KUKA TYKKÄÄ YOR123 ????

oona88

MOIKKA KAIKKI YOR123 IHAILIJAT!

MUSTA YOR ON TOSI SÖPÖ JA IHANA!
JA PARAS EHKKÄ TOYAL FAMILYSTÄ, NO TOTA N MEE IHAN VANNOO ET SE PARAS OIS MUT IHANIN ON!
KENEN MIELSTÄ TÄMÄ ON IHANA? MULLA ON TÄSTÄ VALOKUVIA! JEA! YOR KANNUSTAVAT IHMISET VOII TÄNNE KIRJITAA YOR 123 PURKAVAAJUTTUJA HYVÄÄ MIELUINTEN KUIN JOTAIN HAUKKU JUTTUU, JOS JOKU EI TYKKÄÄ YORISTA NIIN EI TARTTE KIRJOITAA MITÄÄN! SORRY

12

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaNNa

niin ja mä sua nuorempi etkä ossaa kirjustaa koneel

ni sulle vaa sorry... ja toivot. seuraavan kerran kun tuut niin oot opetellu kirjoittamisen taidot

OOKOO???

• tere ter

kunnon teini pls hei osta elämä ^^ 6 kiitti q kerroit jorista :::D

• pikkuJORMA

Vähänkö son ziis niiq suolestA

• Heizku

Yor123 on aivan ihana.. Se on niin lutunen :)

• pässi

Yor on aikas paska, sellanen jokapaikanrunkku..! haluu vaan rahaa, vittuun tollaset tyypit! lähtis vaa takas sinne saksaan! noh, mikäs siinä jos teinit tykkää.. zIiZ zE YoR On ZiIz nIinQ iHQ!!!!!111111111111111111!! j A rOyAl fAmIlY RLZ!! haha hohoo :D

• -exä

moi mun mielestä yor123
      on aika kiva kundi!
      tunnen hänet aika hyvin koska olen olut hänen kanssa yhess...
      kannattaa tutustua jos on mahollissuutta ;)

• Kuuntelija

Tuhansista!! Haha. ..Ja silti onnellinen..

• VIISAS

NO MENEPPÄ TYKKÄÄMÄÄN TOYAL FAMILYSTÄ! VITUN PEELO SE ON ROYAL FAMILY! "KENEN MIELSTÄ TÄMÄ ON IHANA?" TÄMÄ? MIKÄ VITUN TÄMÄ, IHMISESTÄ SANOTAAN HÄN! EI USKOIS ETTÄ OOT '88, KUULOSTAT IHAN '91 ! "SORRY"

MUTTA YOR123 ON KYLLÄ IHAN KIVA. ;)

• <3

Moiijj..:)
      Kiva että jonku muunki mielestä YOR123 on söpöin ja ihanin....

• Jena

Niin, hyvähän se joidenkin on Yoria haukkua. Uskokaa tai älkää, minä tunnen hänet. ^^ Voin lähettää kuvia hänestä, jos haluatte.

Niin, ihmisistä on aika idioottimaista haukkua, kun ei tunne kyseistä henkilöä.

• jan-fani

joo! yor123 on ihana :) tosi söde.....

• MaRy

moi....yor123 on ehottomast paras...ulkonäöltä ainakii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      173
      10661
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10159
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5599
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4438
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2905
    6. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      2898
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1706
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1308
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      4
      1142
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1074
    Aihe