Happolääkkeiden vaikutus

Jösses

Menin sitten yöllä juomaan jääteetä, kun luulin vatsani olevan kunnossa, juustoakin tuli syötyä. Alkoi niin perkeleellinen kipu, että ei tullut uni ennenkuin aamulla vasta. Kaiken kaikkiaan polttavaa tunnetta kesti 15 t putkeen, ja kun tuli nälkä, se alkoi taas ja jatkuu edelleen.

Renniestä ei ollut mitään apua yöllä. Ostin nyt Antepsin-vatsahaavalääkettä (josko olisi jo vatsa peräti puhki...) ja olisi kiva tietää että

KOSKAHAN TÄMÄ ANTEPSIN ALKAA VAIKUTTAA?

Välitöntä helpotusta kun ei tullut. Edes kaurapuuroa tai mustikkasoppaa ei näemmä enää vatsani kestä nurisematta, vaikka 2 v sitten kun oli samaa polttovaivaa ja ylävatsakipua elin niillä yli 2 viikkoa putkeen.

(Lääkäriin EN mene, sillä en halua tähystykseen. Olin siinä -95 (ei löytynyt mitään) ja se oli HIRVEÄÄ!!!)

6

6273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnnnn

moi!
      kokeile alsucral kuuria tai maitohappokuuri.

• Auttaja

Sinulla on vatsakatarri ja refluksi esofagiitti, ehkä myös orastava ulkustauti. Näin hoidetaan:

Ota vatsahapposalpaajaa kahden viikon kuuri (Ranitidin, Famotidin) *JA* vatsaa suojaavia antasidejä, paras on sellainen valkoinen litku jossa on alumiinia.. Nimi oli Novoluzin tms. Alsucralkin käy.

Älä juo kahvia ja syö kaurapuuroa aamuisin. Tupakka on pahasta.

• ei ei

Hei hei noiden ranimexin ja ranitidinnin kanssa ei saa ottaa mitään muuta vatsahappo lääkettä kuten Alsucral tai Novoluzin.....

Vatsahapposalpaajat ovat sellaisia että niiden kanssa ei saa ottaa mitään muuta vatsa lääkettä...

• maisu
        ei ei kirjoitti:

Hei hei noiden ranimexin ja ranitidinnin kanssa ei saa ottaa mitään muuta vatsahappo lääkettä kuten Alsucral tai Novoluzin.....

Vatsahapposalpaajat ovat sellaisia että niiden kanssa ei saa ottaa mitään muuta vatsa lääkettä...

Siis minä olen kyllä sitä mieltä että lääkäriin siitä ja sassiin! Mitä sitä vatsaansa pilaamaan enää enempää epämääräisillä kokeiluilla. Meillä on vain yksi vatsa!!! Itse olen ollu kahdesti vatsatähystyksessä enkä todellakaan ole siitä nauttinut, mutta tietääpähän ettei ainakaan ole sen vakavampaa kun ruokatorven krooninen tulehdus. Reseptillä ainakin saa tehokkaat lääkkeet.

• minä
        ei ei kirjoitti:

Kyllä minä käytän Omepratsol ratiopharmin kanssa Libraxia ja lisäksi myös Novaluzidia, minulla on paha palleatyrä.....pahiten kun se oireilee, silloin lääkitys on edellämainitunlainen. ja lääkärit itse ovat kehottaneet syömään noin. Lieneekö sitten yksilöllistä, en tiedä. mUtta minulla ainakin TÄYTYY käyttää noita yhtaikaa

• minä

Sen voi hoitaa helpomminkin jos siihen menee. Pyydä nielunpään puudutus rauhoittavaa lääkettä (yleensä se on Diapam) tämä auttaa kummasti oloa.
      Jos pelkää todella paljon, toimenpiteeseen voi pyytää lievän nukutuksen. Sillon siitä ei tiedä mitään (siis tähystyksestä).
      Noihin vaivoihin hyvä lääke on esim. tähystyslääkärin määräämä Omepratsol ratiopharm Librax tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe