KUKA TYKKÄÄ YOR123 ????

oona88

MOIKKA KAIKKI YOR123 IHAILIJAT!

MUSTA YOR ON TOSI SÖPÖ JA IHANA!
JA PARAS EHKKÄ TOYAL FAMILYSTÄ, NO TOTA N MEE IHAN VANNOO ET SE PARAS OIS MUT IHANIN ON!
KENEN MIELSTÄ TÄMÄ ON IHANA? MULLA ON TÄSTÄ VALOKUVIA! JEA! YOR KANNUSTAVAT IHMISET VOII TÄNNE KIRJITAA YOR 123 PURKAVAAJUTTUJA HYVÄÄ MIELUINTEN KUIN JOTAIN HAUKKU JUTTUU, JOS JOKU EI TYKKÄÄ YORISTA NIIN EI TARTTE KIRJOITAA MITÄÄN! SORRY

12

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaNNa

niin ja mä sua nuorempi etkä ossaa kirjustaa koneel

ni sulle vaa sorry... ja toivot. seuraavan kerran kun tuut niin oot opetellu kirjoittamisen taidot

OOKOO???

• tere ter

kunnon teini pls hei osta elämä ^^ 6 kiitti q kerroit jorista :::D

• pikkuJORMA

Vähänkö son ziis niiq suolestA

• Heizku

Yor123 on aivan ihana.. Se on niin lutunen :)

• pässi

Yor on aikas paska, sellanen jokapaikanrunkku..! haluu vaan rahaa, vittuun tollaset tyypit! lähtis vaa takas sinne saksaan! noh, mikäs siinä jos teinit tykkää.. zIiZ zE YoR On ZiIz nIinQ iHQ!!!!!111111111111111111!! j A rOyAl fAmIlY RLZ!! haha hohoo :D

• -exä

moi mun mielestä yor123
      on aika kiva kundi!
      tunnen hänet aika hyvin koska olen olut hänen kanssa yhess...
      kannattaa tutustua jos on mahollissuutta ;)

• Kuuntelija

Tuhansista!! Haha. ..Ja silti onnellinen..

• VIISAS

NO MENEPPÄ TYKKÄÄMÄÄN TOYAL FAMILYSTÄ! VITUN PEELO SE ON ROYAL FAMILY! "KENEN MIELSTÄ TÄMÄ ON IHANA?" TÄMÄ? MIKÄ VITUN TÄMÄ, IHMISESTÄ SANOTAAN HÄN! EI USKOIS ETTÄ OOT '88, KUULOSTAT IHAN '91 ! "SORRY"

MUTTA YOR123 ON KYLLÄ IHAN KIVA. ;)

• <3

Moiijj..:)
      Kiva että jonku muunki mielestä YOR123 on söpöin ja ihanin....

• Jena

Niin, hyvähän se joidenkin on Yoria haukkua. Uskokaa tai älkää, minä tunnen hänet. ^^ Voin lähettää kuvia hänestä, jos haluatte.

Niin, ihmisistä on aika idioottimaista haukkua, kun ei tunne kyseistä henkilöä.

• jan-fani

joo! yor123 on ihana :) tosi söde.....

• MaRy

moi....yor123 on ehottomast paras...ulkonäöltä ainakii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2972
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      101
      2244
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      338
      1874
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe