Mitä tytöt ajattelisitte jos saisitte postista tämmösen ystänpäivä lahjan : Itse tehty sydänkoru (joka on siis itse käsin tehty, messingistä eli on ihan kullan väristä, ja se on hieno omasta mielestäni) ja sitten joku kiva runo systeemi siihen esim: Tämä pieni koru ei ole kultaa, mutta se on kultaakin kalliimmalle ihmiselle ja se on tehty kultaakin kalliimmalla ajatuksella... rakkaudella.
Oon jutellu tytön kanssa ja pidän hänestä oikeen kovasti, en vain tiedä mitä hän ajattelee minusta. Niin miten suhtautuisitte tämmöseen yllätykseen???
Ystävänpäivä lahja.
boyyy16v
8
543
Vastaukset 8
- pv89
Koru ja runo nappaavat aina :)
- yksityttö
voi kuule, tuommoset lahjat kelpaavat varmaan kelle tahansa, varsinki jos ovat ajatuksella tehtyjä :)
- tyttö21
mulle kelpais ainaki .. Ja varmaan sille jolle sie oot sitä ajatellu :)
- tyttö täälläkin..
Anna mennä vaan! Parempaa lahjaa hän tuskin uskalsi edes toivoa ;)
- minävaa
Oon varma, että JOKAINEN tyttö tykkäis siitä=) elikkäs hyvä idea, toteuta se!;D
- ihanalahja
toi on tosi ihana lahja ((((:
- tytsy17
AIVAN IHANA IDEA!!!!!
- laavli
Oi.. :) Vähän sulosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520