Rintojen hyväily

Kysymys naisille

Naiset, kuinka paljon tyydytystä saatte siitä kun rintojanne hyväillään?

Minun on vaikea saada mitään kiihotusta siitä. Se "leipominen" ei tunnu yhtään missään. Nännien näpräily tuntuu kivalta, mutta niistäkin saa ottaa melko kovaa kiinni, että mitään tuntuu. Oikeastaan nänneissä pitää lähestulkoon sattua, että saan hommasta mitään irti.

Onko kohtalotovereita?

25

7851

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rinnoille

      Ainakin mun rintoja pitää näykkiä,
      imeä ja nipistää riittävän lujaa, että
      tuntuu. Silloin kyllä kanssa tuntuu hyvältä ja
      koko kroppa rupeaa nykimään. Pelkkä 'leipominen'
      on aluksi kivaa, muttei siitä pidemmän päälle saa mitään. En ole kyllä ikinä ajatellut olevani
      mitenkään poikkeava. Varmaankin kaikilla on
      erilainen tuntoherkkyys.

    • Jaana

      Mulla rinnat ovat tosi herkät, ihan kevyt kosketuskin tuntuu mielettömän kiihottavalta. Puristelusta en niinkään välitä, mutta hyväily, hively, suuteleminen jne. tuntuvat ihanalta.

    • jossu

      ja puristelu ei kyllä oikeastaan tunnu missään.. Lähinnä epämukavalta :)

    • Lauta

      Mulla on olemattomat rinnat eikä niiden
      koskettelu tunnu miltään. Korkeintaan kiusallista
      kun kaveri haroo tyhjää...

    • minimi

      Viime aikoina minua on hieman ärsyttänyt poikakaverini halu hiplata rintoja. Välillä nännini olivat hormoonitoiminnasta johtuen herkät, en halunnut että niihin kosketaan. Muutenkaan en koe rintojani hirvittävän eroottisena alueena, kyllä ne hyvältä näyttävät, mutta ei se koskettelu hirveästi tunnu miltään. Mutta yhdynnän aikana ollessani kiihottuneimmillani imuttelu tuntuu kyllä edelleen tosi hyvältä.

      Hassua, mutta jotenkin tunto nänneistä on vaan hävinnyt. Ennen ekaa kertaani ja seksitaipaleeni alussa rintojen hyväily tuntui tajuttoman hyvältä, nykyään ei aiheuta ihmeämpää kiihkoa.

    • Oinas

      ...rintojen hyväily, nännien puristelu ja imeminen yms., on ihaninta mitä tiedän. Siitä tulee melkein joskus orkku.

      Tuntuu vaan, että mies ei tätä tajua, enkä koskaan saa tarpeeksi huomiota rinnoilleni.

      Se leipominen tuntuu mukavalta, ei mitenkään älyttömän eroottiselta mutta jotenkin naiselliselta kun miehen kourat on täynnä tissiä :-)

      Paras asento rintojen hyväilyyn on niin että olen päällä ja nänninpää miehen suussa.

      MUTTA olen kyllä huomannut että jossain vaiheessa kuukautiskiertoa tuntoa ei ole niin paljon. Ja tietenkin ennen kuukautisia rinnat on joskus niin paisuksissa ja kipeät, ettei niihin juuri voi koskea.

      • mies

        Mistä miehen pitäisi moinen asia päätellä, jos olet niin pässi tai oinas, että et tajua sitä miehelle sanoa?


      • Anonyymi
        mies kirjoitti:

        Mistä miehen pitäisi moinen asia päätellä, jos olet niin pässi tai oinas, että et tajua sitä miehelle sanoa?

        Etkö sä nä ny saatana usko että miehen pitäs olla ajatusten lukija jos luulit pystyväs naisen pitämään tyytyväisenä sinäänsä naurettavaa koska ajatuksia ei pysty lukea jos ei ajatuksiaan kirjoita paperille eikä kenenkään ajatuksia voi kuulla jos ei niitä sano ääneen silloin kun keskustelee mielessään jonkun kanssa keskustelee itse itsensä kanssa omissa ajatuksissaan jos nyt ette sitä saatana ole tajunneet yritäppä todistaa jotain muuta läl läl lää


    • katariina

      Nautin aivan suunnattomasti kun mies jota rakastan niitä hyväilee..
      Kohdalleni on aina osunut sellaisia "tissihulluja" :) Ehkä juuri siksi koska näen heti miehestä kiinnostaako mun tisut. Ja ne pitää kiinnostaa, aivan ihana katsella kun mies niitä hullaantuneena hyväilee..

