Sabina Särkkä..

Eikka Makunen

Olin kyllä todella pettyny että miten kyseinen neiti voi sijoittua kärkikolmikkoon! Siinä naisessa ei oo mitään nättiä. Ruman värinen tukka, ja se hymy.. No eihän sitä voi edes hymyks sanoo, aivan hirvee kestoIRVISTYS naamalla koko ajan.. Ihan ekanan sen muijan pitäis opetella hymyilemään!

13

1469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leuka Mononen

Juu, todella leuaton naama, muistutti lähinnä "BB-Hennaa",yök.

• Muka missi

Hirveä se Sabina Särkän irvistys kuvissa.Ylimielisen ja kenkun vaikutelman antoi kokoajan itsestään niin ulkoisesti kuin muutenkin.Uskomatonta, että on päässyt koko missifinaaliin irvistelemään.Yök!täältäkin.

• hiukset mun mieleen

Mun mielestä noi hiukset on ihanat :) Inhoan kulahtaneita vetyperoksidipäitä!!! Todella tuuheat ja hyväkuntoiset :)

• feikkiii on kaikki

Joka missillä oli tänä vuonna tekohiukset. Tälläkin Sabinalla yli puolet oli nailonia päässä.
        Opetelkaa juntit erottamaan aidot ja tekotukat!!
        Nykyjulkkisnaisilla ei enää kenelläkään ole vaan omia hiuksia päässä ja taviksillakin aika monilla tekohiukset!

• huhhuh

Pullottava piirteetön naama, kuin pullasorsa.

• stghsdfgh

oot tosi pettyn? haluutko vittu mitallin vai mitä helvettii tuutu tänne kirjottelee

• katsokaa peiliin

huoh.. haluaisin nähdä teidän naamat, kun on kerran noin paljon varaa haukkua toisia rumaksi.

• jk

vai in

• minä

Vai nailonhiukset :D Ihan omat hiukset sillä päässään on

• Kampaaja81

Joka missillä oli tänä vuonna nailonhiukset! Miten ei joku tahvo voi nähdä sitä.
        Tekohiukset tulee omien alta eli ne puolimetriset lisäkkeet., päällä on omia hiuksia. Kyllä missien sentään olettaisi olevan luonnonkauniita kaikin puolin.
        Jokainen joka käy kampaamoissa niin osaa tunnistaa tekohiukset kerta vilkaisulla.
        Toki ulkomaan viihdetähdillä on niin hyvänlaatuiset 10 000 dollaria maksavat lisäkkeet ettei niitä huomaa tekohiuksiksi, mutta ainoakaan viihdemaailman nainen ei ole enää nykypäivänä vaan omilla hiuksilla vaan tekohiuksilla.

• kultakutriina
        Kampaaja81 kirjoitti:

Joka missillä oli tänä vuonna nailonhiukset! Miten ei joku tahvo voi nähdä sitä.
        Tekohiukset tulee omien alta eli ne puolimetriset lisäkkeet., päällä on omia hiuksia. Kyllä missien sentään olettaisi olevan luonnonkauniita kaikin puolin.
        Jokainen joka käy kampaamoissa niin osaa tunnistaa tekohiukset kerta vilkaisulla.
        Toki ulkomaan viihdetähdillä on niin hyvänlaatuiset 10 000 dollaria maksavat lisäkkeet ettei niitä huomaa tekohiuksiksi, mutta ainoakaan viihdemaailman nainen ei ole enää nykypäivänä vaan omilla hiuksilla vaan tekohiuksilla.

Jos Sabinalla on tekotukka, niin on mielestäni poikkeuksellisen hyvin onnistunut. Minulla on useita tuttuja, joilla on hiuslisäkkeet, ja silmäni on suhteellisen harjaantunut huomaamaan kellä on oma tukka ja kellä ei. Jopa siskollanikin on ollut pidennykset.

Sabinan 'lisäkkeet' sulautuvat todella hyvin omien hiusten sekaan. Väri on juuri oikea. Monta kertaa olen kuvia Sabista katsonut ja ihaillut paksua pehkoa. samalla olen kuitenkin miettinyt hiusten aitoutta.

En kyllä menisi feikiksi leimaamaan, kun ei ole sataprosenttista varmuutta, onko hiukset ostetut. Jos on omat, niin on harvinaisen hienot suomalaiseksi tukaksi. Itellä on kanssa tuuheat ja pitkät hiukset, jotka on omat. En pidä aitoutta mahdottomana. Monilla julkkiksilla on nailonit päässä, joten lisäkkeet eivät kuitenkaan olisi mikään yllätys.

• marilyn

Sabinan hiukset on kyllä kauniit, mutta pidän eniten vetyperoksidi blondeista!!siis ihan kunnolla platinan vaaleaa!!!

• luonnonkaunista

AITO BLONDI VOITTAA KYLLÄ PEROKSIINIPÄÄT 100-0!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6849
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3986
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1938
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      61
      1876
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      82
      1436
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      979
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      947
    Aihe