WinCapita-jutussa on ...

... odotettavissa Hovista tuomiota vasta loppuvuodesta -12. Aika jännää, että vain noin 1.700 jäsentä haluaa rahansa takaisin (niistäkin reilut sata on perunut vaateensa).

Tämä lause selittänee sen, jotta miksi sponssit ovat olleet kuin tulisilla hiilillä ja tehneet kaikkensa, että petetyksi itsensä tunteva jäsen ei hakisi huijattuja rahoja sponssi-paroilta:

Lainattu käräjien tiedotteesta 10.10.-11:

"""""""Korvausvaatimusten käsittelyssä on tällä hetkellä korvausvaatimusten täydennysvaihe. Kunkin korvausvaatimuksen tulee itsenäisesti sisältää tietoina: keneltä vaaditaan korvausta, mitä korvausta tarkalleen vaaditaan ja myös millä perusteella korvausta vaaditaan.""""""

Eli nimenomaan se korvausvaade on pitänyt kohdistaa sponssiin. Eli sponssi maksaa.

Ja mitaan ette voi...

10

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikas hyvin veikattu aikoinaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6830397#comment-35860629-view

Käräjien tiedotteessa 10.10.-11 kerrotaan pohdittavan yksinkertaista tapaa saada palautettua "petetyksi itsensä tunteville jäsenille" menettämiään rahoja.

"""""Syyttäjä on rikosasiassa vaatinut, että Kailajärvi velvoitetaan korvaamaan valtiolle rikoksen tuottamana taloudellisena hyötynä 6.017.221 euroa. Hyötyvaatimus on päällekkäinen asiassa esitettävien korvausvaatimusten kanssa. Lain mukaan, jos rikostuomion antohetkellä korvausvaatimusten käsittely on kesken, hyöty tuomitaan valtiolle. Jos korvaukset määrätään myöhemmin, korvaukseen oikeutetulla on oikeus vaatia, että valtio maksaa korvaukset takavarikosta saamastaan määrästä. Lain mukaan vaatimus on esitettävä valtiota vastaan Helsingin käräjäoikeudessa nostettavalla kanteella. Tältä osin Vantaan käräjäoikeus toivoo, että mikäli tähän pisteeseen asti edetään, valtio kehittää jonkin yksinkertaisemman korvausten maksutavan. Tältä osin käräjäoikeus on myös yhteydessä oikeusministeriöön. Mikäli takavarikoitu rahamäärä ei kata asianomistajille määrättyjä korvauksia täysimääräisesti, asianomistajat ovat oikeutetut saamaan jako-osuutensa takavarikoidusta rahamäärästä saatavien määrien suhteessa eli vastaavalla tavalla kuin velkojat konkurssipesästä.

Takavarikoituja varoja ei käytetä syyttäjän tai oikeuslaitoksen kuluihin. Mahdollisesti niitä voi kuitenkin käyttää ulosoton kautta suorituksiin muille velkojille.""""""""

Ja mitaan ette voi...

• 19+5

Niin mutta kun mulle luvattiin, että jos en tee rikosilmoitusta mun sponssia vastaan, niin saan kaikki rahat takaisin WISH'stä. Miksi sieltä ei muuten vastata mun viesteihin ja palauteta mun rahoja?

• Säännöt !
        19+5 kirjoitti:

Niin mutta kun mulle luvattiin, että jos en tee rikosilmoitusta mun sponssia vastaan, niin saan kaikki rahat takaisin WISH'stä. Miksi sieltä ei muuten vastata mun viesteihin ja palauteta mun rahoja?

Ehto oli että sijoita 10 th niin sitten treidataan demolla sulle häviämäsi rahat, olitko edes kokouksessa Espoossa ?

• 19+5
        Säännöt ! kirjoitti:

Ehto oli että sijoita 10 th niin sitten treidataan demolla sulle häviämäsi rahat, olitko edes kokouksessa Espoossa ?

Niin mutta kun mä sijoitin 15 th, pitikö sioittaa tasan 10 th? Olin tietenkin Espoossa, näyn mm oikeudessa esitetyissä valokuvissa, joilla todistettiin mahdollista uutta huijausta.

• action.
        19+5 kirjoitti:

Niin mutta kun mä sijoitin 15 th, pitikö sioittaa tasan 10 th? Olin tietenkin Espoossa, näyn mm oikeudessa esitetyissä valokuvissa, joilla todistettiin mahdollista uutta huijausta.

--Niin mutta kun mä sijoitin 15 th, pitikö sioittaa tasan 10 th?--

sinun pitää laittaa graaliaan vielä toiset 15 tonnia niin sitten alkaa tapahtua.

• 19+5
        action. kirjoitti:

--Niin mutta kun mä sijoitin 15 th, pitikö sioittaa tasan 10 th?--

sinun pitää laittaa graaliaan vielä toiset 15 tonnia niin sitten alkaa tapahtua.

Ok, sinne lähti. Kohta tulloo rahhaa ovista ja ikkunoista!

• huithapeli
        19+5 kirjoitti:

etkös tajua, uusien sääntöjen mukaan, tulevat syksyllä 2012 voimaan, olet ostanut lisenssejä 9.000 euroilla, joilla saat käydä kauppaa, kun demo valmistuu aikanaan.

Tai siis puolet on ohjelmalisensseinä, joilla voit käydä kauppaa toisten lisenssin omistajien kanssa. Samalla sinulla on oikeus käydä kauppaa 4.500 eurolla demolla demokurssein. Toki kaupankäynnistä ei ole hyötyä, koska kauppaa käydää vain demopohjalla. Tai siis saas nähdä mitä keväällä 2013 keksitään. Mutta älä huoli kaikki sijoittamasi 10.000 euroa käytetään kyllä hyvin. Niin ja jos häviät, ei kannata välittää. Sinulle jää vielä mahdollisuus lisenssien perusteella sijoittaa Graaliaan. Muista tämä on sitten salaisuus. Jos Wish kaatuu niin saat 5.000 euron sijoituksella ensimmäisen vuoden ilmaiseksi, lisäksi 4.000 euroa lisenssipörssiin sekä oikeuden sijoittaa 5.000 eurolla Graalian tulevassa 2014 sijoitusohjelmassa. Ei olla vielä päätetty, milloin astuu voimaan. Ilmaisen alkupääoman takia, kulut ovat kolminkertaiset normaaliin verrattuna. Myös lisenssipörssissä on tiettyjä lisäsääntöjä. Niistä pääset irti, jos maksat puolet saamastasi alkupääomasta lisärekisteröitymismaksua. Niin ja muista tästä ei saa kertoa kenellekään. :)

• Ylli

Miten käy sponssin jos rikosilmoitusta häntä kohtaan ei ole tehty. Joutuuko korvaamaan ollenkaan mitään ? Joutuuko edes oikeuteen ?

• hyvää työtä teki

Eikös se valtio vie nuo kaikki rahanvaidot meidän yhteiseen kassaan kaikesta huolimatta ja saattapi vielä kiitellä tehdystä hyvästä työstä päälle.

• korkokasvaa.

--Miten käy sponssin jos rikosilmoitusta häntä kohtaan ei ole tehty. Joutuuko korvaamaan ollenkaan mitään ? Joutuuko edes oikeuteen ? --

korvaa tietenkin huijatut rahat korkoineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2512
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2414
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2290
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1520
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1442
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1186
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe