Heippa kaikki! :)
Sellasta kyselisin että mulla on nyt ollu kolme limapussin tulehdusta lonkassa kuukaudessa, ja saanut niihin kortsinipiikkejä. Mut mulla on jatkuvasti lämpöä ja välillä kuume nousee korkeemmaksi. Voisko niillä ollu joku yhteys joku muu tulehdus tms?
Mulla vasta todettu tää selkärankareuma ja ikää on 17. Kokemuksii muutenki olis kiva kuulla!
Selkärankareuma+lonkan limalpussintulehdukset ja kuumeilu.
4
276
Vastaukset
- Tikku-akka
Oletko saanut kortisonit ultraääniohjauksessa niveleen vai onko "törtätty" vain normipistoksena? Monesti, jos pistetty vain rokotustyyliin, kortisoni ei mene oikeaan osoitteeseen ja tulehdus jää jylläämään saaden aikaan kuumeilua. Varsinkin, kun on tuo reumakin sinulla,,,
- mariaaas
Ihan normi pistoksena molempina kertoina, en oo kuullukkaan tosta ultraääniohjaus pistoksesta. :o pitää vissiin lääkäriin soitella jos ne vaikka ottais tulehus arvot!
- Tikku-akka
Minulle fysiatri sanoi, että kortisoni pitää pistää ultran avulla, että osuu oikeaan kohtaan. Itse olen saanut neljästi kortisonia lonkkiin, eikä yhdelläkään kerralla auttanut eli meni varmaankin "vain vähän sinne päin",
- mariaasss
No oho. :o Ihmeellistä sit et kuitenki noin monta kertaa kortsionii pistetty eikä oo auttanu. Tunnustelemalla mullekki se on pistetty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754361
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺714191Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433609Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163193Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle382840En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102394IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm271546Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571312Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli801117