Outoa, että kummankin presidenttiehdokkaan nimessä on yhtä monta kirjainta (Sauli = 5 kirjainta, Pekka = 5 kirjainta, Niinistö = 8 kirjainta, Haavisto = 8 kirjainta). Kummankin sukunimessä on myös samankaltainen pääte, -stö / -sto.
Presidenttiehdokkaiden outo yhteys.
4
183
Vastaukset
- Hauki on kala
Niini on puun kuitua, josta on tehty köysiä ja verkkoja. Haavi on taas kalastusväline joka on tehty verkosta. Taisi molemmilla ehdokkailla olla paremmat kalastusvälineet kuin muilla. Lippo on pieni kauha jolla vesi saadaan veneestä pois. Lipponen on pieni lippo. Ei demareiden vene pysynyt pinnalla. Niin pienellä vehkeillä.
Sauli taitaa voittaa haukion mitalla tämän kalastuskisan.- pieksuset
Hauskoja, yhdistäviä tekijöitä olette löytäneet. Lipponen (lipposet) on kuitenkin jalkine.
Eniten olisin halunnut tilannetta jossa vastakkain olisivat olleet Rehn ja Rehn, olisi kelvannut myös Paavo vs Paavo, mutta hyvä näinkin.
- vaaleatarkkailija
Eniten olisin kaivannut tilannetta, jossa vastakkain olisivat olle kohtelias julkihomo ja puolivallaton kaappihomo.
Tai siis öh... Eikun ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244