Mikä rotu sopisi ensimmäiseksi poniksi? Haluaisin isona ponin niin en tiedä minkä rotuisen. Jonkun suht pienen. Shettis? Tai vuonis?
Vastaukset 2
- _Katherine_
älä osta ponia rodun perusteella. Kaikissa roduissa on sekä hyviä että huonoja yksilöitä.
Osta poni, joka on koulutettu, kiltti, terve ja hyvä luonteinen. Niitä löytyy ihan joka rodusta.
Ponin tulee tietysti myös olla sopiva sinulle. Pienet ponit jää helposti pieniksi. Esim. shettiksen ratsastajan olisi hyvä olla alle 150cm/50kg, eikä jollekin russillekaan paljon isompaa ratsastajaa kannata päivittäin selkään laittaa. - Anonyymi
No jos olet pieni kokoinen niin shetlanninponi käy isokokoinen niin esim islanninhevonen tai irlannincob
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479