pissaleikit

onnekas

Olen n. 40v mies ja olin vaimoni kanssa lomalla. Sillä reissulla harrastimme eka kerran pissaleikkejä jolloin vaimoni rakastellessamme oli päällä ja laski lämpöistä ihanaa pissaa päälleni. Siitä lähtien olemme harrastaneet sitä silloin tällöin. Olen myös päässyt levittelemään vaimoni paikkoja häenen pissateessaan ja olen myöskin maistellut sitä... Ihanaa sen lupaan... Mitäs tuumaatte, olette kateellisia vai???

5

2488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Ei vaisinkaan. Meidänkin koira on antanut mun tehdä noin jo vuosia. Mitäs tuumaat -oot kateellinen vai ?

• Pena

että muillakin on samanlaisia harrastuksia.
        Taitaa olla 5 vuotta harrastettu ja kivaa
        on edelleen!
        Minusta pissan ottaminen suuhun on kaikkein mieluisinta, esim. niin että vaimoni istuu
        tuolilla ja päästelee siitä reunalta. Ollaan tehty kyllä pesuhuoneessa. Missä olette harrastelleet?

• onnekas
        Pena kirjoitti:

että muillakin on samanlaisia harrastuksia.
        Taitaa olla 5 vuotta harrastettu ja kivaa
        on edelleen!
        Minusta pissan ottaminen suuhun on kaikkein mieluisinta, esim. niin että vaimoni istuu
        tuolilla ja päästelee siitä reunalta. Ollaan tehty kyllä pesuhuoneessa. Missä olette harrastelleet?

Saunan pesuhuoneessa ja sängyssä, toki pyyheliinojen päällä ja silleen, ettei sänky kastu. Onkos sun vaimo maistellut? Itse en ole vaimolleni antanut... ei hän taitais oikein halutakkaan, vaikkei se haittaa...

• Pena
        onnekas kirjoitti:

Saunan pesuhuoneessa ja sängyssä, toki pyyheliinojen päällä ja silleen, ettei sänky kastu. Onkos sun vaimo maistellut? Itse en ole vaimolleni antanut... ei hän taitais oikein halutakkaan, vaikkei se haittaa...

Samoin on meillä, eli vaimo on se pissaava osapuoli. Hän kyllä kertoo kostuvansa, kun katselee minun pissaavan, muttei halua sitä päällensä tai suuhun.
        Minun mielestä ihan OK, kun hän kuitenkin pissaa itse ihan mielellään.
        Mua kyllä kiihottaa ajatus kokeilla tuota sängyssä, mutta vaimo ei ole innostunut ajatuksesta. Ulkona maalla ollaan saunomisen yhteydessä kyllä harrastettu.

• Kultasuihkuista nauttiva.

En mä kyllä ymmärrä miksi jonkun vaimo kieltäytyisi pissimään miehensä päälle, jos mies sitä haluaa ja siitä kiihoittuu. Eihän siitä naiselle pitäisi mitään vaivaa olla.
      Itse en kyllä jostain syystä välitä kauheasti oman vaimon kanssa kultasuihkuilla leikkiä. jotenkin vieraan naisen kanssa se on paljon kiihoittavampaa. Itse harrastan kultasuihkujen maistelua prostituoitujen kanssa, joille niitä kehtaa paremmin ehdottaa kuin tavallisille naisille. Mikään ei oo ihanampaa kuin nuolla karvaista virtsan kastelemaa naisen jalkoväliä. Nam!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      140
      3444
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      210
      2387
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      67
      2375
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      87
      2202
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      153
      1628
    6. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      115
      1420
    7. Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta

Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden
      Maailman menoa
      10
      1208
    8. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1066
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      118
      1031
    10. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100