Uskovaiset Haaviston puolesta

KTS (Ei kirj.)

Haavistoa tukevassa konsertissakin nähdään paljon uskovaisia artisteja kuten Jenni Vartiainen ja Jona.

:O)

51

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kato nääs

"Uskovaisia" on monen sorttisia. Älä vedä kaikkia yhdellä kammalla. Jotkut uskovat Jumalaan, jotkut Jumalaa. Siinä on eroa.

• arvot sekaisin monel

Riivaajatkin uskovat Jumalaa ja VAPISEVAT....

• -666-

Jokainen uskovainen on omasta mielestä ainoa oikea.
      Jokainen on tavallaan oikeassa, koska jokainen on itse luonut oman Jumalansa.

• kato nääs

Ja sitten on teitä uskovaisia, jotka uskovat itse olevansa jumalia.

• kalaverkko

Aloitus on selkeästi harhaanjohtava. Tällä aloituksella halutaan näyttää että uskovat olisivat nyt koasti Haaviston puolella. Selkeää taktikointia, mutta ei mitään muuta.

• usko ei joka miehen

Ei jokainen joka hokee Herra Herra ole suinkaan uskovainen. Nämä hokijat syrjäyttävät ja kumoavat monesti Raamatun kannesta kanteen.

Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.

• Jenni Vartiainen joutui perumaan keikkansa äkillisen sairauden johdosta. Pikaista paranemista Jennille!

• * Viisas veto Jenniltä, siunausta !

• j.t. von bulke

Niin, on "uskovaisia" ja on USKOVAISIA.

• jochana

ja olevinaan enemmän uskovaisia kuin toiset

• Häpeisitte!!!

Eivät nämä ole uskovaisia, vaan vääryyden, pahan palvelijoita.

• DoctorT

Kukaan JUMALAN SANAA JA HÄNEN PYHYYTTÄÄN KUNNIOITTAVA EI SUO PUOLTA AJATUSTA Mr Haaviston ÄÄNESTÄMISELLE!

Vain Jumalasta luopuneet, harrastelijat, Raamatun raiskaajat ja hurmahenkiseen hengellisyyteen langenneet voivat olla sydämeltään ja mieleltään niin kaukana! Ainoastaan vain he voivat äänestää "uskovaisen" nimessä!

KTS kuulunee juuri näihin.

ps. RVssa useita ansiokkaita kannanottoja vaaleihin liittyen

• Toh Tori

Muista lääkkeet.

• Näin se menee
        Toh Tori kirjoitti:

Muista lääkkeet.

Ei ihmiset puolusta Haavistoa jotka itseään kristittyinä pitävät vaan Jeesus puolustaa kaikkia syntisiä, muista syntisen naisen tarina.

• ymmärräs oikein
        Näin se menee kirjoitti:

Ei ihmiset puolusta Haavistoa jotka itseään kristittyinä pitävät vaan Jeesus puolustaa kaikkia syntisiä, muista syntisen naisen tarina.

Ei Jeesus puolustanut sen naisen syntiä, vaan käski hänen tehdä parannuksen synnistään.

• KTS (Ei kirj.)

Myös aktiivikristitty Mikko Kuustonen ja tyttärensä Iina Kuustonen kannattavat Haavistoa!

• Nää on näitä

Mikko Kuustonen on joskus ollut kristitty. Hänen nykyiset toimintansa eivät viittaa millään tavalla Jeesus-uskovaisuuteen, puhumattakaan hänen tyttärensä Iinankaan.

Mikko Kuustosen mielestä mm positiivisuus on "perseestä" ja IIna Kuustonen puhuu rivoja ja paljasteli itseään aiemmin Putouksessa.

• Nää on näitä
        Nää on näitä kirjoitti:

Mikko Kuustonen on joskus ollut kristitty. Hänen nykyiset toimintansa eivät viittaa millään tavalla Jeesus-uskovaisuuteen, puhumattakaan hänen tyttärensä Iinankaan.

Mikko Kuustosen mielestä mm positiivisuus on "perseestä" ja IIna Kuustonen puhuu rivoja ja paljasteli itseään aiemmin Putouksessa.

Sensuuri iski:siis Mikko Kuustonen sanoi, että positiivisuus on nätisti sanottuna takapuolesta.

• KTS (Ei kirj.)

Lisää uskovaisia on ilmoitautunut Haaviston tukijoiksi: Kirkon Ulkomaanavun johtaja Antti Pentikänen ja uskontotieteen emeritusprofessori Juha Pentikäinen, molemmat vanhoillislestadiolaisia.

• "Lisää uskovaisia on ilmoitautunut Haaviston tukijoiks"

minäkin olen ilmoittaunut Haaviston tukijaksi.

• Nää on näitä
        pakis__ kirjoitti:

"Lisää uskovaisia on ilmoitautunut Haaviston tukijoiks"

minäkin olen ilmoittaunut Haaviston tukijaksi.

No tukekaa vaikka Kiinan muuria, who cares...

• Mömä

Kumpikaan ei ole vanhoillislestadiolainen.

• DoctorT

Kyllä KTS:n verrokit ovat aika heppoisia kristittyjä esimierkiksi asti!! Kuustonen ja sen pöljät viimejutut armeijasta eivät vakuuta ketään.

Lutterilainen liberaali ei kelpaa myöskään verrokiksi.

Että voi voi KTS ja teologiasi.

• KTS (Ei kirj.)

Mikäs siinä armeijassa nyt niin uskovaista on?

Oikeassahan Kuustonen oli.

Jätti sanomatta vielä sen että tappamislaitos ja sen takia monet uskovaisetkin sen väliin jättävät jos et satu sitä tietämään!

• Mummi 68
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Jätti sanomatta vielä sen että tappamislaitos ja sen takia monet uskovaisetkin sen väliin jättävät jos et satu sitä tietämään!

Minä olen ortodoksimummi ja äänestin jo ennakkoon Haavistoa.

Ikää on jo jonniiverran ja sen antamalla elämänkokemuksella voin

vilpittömästi sanoa, että vain sydämellä näkee oikein.

Aito sydämen hyvyys, se mihin Kristus meitä opettaa, näkyy pienissä

kohtaamisissa ihmisten välillä,

ei suurissa puheissa.

• KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Uskossa olevat jättävät armeijan käymättä vetoamalla käskyyn -älä tapa-
        Uskossa olevat jättävät äänestämättä Haavistoa vetoamalla käskyyn - ?-

• Mummi 57
        Mummi 68 kirjoitti:

ei suurissa puheissa.

Kuulehan Mummi 68. Ei Kristus opettanut meitä sydämen hyvyydestä vaan sydämen pahuudesta. Sydäntämme tulee varoa sillä sieltä lähtevät rikokset ja synnit. Haureuden syntikin.
        Haaviston kaikille näkyvä synti on haureuden synti, kauhistus Jumalan edessä. ”Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan”. Hyvät teot ja käytös eivät riitä sovittamaan tekoa, jota Jumala ei hyväksy, jos ihminen elää synnissään jatkuvasti. Myöskään humanismilla ei ole mitään arvoa Jumalan silmissä. Antikristillisyys korottaa ihmistä jopa jumalaksi saakka.
        Henkilönä presidentti edustaa koko Suomen kansaa muun maailman silmissä. Jumala tuomitsee meitä sekä yksilöinä että kansana. Hän on ollut tähän saakka armollinen ja siunaava kansaamme kohtaan, ja myös hyvin kärsivällinen vaikka Hänen lakinsa ja evankeliuminsa onkin suurin osa kansasta jo hylännyt ja monet papit ja piispat kyseenalaistaneet Raamatun evankeliuminkin .
        Herätämmekö nyt Hänen vihaansa mahdollisella Haaviston valinnalla? Tai äänestämällä häntä? Painotan nyt kaikkien yksinkertaisesti ajattelevien takia etten tarkoita että Jumala vihaisi ihmistä Pekka Haavisto, tai että Hän vihaisi ketään homoseksuaalia ihmistä. Jumala ei vihaa ihmisiä. Jumala ei tuomitse homoseksuaaleja heidän seksuaalisuutensa takia kuten ei tuomitse heterojakaan. Hän vihaa ihmisten ylpeyttä, vihamielisyyttä, ahneutta, haureutta, kaikkea sitä syntiä joka meidän asuu ja turmelee meitä. Ja me annamme näiden syntiemme elää sydämessämme ja jopa vaalimme syntiämme. Sitä Jumala vihaa. Ja hän vihastuu ja kauhistuu tekoja joita nämä synnit saavat meidät tekemään.

• hölöpötihoppöö
        Mummi 68 kirjoitti:

ei suurissa puheissa.

Haistappa kakkeli, sinä ET mikään ortodoksi mummi ole, olet tavallinen lesboneeekeri vaan.

• helluntailainen 65v

Vastausta - helluntailainen 57v,lle

Niinpä niin, monien kirkon piispojen mukaan homous ei ole syntiä, mutta Raamatun mukaan se on Jumalan silmissä peräti kauhistuttava synti. Kyllä piistat sen tietävät. Ja sinäkin tiedät sen vallan hyvin jos vain olet lukenut Raamattusi kunnolla ja myös uskot lukemasi Jumalan ilmoituksen. Synnin tekeminen synnittömyydeksi on vain tunteitten ohjaamaa liberalihumanismia, ei Raamatun sanan ilmoitusta. Kehoittaisin hieman paremmin tutkimaan Raamatusta Jumalan sanan ilmoitusta!

Myös helluntailainen veli 65v.

• hölöpötihölöpöö

Mäkinen on pellehermanni, eikä mikään oikea pappi.

• DoctorT

KTS: Koska Jumala on antanut kansoille heidän asumisensa rajat, ovat ne myös puolustamisen arvoiset!

Siksi armeija on ok! Jumala ei käytä enkeleitään maallisiin sotiin ja selkkauksiin, vaikka voisi sen hyvin tehdäkin.

Jos Suomi olisi kaltaistesi varassa, niin voi ja voi!

• KTS (Ei kirj.)

"Jumala ei käytä enkeleitään maallisiin sotiin ja selkkauksiin,"

Minkäs takia tää sun lössis yrittää koko ajan saada jumalia ja enkeleitä siunaamaan millon Suomen millon Israelin asseita?

• Jochanan (Ei kirj.)

Kuustonen tuli luopioksi jo 80-luvulla. Valitsi maailman miellyttämisen Jeesuksen seuraamisen sijasta. Ja sillä tiellä jatkaa edelleen. Eip käyp katteeks.

• KTS (Ei kirj.)

Ei vaan hän huomasi että Jeeauken seuraaminen ei edellytä teijän lössin miellyttämistä.

• DoctorT

KTS, olet pimeydessä!

• KTS (Ei kirj.)

Sinä olet kadotettu sielu.

• Jochanan (Ei kirj.)

KTS, nyt stop tykkänään tommoset puheet!

• DoctorT

KTS, olet säkkipäässä!

Musta sellainen, joka ei valoa läpäise!

• minä vaan

Tarkoitushakuista spekulointia edelleen, voiko ihmiset todella olla tällaisia kuin aloittajan näkemys, onko tarkoitus ymmärtää että kyseiset artistit ovat uudestisyntyneitä Jeesuksen seuraajia. Ymmärretäänkö ihan oikeasti mitä on uskoontulo ja Jeesuksen seuraaminen, nähtävästi ollaan aika kaukana kun tällaisia aloituksia yleensä syntyy.

• Malka silmässä

Kysymys teille, onko Niinistö synnitön kuten Jeesus, tuntuu siltä kun lukee tätä palstaa.

• minä vaan

Onko kukaan synnitön? tai sanooko joku ettei minulla ole syntiä. Jos niin väittää on valehtelija.

• minä vaan

Moni ihminen sanoo olevansa kristitty, mutta eivät edes ymmärrä mitä tarkoittaa uudestisyntyminen Jeesuksessa Kristuksessa, elämä on kaikkea muuta kuin Jeesuksen seuraamista. Sna kristitty jonka monet mieltää luterilaisuudessa olisi sama että he ovat uskossa kun kuuluvat kirkkoon ja on kastettu lapsena.
      Uudestisyntyminen ptiää tapahtua, muuten jokainen kastettu joka elää Jumalan Sanan vastaisesti pääsisi taivaaseen ilman Jeesuksen sovitustyötä. Seinät ja kaste eivät tee ihmistä vielä uskovaista, siihen tarvitaan Jeesuksen antama vapautus synneistä.
      Jeesus tuli vapauttamaan synnin kahleista ja kehotti seuraamaan itseään.
      Sillä on suuri merkitys kuin sanoa jotain että tuo on kristitty, sehän kuuluu kirkkoon ja laulelee jopa muutaman hengellisen laulun.
      Hedelmistä puu tunnetaan, ei siitä että on vain nimi kuten Raamattukin sanoo, se merkitsee mikä ihmisen sisällä on, kuuluuko sinne Jeesus vaiko maailman henki.

• KTS (Ei kirj.)

Ei tuo "uuvestisyntyminenkään" ole mikään tae tosi kristillisyydestä. Moni sillä sanalla brassaileva on läpisyntinen, rahanahne ja ties mitä.

• Ihan selkeä teksti

Eli tämä edellinen ei tunne sitä tosiasiaa että ihminen pelastuu yksin armosta, ilman lain tekoja jottei kukaan kerskaisi.Sitäpaitsi uudestisyntyminen ei ole sen kummempi asia kuin sydämen tila suhteessa Kristukseen, se ratkaisee pelastuksen, toinen ihminen ei voi määritellä toisen uskoa vaan sen tekee Kristus, ja se liittyy tähän sydämen tilaan suhteessa Häneen.

• minä vain
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Ei tuo "uuvestisyntyminenkään" ole mikään tae tosi kristillisyydestä. Moni sillä sanalla brassaileva on läpisyntinen, rahanahne ja ties mitä.

Sanoinkin että hedelmistään puuu tunnetaan, uskovakin voi langeta, se ei ole mikään uusi asia.

• KTS (ei kirj.)

Eikä enää vain kristityt uskovaiset, vaan nyt myös juutalaisuskoiset kunnostautuvat. Näyttelijätär Seela Sella on ilmoittanut tukevansa Haavistoa!

• minä vaan

Ihan rauhassa tukekoot, ei Haavistosta kuitenkaan pressaa tule.

• Ei homoudelle

Ihan turhaan täällä propagoit oman homo ehdokkaasi puolesta sillä tuomion sunnuntaina 5.2.2012 kyseinen ehdokkaasi ei ole suomen presidentti vaan nro 2 niinkuin hänen vaalinumeronsakin enteellisesti antaa ymmärtää.

• Hetero tero

Mamban Tero Vaara uskaltaa sanoa asiat myös pressanvaaleista.

http://suomensisu.fi/vieraskyna-ruuhkasuomalaisia-typeryyksia-vol-6843-lihaton-lokakuu-7-10-2013/

Suomessa on (oli) yksi merkittävä, suuri ja kaunis, vast’ikään tabloidimuotoon siirtynyt sanomalehti. Sitä suomalainen lukee ja siteeraa – yhä vähenevässä määrin. Eikä ole sellaista seksuaalisuuden tai seksuaaliperversion muotoa, josta tämä pääkaupungin äänitorvi ei vääntäisi merkittävää ihmisoikeuskysymystä. Se sama kuihtuva aviisi nostaa ja nostattaa pintaan ne hahmot myötäjuoksijoineen, jotka pressanvaalien alla vaativat äänestämään ”oikein.”

• kljipoåpåp

Mitä ihmeen uskovia noi muka ovat??? Tavallisia jumalattomia pulliaisia...

Oletko itse joku muslimi-homo-pahis, kun aina komppaat niitä, joiden arvomaailma on Jumalaa ja Raamattua vastaan???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5016
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2289
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2180
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1373
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1284
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      953
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      897
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      879
    Aihe