Täällä puhumme intohimoistamme pihaamme kohtaan
PIHAJUTTUJA!
6
146
Vastaukset
- Pionisetä74
Noh, itellähän se alko vasta vuos sitten mutta tosi pahasti ollaan koukussa. Piti ottaa töistä lopputili kun puuharhanhoito alkoi hallita elämää ja siihen meni kaikki vapaa-aika. Nykyään menee ainakin 10 tuntia päivässä puutarhan laittoon ja eteenkin pionit ovat hyvin vaativia kasvattaa. Pihanhoito on parasta viihdykettä!
- Pihatyttönen
PIHAHOITOA EI VOITA MIKÄÄN!!! KAIKKI JOTKA EI HOIDA PIHAANSA ON IHAN IDIOOTTEJA! ITSE KASTELEN KUKKIA JA MUITA REHUJANI NOIN 20 TUNTIA PÄIVÄSSÄ, SILLÄ PIHAT OVAT PARHAUTTA!!
- pihahdus
PIHAT ON KYLLÄ MUN INTOHIMO! OMA PIHANI ON MULLE PYHÄ PAIKKA JA ELÄMÄNI KESKIPISTE. PIHAT OVAT ELÄMÄN TARKOITUS. VOISIN KAIKKI PÄIVÄT VAIN KATSELLA PIHOJA
- MT Luokka LT Tarhuri
Joo niin määkin oon pihalla,yölläkin aurinkolasit päässä kun niin häikäsee tää kauneus.Kuka sitä nyt töissä kävis kun voi käyskenellä tontilla,ja haistatella sinne sun tänne,tuoksut mitä parhaat hevonpaska ja kissankusi vaan tuoksuu.
- pihalampi
PIHAT RULETTAA !!!
- neliapilainen
PIHOJA SIELLÄ, PIHOJA TÄÄLLÄ, PIHOJA ALHAALLA PIHOJA PÄÄLLÄ! voi mitä olisikaan elämämme ilman noita paratiisimaisia intohimomme tyydyttäjiä. Eläköön Kukkaset, pensaat, perhoset ja muut vihreät jutut! :) ihanaa PIHAT Ihanaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029