      • mieskone

        Oman kokemukseni perusteella (ja em. viestien) rintojen hyväilyn nautinnollisuus ja miten se oikeaoppisesti tehdään, vaihtelee suuresti eri naisilla. Oliskin hyvä, jos rohkeesti latasette mitä haluatte jos käynnissä oleva homma ei oo kohdallaan. Ainakin mun itsetunto sellasen ohjeen kestää.


      • Missä...

        tuollaisia neitoja kasvaa?


      • katariina
        Missä... kirjoitti:

        tuollaisia neitoja kasvaa?

        ..mä kiltti maalaistyttö oon :)


      • UppoNalle
        katariina kirjoitti:

        ..mä kiltti maalaistyttö oon :)

        tulisitko viihdyttämään minua viikonlopuksi tänne betonihelvetin keskelle helsinkiin?

        en ole edes ruma tai lihava ;)¨


      • *mies*
        katariina kirjoitti:

        ..mä kiltti maalaistyttö oon :)

        ..aito luomutyttö?

        Ai, että rakastan maaseutua ;)


      • eevert

        Hei! Kiva että sanot noin! Mä olen kans tisufriikko ja voisin imeä Sun rintoja/nännejä tuntitolkulla. Kerrotko minkä kokoiset rintasi ovat ja ovatko nännipihat/nännit suuret. Nam


      • Anonyymi

        Silti veikkaan jot useampi nainen pitää siitä enemmän kun pillua nuolet yhtä innostuneesti kun mitä lapsi karkkipurkkia


      • Anonyymi
        mieskone kirjoitti:

        Oman kokemukseni perusteella (ja em. viestien) rintojen hyväilyn nautinnollisuus ja miten se oikeaoppisesti tehdään, vaihtelee suuresti eri naisilla. Oliskin hyvä, jos rohkeesti latasette mitä haluatte jos käynnissä oleva homma ei oo kohdallaan. Ainakin mun itsetunto sellasen ohjeen kestää.

        Vittu se on joka ainoan naisen kanssa sama opettelu seuraava saattaa jostain samankaltaisesta pitää kun edellinen mutta koska jokainen nainenkin on yksilö niin aivan fakta on että aina kun vaihdat ni joudut opetteleen alusta mistä just kyseinen nainen pitää


    • Pasi

      Kai niitä pitää sitten potkia ja repiä että jossain tuntuu.

    • jeps

      Puristelu ei oikein kummoselta tunnu, mut aluks ihan hipasukin saa heti kiihottumaan ja jälkeen vähän enemmän voimaa mutta kovin paljon jos nipistää tai liikaa imee alkaa jo sattua. Että ilmeisesti herkemmästä päästä rintoja...

    • Saana

      Mä oon imettänyt kaks lasta ja tehnyt sellasen huomion että ennen lapsia nännit oli herkemmät. Nyt pitää imeä ja näykkiä aika kovaa, että tuntuu. Iho on herkkä edelleen ja rintojen herkkä sively on taivaallista.

    • mizz T

      ...ovat ehdottomasti herkin kohtani. Mikä tahansa kosketus tuntuu hyvältä. Joskus parhaalta tuntuu pieni nipistely sormenpäillä, joskus kielellä pyörittely jne.

      Vain kerran olen saanut orgasmin ilman, että rintoihin kosketaan samaan aikaan. Ja pari kertaa niin, että vain rintoihin on koskettu.

    • .............

      Mä kiihotun erittäin paljon kun mun75/c rintoja puristellaan ja hieman kovakouraisesti vielä

    • Anonyymi

      Tykkään kovatakin nännien ja rintalihaksen käsittelystä, välillä helläten. En ymmä vaikka oon vanha akka, kokoajan pitää ite tyydyttää itseään. Nuorempana ei ollut seksihaluja ollenkaan.. Oonko myöhäisherännäinen.
      ?

      • Anonyymi

        Haluisitko apua.51v etelä pohjanmaalta olisi halukas auttamaan


      • Anonyymi

        Kyllä vaan haluaisin sulle tehdä kaikkea kivaa, öön Pohjoi savosta, vanhempi mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe