Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

S-PANKKI , SYRJINTÄÄKÖ?

SUSIKOSE

miksi ei s- tiliä saa avattua . jos haluaa myös tallentaa tuhansia euroja. toisen pankin tililtä ja ei mitään luottohäiriöitä missään pankissa. ONKO KELLEKKÄÄN KÄYNYT ETTI SAA LUOTTO TILIÄ S. PANKISTA.?? ONKO KERROTTU SYYTÄ??

6

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkitön2012

      Siis täh? Jos olet asiakasomistajana jossain alueosuuskaupassa, sinulla on automaattisesti s-tili s-pankissa, johon maksetaan bonukset ja maksutapaedut. Tietääkseni s-tilien määrää ei ole rajoitettu, voit avata toisen tilin, johon ohjaat bonukset ja maksutapaedut. Kun taas valmiina olevaa tiliä voit käyttää käyttötilinä, johon korttisi on liitetty.

    • On käynyt niin!

      Minulle tuli myös kieltävä vastaus s-pankista, kun anoin visa debit/credit-korttia. Mitään syytä päätökseen ei kerrottu ja kun sitä kysyin minulle sanottiin, että he eivät kerro koskaan syytä kenellekään! Kielteisessä kirjallisessa päätöksessä ei ollut kenenkään henkilön allekirjoitusta!

      Olin hyvin loukkaantunut päätöksestä, koska olen tunnollinen, varma maksaja ollut aina.
      Minulla ei ole mitään merkintöjä luottotiedoissa ja oma asunto-osake on maksettu pois. Ystäväni sanoi, että laita uusi hakemus, siitä on varmaan unohtunut joku ruksi (s-pankin virkailija täytti kaavakkeen puolestani). Niin täytin itse uuden hakemuksen netissä ja Visa debit/credit korttini tuli nopeasti postissa.

    • ei syrjitä

      joka pankki ja joka kauppa saa valita asiakkaansa ja saa valita miten maksetaan,
      voi vaikka ottaa rahaa vastaan vain yhden merkkisellä kortilla, eikä rahana lainkaan

      ei siis syrjitä

      • Seela

        Onko siellä itse S-pankin pääjohtaja vastannut nimimerkillä: "ei syrjitä". Kuvitteletko tosiaan, että S-pankki mielivaltaisesti valitsee asiakkaansa tai mikään muukaan pankki.
        Todellisuudessa pankit ovat nyt syvässä kriisissä ja käyvät kilpailua asiakkaista. Myös pankin täytyy olla nöyrä ja oikeudenmukainen kaikissa päätöksissään muuten se ei menesty jatkossa ja tieto leviää hyvin nopeasti mm. internetissä. Joku voi jo pelkistä solidaarisuussyistä ottaa voimakkaasti kielteisen kannan tiettyä pankkia kohtaan, vaikka ei itse olisikaan pankin asiakas. Aikoinaan Nordea teki toimenpiteillään minuun todella huonon vaikutuksen eikä kyseinen pankki tule koskaan saamaan minun rahojani tai tukeani millään lailla, vaikka en ole koskaan Nordean asiakas ollutkaan niin muodostan mielipiteeni solidaarisuussyistä. Saisi hävetä koko Nordea!


    • iso-isäsi opettaa

      "Todellisuudessa pankit ovat nyt syvässä kriisissä ja käyvät kilpailua asiakkaista. "

      Ei tyhjätaskuista siltikään kannata kilpailla ?

      NIIN, mutta oletkos ajatellut sitä, S-pankissa ei ole mitään kuluja netistä, korteista, ei mistään normaalitoiminnasta ja maksavat korkoa päiväsaldolle, eivätkä kuten moni kuukauden alhaisemmalle.

      Muissa pankeissa on "köyhien systeemi" eli joila on vähäsen rahaa, ottavat monenlaisia kulukorvauksia,
      pitäisikö S-pankin antaa kaikille kaikka ilmaiseksi, vaikka aiheuttavat kustannuksia enemmän kuin talletuksilla pankki saa tuottoa ?

      Kyllä ne kortit, kyselyt, yms pankille maksavat,
      "ilmaisia lounaita ei ole"

      • s-keskittäjä

        Niin, aloittajahan halusi nimenomaan LUOTTOtiliä.

        Eihän sellaista ole pakko myöntää, varmaankaan ei ole ennestään asiakaskaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe