ! & = joku

        ....täällä tapahtuu ihmeitä.....en ole suomi 24:n suosiossa... totean sen....


      • juu-ei juu-ei..jne
        ? ! & = joku kirjoitti:

        ....täällä tapahtuu ihmeitä.....en ole suomi 24:n suosiossa... totean sen....

        ..minun taitaa olla paras ottaa yhteyttä "maalaislääkäriin"


    • atämmä-mies

      En osoita mitenkään ihastumistani, koska en ole keneenkään ihastunut eikä kukaan minuun. Olen tällainen tylsä ATM-paska, joten eipä naisia kiinnosta. Ystävää ehkä muistan jollain tapaa, tekstiviestillä esimerkiksi jos en käy kylässä.

    • JK

      ENN KTENKÄÄN

    • Tylsämies

      Taidan halata kultaani :) Ja myöhemmin talutan sänkyyn,annan oikein täydellisen käsittelyn,saa nauttia sydämmensä pohjasta.Jossakin kun on taitava,sitä sitten pitää käyttää :) Muuta minä en sitten osaakaan.

    • silläselvä

      Oijoih, joku tyttö, mutta se tietää jo että siitä tykkään, mutta miten sitten kun potkaisin sen isää jo, mutta tykkään tytöstä, sen isännällä ei ole oikein valtaa.

      En lähetä mitään vaikka aika paljon tykkäänkin jostain tytöstä..

      Enkä edes odota mitään typeriä kortteja...

    • ....................

      Kertoisin viimeinkin hänelle, että mitä tunnen häntä kohtaan. Lisäksi antaisin ehkä myös jonkun lahjan. Tosin eipä se oikein onnistu, kun emme näe tänäänkään.

    • bubu_nupunen

      sain ystävänpäivänä nii ihanan yllätyksen mieheltäni, että pakko laittaa teillekin. ikuinen ystävänpäivälahja suojaamassa rakasta iphonea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe