onko "sun pillu maistuu hyvältä" vaan korulause? oon usein saanu sen palautteen sen jälkeen että mun pillua on nuoltu ja mietin onko sillä eroa? onko se vaan korulause? miltä maistuu "hyvä" pillu?
Vastaukset 11
- makuasia
Makuerot on todella suuria.
Olen huomannut, että jos joku on hyvänmakuinen niin se kannattaa kertoa.
Hyvä maistuu lievästi happamelle ja tuoksuu hyvälle – ei saippualle!
Mä tykkään eniten saunapuhtaasta joka on pesty happamella pesuaineella.
Minusta kuiva ei maistu hyvälle - kielimiehiä.
Ei se ole korulause. Puhdas pillu maistuu kiihottavalle. Ja se on nuollessa tärkeää, koska lisää miehen halua tuottaa naiselle nautintoa.
- 5-v pikku poika
MIstä te puhutte?
- 53v mies
Vuorokauden verran pesemättömänä ollut pimppi on parhaimman makuinen. Makeansuolainen, joka tuoksuu Naiselle eikä pesuaineelle.
Maku asia, josta ei voi kiistellä. - kielimiehiä.
Kiihottuneen naisen pillu kyllä maistuu hyvälle, siinä mielessä, että maku ja tuoksu kiihottavat ja saavat nuolemaan entistä innokkaammin. Eli ei se mikään pelkkä korulause ole. Pillu maistuu hiukan happamalta ja suolaiselta, ja tuoksu on kiihottava sukuelimen tuoksu.
- ovulaatiofriikki
Mikään ei voita maussa (eikä hajussa) ovuloivan naisen puhdasta pimppiä.
- valkovutoinen
Miltä valkovuoto maistuu? T. Nainen, joka ei tykkää että mies antaa suuseksiä, koska pelkää p.illun/valkovuodon maistuvan pahalta.
- hui sentäs
Olisiko aivan kammottava ajatus, jos hiukan maistaisit omasta sormestasi? Sittenhän tietäisit. Ei kaikki oo niin vaikeeta.
- vhddjn
hui sentäs kirjoitti:
Olisiko aivan kammottava ajatus, jos hiukan maistaisit omasta sormestasi? Sittenhän tietäisit. Ei kaikki oo niin vaikeeta.
valkovuodosta eikä ylipäätään mistään pimp eritteestä kannata huolestua kuhan ne ei haise,hajuhaitta on se turnoff,muuten mies ei tunnista eikä välitä mitä nestettä suuhunsa saa,tottakai mitään veristä moonis pimppaa ei kannata tietoisesti tyrkyttää ukon suuhun vaikka itse nuolen moonis pimpatkin
- nuolen innolla
Kyllä tosiaan olen maistanut hyvän makuista ja pahan makuista. Molemmissa tapauksissa oli aivan suihkun raikas pimppa ja silti se toinen maistui aika pahalle...Joskus on tullut myös nuolutta kesällä pimppaa joka on jo hieman hikinen. Jos pimppa maistuu hieman pahalle, laitan sylkeä suustani lisää sekaan j---> se laimentaa sen maun. Varatut naiset Etelä-Suomesta (Järvenpää-Helsinki akselilta ja joku iltapv töiden jälkeen arkipäivänä?) jotka pitää nuolemisesta, voivat ottaa minuun yhteyttä. [email protected] Olen komea, alle 40v, 188cm pitkä , hoikka mies joka elää sellaisessa suhteessa jossa nainen ei enää halua seksiä. mailaa siis rohkeasti ja tee unelmistasi totta ;)
- Anonyymi00011
Ei pysty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1853031- 911345
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481102- 1241055
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä85949- 93800
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55675Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid106616- 38582