Sabina Särkkä..

Eikka Makunen

Olin kyllä todella pettyny että miten kyseinen neiti voi sijoittua kärkikolmikkoon! Siinä naisessa ei oo mitään nättiä. Ruman värinen tukka, ja se hymy.. No eihän sitä voi edes hymyks sanoo, aivan hirvee kestoIRVISTYS naamalla koko ajan.. Ihan ekanan sen muijan pitäis opetella hymyilemään!

13

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leuka Mononen

      Juu, todella leuaton naama, muistutti lähinnä "BB-Hennaa",yök.

    • Muka missi

      Hirveä se Sabina Särkän irvistys kuvissa.Ylimielisen ja kenkun vaikutelman antoi kokoajan itsestään niin ulkoisesti kuin muutenkin.Uskomatonta, että on päässyt koko missifinaaliin irvistelemään.Yök!täältäkin.

    • hiukset mun mieleen

      Mun mielestä noi hiukset on ihanat :) Inhoan kulahtaneita vetyperoksidipäitä!!! Todella tuuheat ja hyväkuntoiset :)

      • feikkiii on kaikki

        Joka missillä oli tänä vuonna tekohiukset. Tälläkin Sabinalla yli puolet oli nailonia päässä.
        Opetelkaa juntit erottamaan aidot ja tekotukat!!
        Nykyjulkkisnaisilla ei enää kenelläkään ole vaan omia hiuksia päässä ja taviksillakin aika monilla tekohiukset!


    • huhhuh

      Pullottava piirteetön naama, kuin pullasorsa.

    • stghsdfgh

      oot tosi pettyn? haluutko vittu mitallin vai mitä helvettii tuutu tänne kirjottelee

    • katsokaa peiliin

      huoh.. haluaisin nähdä teidän naamat, kun on kerran noin paljon varaa haukkua toisia rumaksi.

    • jk

      vai in

    • minä

      Vai nailonhiukset :D Ihan omat hiukset sillä päässään on

      • Kampaaja81

        Joka missillä oli tänä vuonna nailonhiukset! Miten ei joku tahvo voi nähdä sitä.
        Tekohiukset tulee omien alta eli ne puolimetriset lisäkkeet., päällä on omia hiuksia. Kyllä missien sentään olettaisi olevan luonnonkauniita kaikin puolin.
        Jokainen joka käy kampaamoissa niin osaa tunnistaa tekohiukset kerta vilkaisulla.
        Toki ulkomaan viihdetähdillä on niin hyvänlaatuiset 10 000 dollaria maksavat lisäkkeet ettei niitä huomaa tekohiuksiksi, mutta ainoakaan viihdemaailman nainen ei ole enää nykypäivänä vaan omilla hiuksilla vaan tekohiuksilla.


      • kultakutriina
        Kampaaja81 kirjoitti:

        Joka missillä oli tänä vuonna nailonhiukset! Miten ei joku tahvo voi nähdä sitä.
        Tekohiukset tulee omien alta eli ne puolimetriset lisäkkeet., päällä on omia hiuksia. Kyllä missien sentään olettaisi olevan luonnonkauniita kaikin puolin.
        Jokainen joka käy kampaamoissa niin osaa tunnistaa tekohiukset kerta vilkaisulla.
        Toki ulkomaan viihdetähdillä on niin hyvänlaatuiset 10 000 dollaria maksavat lisäkkeet ettei niitä huomaa tekohiuksiksi, mutta ainoakaan viihdemaailman nainen ei ole enää nykypäivänä vaan omilla hiuksilla vaan tekohiuksilla.

        Jos Sabinalla on tekotukka, niin on mielestäni poikkeuksellisen hyvin onnistunut. Minulla on useita tuttuja, joilla on hiuslisäkkeet, ja silmäni on suhteellisen harjaantunut huomaamaan kellä on oma tukka ja kellä ei. Jopa siskollanikin on ollut pidennykset.

        Sabinan 'lisäkkeet' sulautuvat todella hyvin omien hiusten sekaan. Väri on juuri oikea. Monta kertaa olen kuvia Sabista katsonut ja ihaillut paksua pehkoa. samalla olen kuitenkin miettinyt hiusten aitoutta.

        En kyllä menisi feikiksi leimaamaan, kun ei ole sataprosenttista varmuutta, onko hiukset ostetut. Jos on omat, niin on harvinaisen hienot suomalaiseksi tukaksi. Itellä on kanssa tuuheat ja pitkät hiukset, jotka on omat. En pidä aitoutta mahdottomana. Monilla julkkiksilla on nailonit päässä, joten lisäkkeet eivät kuitenkaan olisi mikään yllätys.


    • marilyn

      Sabinan hiukset on kyllä kauniit, mutta pidän eniten vetyperoksidi blondeista!!siis ihan kunnolla platinan vaaleaa!!!

      • luonnonkaunista

        AITO BLONDI VOITTAA KYLLÄ PEROKSIINIPÄÄT 100-0!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe