onko "sun pillu maistuu hyvältä" vaan korulause? oon usein saanu sen palautteen sen jälkeen että mun pillua on nuoltu ja mietin onko sillä eroa? onko se vaan korulause? miltä maistuu "hyvä" pillu?
hyvän makunen pillu
11
2259
Vastaukset
- makuasia
Makuerot on todella suuria.
Olen huomannut, että jos joku on hyvänmakuinen niin se kannattaa kertoa.
Hyvä maistuu lievästi happamelle ja tuoksuu hyvälle – ei saippualle!
Mä tykkään eniten saunapuhtaasta joka on pesty happamella pesuaineella.
Minusta kuiva ei maistu hyvälle - kielimiehiä.
Ei se ole korulause. Puhdas pillu maistuu kiihottavalle. Ja se on nuollessa tärkeää, koska lisää miehen halua tuottaa naiselle nautintoa.
- 5-v pikku poika
MIstä te puhutte?
- 53v mies
Vuorokauden verran pesemättömänä ollut pimppi on parhaimman makuinen. Makeansuolainen, joka tuoksuu Naiselle eikä pesuaineelle.
Maku asia, josta ei voi kiistellä. - kielimiehiä.
Kiihottuneen naisen pillu kyllä maistuu hyvälle, siinä mielessä, että maku ja tuoksu kiihottavat ja saavat nuolemaan entistä innokkaammin. Eli ei se mikään pelkkä korulause ole. Pillu maistuu hiukan happamalta ja suolaiselta, ja tuoksu on kiihottava sukuelimen tuoksu.
- ovulaatiofriikki
Mikään ei voita maussa (eikä hajussa) ovuloivan naisen puhdasta pimppiä.
- valkovutoinen
Miltä valkovuoto maistuu? T. Nainen, joka ei tykkää että mies antaa suuseksiä, koska pelkää p.illun/valkovuodon maistuvan pahalta.
- hui sentäs
Olisiko aivan kammottava ajatus, jos hiukan maistaisit omasta sormestasi? Sittenhän tietäisit. Ei kaikki oo niin vaikeeta.
- vhddjn
hui sentäs kirjoitti:
Olisiko aivan kammottava ajatus, jos hiukan maistaisit omasta sormestasi? Sittenhän tietäisit. Ei kaikki oo niin vaikeeta.
valkovuodosta eikä ylipäätään mistään pimp eritteestä kannata huolestua kuhan ne ei haise,hajuhaitta on se turnoff,muuten mies ei tunnista eikä välitä mitä nestettä suuhunsa saa,tottakai mitään veristä moonis pimppaa ei kannata tietoisesti tyrkyttää ukon suuhun vaikka itse nuolen moonis pimpatkin
- nuolen innolla
Kyllä tosiaan olen maistanut hyvän makuista ja pahan makuista. Molemmissa tapauksissa oli aivan suihkun raikas pimppa ja silti se toinen maistui aika pahalle...Joskus on tullut myös nuolutta kesällä pimppaa joka on jo hieman hikinen. Jos pimppa maistuu hieman pahalle, laitan sylkeä suustani lisää sekaan j---> se laimentaa sen maun. Varatut naiset Etelä-Suomesta (Järvenpää-Helsinki akselilta ja joku iltapv töiden jälkeen arkipäivänä?) jotka pitää nuolemisesta, voivat ottaa minuun yhteyttä. [email protected] Olen komea, alle 40v, 188cm pitkä , hoikka mies joka elää sellaisessa suhteessa jossa nainen ei enää halua seksiä. mailaa siis rohkeasti ja tee unelmistasi totta ;)
- Anonyymi00011
Ei pysty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61810Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
- 39508
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86507- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel97493